Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het is een mooi nummer idd,aleen iemand link van betere kwaliteit? cause i love this one :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ hardbass cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond :love:
http://www.b2s.nl/knockout2011/ voor betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daveytl schreef:
Lyst schreef:
Bassline is een groot gekraak met een crash als punch, tenminste wat ik uit de samples kan halen.

http://www.b2s.nl/knockout2011 en dan moet je bij muziek kijken, daar kun je hem luisteren :love:

Daar is het precies hetzelfde alleen nu hoor ik een snare ipv een crash. Doordat de kick bijna aan een stuk doorloopt mis je het verschil tussen geen kick en kick. En wat is nu harder een kick die vanuit bijna stilte komt of een kick die komt uit het lawaai van de vorige kick. De kracht van een kick zit hem echt in de punch, en dat is bij deze track en bij heel veel andere tracks die laatste tijd niet meer dan een clap/snare/crash. En ik neem aan dat de melodie deze track niet zo uitzonderlijk maakt.

De kick mist gewoon kracht. Alleen de bassline zaagt een beetje maar die vind ik alsnog te metaal-achtig. Bij Crypsis-kicks (die van de hardcore komen) loopt de bassline ook ver door en hoor je veel gekraak en distortion, maar deze kick hoor je niet eens. Waardeloos...

Ik vind wel dat ze goed een bepaalde sfeer hebben neergezet in het nummer maar doordat de melodie zo'n lage toonhoogte heeft vind ik er weinig energie in zitten. Liever heb ik wat schreeuwende hoge synths zoals in Burn It.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geheel van het nummer is gewoon geweldig, de melodie is lekker agressief.
Elke sound klopt, en als die kick er in komt moet ik (bijna) janken van blijdschap.
Zit ook een heerlijke drive in, nummer loopt lekker door.
Wacht maar tot je hem een keer live hebt gehoord Lyst ;)

En je zegt dat de kick hele tijd door gaat, dat is ook wel zo, maar hij klapt er op het begin wel heerlijk in.
Die kicks zijn echt absurd gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb hem hier op repeat staan, volume vol open. Ik MOET deze vanavond horen :drool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb hem hier op repeat staan, volume vol open. Ik MOET deze vanavond horen :drool: :yay:

Don't worry, deze komt 99,99% zeker langs :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Het geheel van het nummer is gewoon geweldig, de melodie is lekker agressief.
Elke sound klopt, en als die kick er in komt moet ik (bijna) janken van blijdschap.
Zit ook een heerlijke drive in, nummer loopt lekker door.
Wacht maar tot je hem een keer live hebt gehoord Lyst ;)

En je zegt dat de kick hele tijd door gaat, dat is ook wel zo, maar hij klapt er op het begin wel heerlijk in.
Die kicks zijn echt absurd gewoon

haha, dat is precies wat ik bedoel, in het begin klapt hij er heerlijk in, omdat hij vanuit een stilte komt.
Dit dus: _|***|***|***|***|
ipv dit: _|*|_|*|_|*|_|*|
Bij die laatste komt hij continu vanuit die "stilte", waardoor hij constant hard erin komt en niet alleen de eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al kwamen die kicks er ondersteboven in. Echt een ziek nummer dit. Vocals, melo en die aparte kicks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Al kwamen die kicks er ondersteboven in. Echt een ziek nummer dit. Vocals, melo en die aparte kicks. :thumbsup:

:lol: Je hebt wel gelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:15 
 
Artiest

Lyst wat jij beschrijft zul je vrijwel nooit meer tegenkomen omdat dat ouderwets is.
Tegenwoordig is een tail super belangrijk voor een track en met de distortion erbij krijg je een langere kick die vol gaat tot aan de volgende. Jouw losje punchjes zul je voornamelijk alleen nog bij Thera ofzo vinden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst wat jij beschrijft zul je vrijwel nooit meer tegenkomen omdat dat ouderwets is.
Tegenwoordig is een tail super belangrijk voor een track en met de distortion erbij krijg je een langere kick die vol gaat tot aan de volgende. Jouw losje punchjes zul je voornamelijk alleen nog bij Thera ofzo vinden denk ik.

Yellow Minute Remix heb je ook nog, volgens mij is dat ook een voorbeeld van wat Lyst bedoelt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:27 
 
Artiest

dan heeft hij het gewoon over meer laag in de punch en vind ik de uitleg met stilte wat slecht gevonden xd
maargoed zware punches heb je nog genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 21:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Thera heeft ze inderdaad en vraag de mensen die Thera live hebben gezien maar, welke kicks harder zijn ^^
In de raw hardstyle zijn er wel meer artiesten die zulke kicks hebben, soms wel met een langere tail, maar dan is t volume van de tail al wel laag genoeg als de volgende kick erin komt.

Het vooral de mainstream waarin de basstail belachelijk lang is. Van die zatox/ran-d/frontliner etc. kicks.
Alleen is het in deze track dusdanig dat je na de eerste kick de kicks nauwelijks nog hoort, het kraakt gewoon achter elkaar door.

In yellow minute loopt de tail ook gewoon lang door, alleen is de punch daar wel iets beter uitgewerkt dan hier.

Trouwens waarom is het belangrijk dat de tail zover doorloopt? Zodat de kicks niet te hard zijn? xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:31 
 
Donateur

leuk plaatje meer absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha de mensen die dit nummer nog hard vinden mankeert iets grondig aan hun oren. Zelfs de kicks van Psychedelic Sunshine gingen harder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:51 
 



Betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ging hard op hardbass :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hard gaat, zit geen kracht in die kick. Verder is het nummer wel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hard gaat, zit geen kracht in die kick. Verder is het nummer wel dik.

In de HMH gingen ze op Fusion echt ziek hard.

Live klinkt deze plaat gewoon heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:33 
 

Jolle schreef:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hard gaat, zit geen kracht in die kick. Verder is het nummer wel dik.

Niet? :oh: Je moest eens weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hard gaat, zit geen kracht in die kick. Verder is het nummer wel dik.


Nou dit is toch aardig hard in mijn begrippen, wat gaat deze lekker zeg, heerlijk stamp nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Al kwamen die kicks er ondersteboven in. Echt een ziek nummer dit. Vocals, melo en die aparte kicks. :thumbsup:

:lol: Je hebt wel gelijk :$

Echt he, al dat gejank.. :thumbdown: Als je hem live hebt mee gemaakt dan piep je wel anders! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hard gaat, zit geen kracht in die kick. Verder is het nummer wel dik.


:huh: Ga eens een subwoofer aanschaffen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks