Ik heb hier 2 aardig grote boxen (85 cm ongeveer maar dat zegt niet zoveelHidden Source wrote:Jolle wrote:Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hard gaat, zit geen kracht in die kick. Verder is het nummer wel dik.Ga eens een subwoofer aanschaffen.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Zojuist gehoord op hardbass cd, wat een helden track!!!!
!!!! 
Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Beste nummer van 2011 ook tot nu toe, en dat wordt denk ik ook niet overftroffen, hoewel ik dat eerst ook zei over Inner Creativity
Beste nummer van 2011 ook tot nu toe, en dat wordt denk ik ook niet overftroffen, hoewel ik dat eerst ook zei over Inner Creativity
Zijn inderdaad niet bepaald de slimste uitsprakenDaveytl wrote:Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Klopt, maar is meer om aan te geven hoe vet je de track vindt. Natuurlijk zullen er nog veel nummers komen die ook heel vet zijn, maar als ik deze luister wordt ik helemaal euforisch, en dan kunnen dat soort uitspraken er uit komen 
En die bass loopt aan een stuk door of nietRandleman wrote:niet alleeen m'n kamer, heel mn auto beuQt erop los alstie door de sub gaat zeg.., tering ehh..Daveytl wrote:Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
met dit nr gaan mn oortjes wel klapperen en voel je de bass echt wel meer dan alle andere nr's.., wel in mijn auto dan btw;
Vannacht live gehoord en er zit wel veel bass in maar ik mis wat kracht in de kick ofzo, er zijn genoeg nummers met hardere kicks dan deze track.
Vreemd, ben op Hardbass is stil gaan staan en voelde serieus amper wat bass ....Daveytl wrote:Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Zou aan het geluidssysteem daar kunnen liggen maar dat lijkt me wel erg sterk.
Last edited by Piaaa on 21 Mar 2011 18:34, edited 2 times in total.
Stilstaan op Dead of the Night?Piaaa wrote:Vreemd, ben op Hardbass is stil gaan staan en voelde serieus amper wat bass ....Daveytl wrote:Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Zou aan het geluidssysteem daar kunnen liggen maar dat lijkt me wel erg sterk.
Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.
Precies, kicks zijn echt zonder bass en missen daarom gevoel.. Gemiste kans want de rest van de track (opbouw en vocals etc.) vind ik wel erg goed!Dakpan wrote:Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.
Hier zit juist veel bass in...Henk-Jan wrote:Precies, kicks zijn echt zonder bass en missen daarom gevoel.. Gemiste kans want de rest van de track (opbouw en vocals etc.) vind ik wel erg goed!Dakpan wrote:Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.
Op mijn Logitech X-230 setje zit er in ieder geval meer bas op de vocal dan de kick. Maar miss kan een gewone computerspeker de frequentie niet aan.
Zie je nou wel, en ja stilstaan, die kick bevat niks, er zit geen punch in 0,0.Dakpan wrote:Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.
En dan ook nog beweren dat hij HARD gaat?
Ga je mond spoelen met zeep
Ik BEWEER niet dat hij hard ging, ik had het gevoel dat hij hard ging.Piaaa wrote:Zie je nou wel, en ja stilstaan, die kick bevat niks, er zit geen punch in 0,0.Dakpan wrote:Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.
Ik heb je volgensmij vaker over die plaat horen zeggen dat ie er enorm opklaptDaveytl wrote:Ik BEWEER niet dat hij hard ging, ik had het gevoel dat hij hard ging.Piaaa wrote:Zie je nou wel, en ja stilstaan, die kick bevat niks, er zit geen punch in 0,0.Dakpan wrote:Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.
In mijn kamer ja, daar gaan weinig tracks harder dan Dead of the Night.
Live ga ik te hard los om echt te luisteren hoe hard het nou gaat in vergelijking met een ander nummer.
Live ga ik te hard los om echt te luisteren hoe hard het nou gaat in vergelijking met een ander nummer.
Ik vind de kick ook wat tegenvallen. Toch vind ik 'm wel lekker klinken en blijf ik het een vette (harde) plaat vinden 
Gozer, serieus je bent lachwekkendDaveytl wrote:In mijn kamer ja, daar gaan weinig tracks harder dan Dead of the Night.
Nou ja zeg!
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben
En wat is er zo lachwekkend aan?
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben
Het feit is dat die kicks in werkelijkheid niet hard gaanDaveytl wrote:Nou ja zeg!
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben![]()
En dat je zo hard losgaat dat je de kicks niet meer hoort.
Dus dan kun je een nummer live niet beoordelen, behoorlijk crappy
Lees even wat post van je terug. En ook echt goed lezen wat je telkens typt 
Jij zegt zelf ook dat je stil ging staan, waarschijnlijk met de intentie om nou eens goed te luisteren hoe hard het nou ging.Piaaa wrote:Het feit is dat die kicks in werkelijkheid niet hard gaanDaveytl wrote:Nou ja zeg!
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben![]()
En wat is er zo lachwekkend aan?![]()
En dat je zo hard losgaat dat je de kicks niet meer hoort.
Dus dan kun je een nummer live niet beoordelen, behoorlijk crappy