Rickzel schreef:
Ja eens, vind die plaat ook niet wat.
maargoed smaak.
Die van Ophidian ben ik het ook mee eens, die kicks die na die industrial kicks komen zijn niet te best, ook geen fan van. Maar ik mikte dan ook op de eerste set kicks die lijken op wat Vertile in zn mid heeft. En dat is ook smaak inderdaad, je moet maar van zo'n bak lawaai houden, maar productietechnisch steekt het echt enorm goed in elkaar en het is gewoon een kick waar enorm veel kracht en aggressie achter zit door de bak distortion.
Jeffreylp schreef:
nou als dat het beste is wat hardcore te bieden heeft want daar is niks aan en ook die kicks zijn gewoon ruk.
Maar goed, als je zo kortzichtig denkt dan heb je er ook bar weinig verstand van. 95% van zijn discografie is gewoon productietechnisch ongenaakbaar voor heel de harddance scene, alleen overtroffen door namen als The Outside Agency.
Maar ik neem aan dat je zelf niet achterlijk bent en dat ook wel weet, alleen er voor kiest om het zo te brengen zodat je een punt kan maken. Het is net als Headhunterz als producer beoordelen op United Kids Of The World zodat je maar een punt kan maken waarvan je weet dat die niet klopt.