Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor die 10% die hij wel leuk vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zo moeilijk is het niet om een genre te laten voor wat het is als je het niks aan vindt. Als je ondanks dat toch het blijft opzoeken en zeuren er over, doe je het jezelf aan.


Dit is schoppen tegen de essentie van Hardtraxx. Waar zijn de mods?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Want?

Als je, gezien zijn comments, 90% van alle platen die uitkomen kut vind, waarom luister je dan nog naar het genre en blijf je zeiken er over.

Beetje dweilen met de kraan open niet? Zo moeilijk is het niet om een genre te laten voor wat het is als je het niks aan vindt. Als je ondanks dat toch het blijft opzoeken en zeuren er over, doe je het jezelf aan.

ja leuk dat jij mij dit nu verwijt maar als we een paar jaar terug gaan kan ik mij herinneren dat jij juist degene was die overal op zat te haten. waarom ben jjij toen niet opgerot van het forum en de muziek?

beetje hypocriet niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ja leuk dat jij mij dit nu verwijt maar als we een paar jaar terug gaan kan ik mij herinneren dat jij juist degene was die overal op zat te haten. waarom ben jjij toen niet opgerot van het forum en de muziek?

beetje hypocriet niet?


Broken Balance schreef:
Zo moeilijk is het niet om niet meer om te kijken naar een genre dat je niks meer aan vindt. Ik vind de hardcore kicks en uptempo ook tegenwoordig niks aan, en daarom luister ik ook amper nog hardcore en volg ik het niet meer. Iets wat een Mad Dog of Ophidian uitbrengt wat ik nog wel tof vindt, vliegt vanzelf wel op mn radar.


Iets met begrijpend lezen.

En ja, zo was ik, daarom zeg ik het nu ook helder licht.
Verspil je moeite er niet aan, zo moeilijk is het niet.

Delt-A schreef:
Voor die 10% die hij wel leuk vind?

Die kom je oprecht wel tegen zonder alles langs te laan. Als je gewoon de juiste artiesten volgt krijg je alles prima mee. Ik heb dat precies nu zo met hardcore en hardstyle. Ik open echt 90% van de nieuwe platen niet, maar als er iets tof is dan schiet een van de rauwdauwers als Hekzitter, Spalken of Jordi het wel langs me in een willekeurige groepsapp :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 14:11 
 
Hardtraxxer

Jeffrey toevoegen aan die groepsapp dan, alles opgelost.

Gezien de spanning tussen jullie sowieso geen gek idee om even in elkaars dm te sliden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:
Voor die 10% die hij wel leuk vind?

Die kom je oprecht wel tegen zonder alles langs te laan. Als je gewoon de juiste artiesten volgt krijg je alles prima mee. Ik heb dat precies nu zo met hardcore en hardstyle. Ik open echt 90% van de nieuwe platen niet, maar als er iets tof is dan schiet een van de rauwdauwers als Hekzitter, Spalken of Jordi het wel langs me in een willekeurige groepsapp :P


Juist daaroom klik ik wel op alles. ik luister alles omdat ik liever niet tracks mis. en ja dan wil ik wel eens commentaar leveren met de (vergeefse) hoop dat artiesten dit lezen en hier misschien eens over nadenken, dat kan inderdaad wel eens wat lomp eruit komen ja.

Daarbij is het doel van Hardtraxx toch om overal op te haten? Het word hier niet voor niks Haattraxx genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
en ja dan wil ik wel eens commentaar leveren met de (vergeefse) hoop dat artiesten dit lezen en hier misschien eens over nadenken, dat kan inderdaad wel eens wat lomp eruit komen ja.


Ze lezen vast wel mee hoor, maar n = 1.

Jeffreylp schreef:
Daarbij is het doel van Hardtraxx toch om overal op te haten? Het word hier niet voor niks Haattraxx genoemd.


Ja dat is het vooropgezette doel.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks