Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 19:50 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: Vertile

Track(s): ID

Sample/video:


Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah heel vet deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerst HQ maar afwachten met het soort kicks waar Vertile tegenwoordig mee komt, maar het lijkt wel goed te klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



17:48

Nog steeds dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt als een okay track, wel jammer dat hij de kicks is vergeten en alleen maar gekraak erin heeft zitten.

als ik hiernaar wil luisteren stem ik mn fm radio wel af op niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 22:37 
 
Hardtraxxer

Hele toffe melodie en sfeer, maar met deze midintro kan ik helemaal niks. Vertile kan voor mijn gevoel veer meer uit zijn midintro's halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 08:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer van de midintro inderdaad. Ben persoonlijk wel toe aan iets anders dan die kicks met verder niks intro's. Heb het gevoel dit al 100 keer eerder gehoord te hebben, alleen moet de volgende dan weer net iets hardere kicks gebruiken dan de vorige. Tot ze van gekheid niet meer weten wat ze moeten produceren en dan kom je vanzelf weer op zaagkicks uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:45 
 
Hardtraxx Crew

Jambekkieee schreef:
Hele toffe melodie en sfeer, maar met deze midintro kan ik helemaal niks. Vertile kan voor mijn gevoel veer meer uit zijn midintro's halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melodie weeer :loving: .
Midintro past er inderdaad totaal niet bij, en waar zijn de tijden dat er echt energie en tijd gestoken werd in een goeie midintro? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



20:34

Vertile - Say Goodbye

Christus, die industrial kick in de mid is echt ontiegelijk lomp zeg. Alsof hij naar iets van een Frame Of Mind heeft gekeken en dacht, ja doe mij dat ook maar. De rest van de plaat is ook echt enorm sterk, hoge TOTY kanshebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom kunnen artiesten geen normale kicks meer gebruiken? dit klinkt echt totaal niet.

van mij mogen alle in de track gebruikte kicks direct de prullenbak in. ik heb nog liever dat alles hardkick10 is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
waarom kunnen artiesten geen normale kicks meer gebruiken? dit klinkt echt totaal niet.

van mij mogen alle in de track gebruikte kicks direct de prullenbak in. ik heb nog liever dat alles hardkick10 is


Waarom luister je uberhaupt nog naar deze sample en hedendaagse hardstyle dan. Dit zijn allemaal vrij normale hardstyle kicks van de laatste jaren. Zo moeilijk is het niet om niet meer om te kijken naar een genre dat je niks meer aan vindt. Ik vind de hardcore kicks en uptempo ook tegenwoordig niks aan, en daarom luister ik ook amper nog hardcore en volg ik het niet meer. Iets wat een Mad Dog of Ophidian uitbrengt wat ik nog wel tof vindt, vliegt vanzelf wel op mn radar.

Dit zijn gewoon normale kicks, buiten de industrial kick, wat eigenlijk een vrij normale industrial kick is en die vaak nog 100x moeilijker zijn goed te krijgen dan je 13/12 hardstyle kick. Ophidian gebruikt hem ook in Subwoofer en hij is met afstand een van de beste producers in harddance.



Ik zou eerder zeggen dat jouw beeld van kicks niet normaal is, t.o.v. wat de gemiddelde hardstyle plaat is van de laatste 5 jaar. Als hardstyle de standaard van 10 jaar terug zou blijven aanhouden en niet vernieuwen was dit genre allang morsdood geweest net als hardcore in eind jaren 90 daardoor dood ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
waarom kunnen artiesten geen normale kicks meer gebruiken? dit klinkt echt totaal niet.


Omdat Vertile kicks heel dik zijn. Is niet voor niks dat een naam als Headhunterz hier veel inspiratie uit gehaald heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha wat een dikke plaat, die mid is kneiters dik zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 14:06 
 
Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:
Hahaha wat een dikke plaat, die mid is kneiters dik zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid gaat als een malle. Wat een geweld aan kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
verhaal


nou als dat het beste is wat hardcore te bieden heeft want daar is niks aan en ook die kicks zijn gewoon ruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja eens, vind die plaat ook niet wat. :lol: maargoed smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja eens, vind die plaat ook niet wat. :lol: maargoed smaak.


Die van Ophidian ben ik het ook mee eens, die kicks die na die industrial kicks komen zijn niet te best, ook geen fan van. Maar ik mikte dan ook op de eerste set kicks die lijken op wat Vertile in zn mid heeft. En dat is ook smaak inderdaad, je moet maar van zo'n bak lawaai houden, maar productietechnisch steekt het echt enorm goed in elkaar en het is gewoon een kick waar enorm veel kracht en aggressie achter zit door de bak distortion.

Jeffreylp schreef:
nou als dat het beste is wat hardcore te bieden heeft want daar is niks aan en ook die kicks zijn gewoon ruk.


Maar goed, als je zo kortzichtig denkt dan heb je er ook bar weinig verstand van. 95% van zijn discografie is gewoon productietechnisch ongenaakbaar voor heel de harddance scene, alleen overtroffen door namen als The Outside Agency.

Maar ik neem aan dat je zelf niet achterlijk bent en dat ook wel weet, alleen er voor kiest om het zo te brengen zodat je een punt kan maken. Het is net als Headhunterz als producer beoordelen op United Kids Of The World zodat je maar een punt kan maken waarvan je weet dat die niet klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 16:37 
 
Hardtraxx Crew

Vind de mid intro nog steeds niet passen, maar wel een hele dikke kick :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
United Kids Of The World .

Vond ik eigenlijk best leuk :$

Betreft deze Vertile plaat: erg dik weer en vind de grovere kicks in de climax ditmaal minder storend als bijvoorbeeld bij Together We Grow. Mid moet ik even aan wennen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2023 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Vind de mid intro nog steeds niet passen, maar wel een hele dikke kick :bomb:

Vind het een hele sterke plaat, maar hier wel mee eens ja. Vooral erg fan van de melo/climax; eenvoudig maar evengoed right in the feels :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel vet deze. Een keer een Vertile plaat met kicks die me wel allemaal bevallen, meestal zit er eentje bij die het voor mij dan weer verpest.


Broken Balance schreef:
Jeffreylp schreef:
waarom kunnen artiesten geen normale kicks meer gebruiken? dit klinkt echt totaal niet.

van mij mogen alle in de track gebruikte kicks direct de prullenbak in. ik heb nog liever dat alles hardkick10 is


Waarom luister je uberhaupt nog naar deze sample en hedendaagse hardstyle dan. Dit zijn allemaal vrij normale hardstyle kicks van de laatste jaren. Zo moeilijk is het niet om niet meer om te kijken naar een genre dat je niks meer aan vindt.


Wat een kut opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Want?

Als je, gezien zijn comments, 90% van alle platen die uitkomen kut vind, waarom luister je dan nog naar het genre en blijf je zeiken er over.

Beetje dweilen met de kraan open niet? Zo moeilijk is het niet om een genre te laten voor wat het is als je het niks aan vindt. Als je ondanks dat toch het blijft opzoeken en zeuren er over, doe je het jezelf aan.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks