Last edited by MYTZE on 18 Nov 2021 18:43, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
Deze is facking vet zeg! Begin Vertile steeds meer te warderen 
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Fijne melodie 
Klinkt veelbelovend.
Ik weet dat hij zelf de vocalen maakt en inzingt, wel knap, maar daarom vreemd dat hij de flow en melodie compleet heeft gejat van Architects - Royal Beggars. Want dat is echt exact het zelfde op de tekst na.
@0:15
View on YouTube
Ik weet dat hij zelf de vocalen maakt en inzingt, wel knap, maar daarom vreemd dat hij de flow en melodie compleet heeft gejat van Architects - Royal Beggars. Want dat is echt exact het zelfde op de tekst na.
@0:15
View on YouTube
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 28 days ago
Wat een held zeg, de perfecte mix van gevoel/emotie en een potje flink rammelen.
Grote toekomst voor deze man!

Grote toekomst voor deze man!
-
MHardtraxx Veteran
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die melodie

Weet me in de betere kwaliteit te pakken 
-
MHardtraxx Veteran
OP geupdate
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat gruwelijk goed is deze eey

-
EHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2021
- last seen Jun 2022
Begrijp me niet verkeerd, ik vind zijn sounds super dik maar zijn eigen stemgeluid in elke track verwerken begint een beetje achterhaald te worden. 
Doen de 3 van de grootste artiesten in hardstyle dat ook al niet jaren (Radical, Ran-D & Headhunterz)?
Als je kan zingen e.d., waarom niet.
Als je kan zingen e.d., waarom niet.
Wat maakt deze man toch een gruwelijk vette muziek.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Gaat hier nog iets mee gebeuren? Hij draait em volgens mij ook amper meer?
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 2 days ago
Durft hem niet meer te releasen na kritiek op eigen stemgeluid.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Zou jammer zijn, best een dikke plaat namelijk!
Wat een onzinRiiss wrote:Durft hem niet meer te releasen na kritiek op eigen stemgeluid.
Zoals hierboven genoemd is de track duidelijk geïnspireerd op Architects - "Royal Beggars".
Dit betekend ook dat je zo'n plaat moet clearen met Architects. Hier gaat vaak langere tijd overheen.
View on SoundCloud
net deze "remix" gehoord met een oude Max Enforcer-achtige kick eronder, en het pastte verdomde goed. dit maakt mij eigenlijk wel benieuwd hoe vertile zou klinken met zijn eigen 'crunchy' kick
net deze "remix" gehoord met een oude Max Enforcer-achtige kick eronder, en het pastte verdomde goed. dit maakt mij eigenlijk wel benieuwd hoe vertile zou klinken met zijn eigen 'crunchy' kick