Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Jolle schreef:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hard gaat, zit geen kracht in die kick. Verder is het nummer wel dik.


:huh: Ga eens een subwoofer aanschaffen.


Ik heb hier 2 aardig grote boxen (85 cm ongeveer maar dat zegt niet zoveel xd ) en een z-2300 waarbij de bass toch al overpowered is en er zit wel bass in maar er moet meer in een goede kick zitten dan wat bass. Maarja binnenkort mischien live deze horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:49 
 
Hardtraxxer

Zojuist gehoord op hardbass cd, wat een helden track!!!! :evil: :loving: (L) :bomb: :woot: :love: :drool: !!!! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Beste nummer van 2011 ook tot nu toe, en dat wordt denk ik ook niet overftroffen, hoewel ik dat eerst ook zei over Inner Creativity :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Beste nummer van 2011 ook tot nu toe, en dat wordt denk ik ook niet overftroffen, hoewel ik dat eerst ook zei over Inner Creativity :x

Zijn inderdaad niet bepaald de slimste uitspraken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar is meer om aan te geven hoe vet je de track vindt. Natuurlijk zullen er nog veel nummers komen die ook heel vet zijn, maar als ik deze luister wordt ik helemaal euforisch, en dan kunnen dat soort uitspraken er uit komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beukgevaar :evil: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 23:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Daveytl schreef:
Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.


niet alleeen m'n kamer, heel mn auto beuQt erop los alstie door de sub gaat zeg.., tering ehh..
met dit nr gaan mn oortjes wel klapperen en voel je de bass echt wel meer dan alle andere nr's.., wel in mijn auto dan btw;

En die bass loopt aan een stuk door of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht live gehoord en er zit wel veel bass in maar ik mis wat kracht in de kick ofzo, er zijn genoeg nummers met hardere kicks dan deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Beste nummer van 2011 ook tot nu toe, en dat wordt denk ik ook niet overftroffen, hoewel ik dat eerst ook zei over Inner Creativity :x

Vreemd, ben op Hardbass is stil gaan staan en voelde serieus amper wat bass ....
Zou aan het geluidssysteem daar kunnen liggen maar dat lijkt me wel erg sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Bij normale tracks voel je natuurlijk wel bass, maar als hier de kick er in komt lijkt het net alsof mijn hele kamer wordt gevuld met fucking veel bass.
Beste nummer van 2011 ook tot nu toe, en dat wordt denk ik ook niet overftroffen, hoewel ik dat eerst ook zei over Inner Creativity :x

Vreemd, ben op Hardbass is stil gaan staan en voelde serieus amper wat bass ....
Zou aan het geluidssysteem daar kunnen liggen maar dat lijkt me wel erg sterk.

Stilstaan op Dead of the Night? :surrender: ;) Ben misschien wel zo hard los gegaan dat ik niet meer hoorde hoe hard de bass ging, maar voor mijn gevoel knalde hij echt zeer hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.

Precies, kicks zijn echt zonder bass en missen daarom gevoel.. Gemiste kans want de rest van de track (opbouw en vocals etc.) vind ik wel erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.

Precies, kicks zijn echt zonder bass en missen daarom gevoel.. Gemiste kans want de rest van de track (opbouw en vocals etc.) vind ik wel erg goed!


Hier zit juist veel bass in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op mijn Logitech X-230 setje zit er in ieder geval meer bas op de vocal dan de kick. Maar miss kan een gewone computerspeker de frequentie niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.

Zie je nou wel, en ja stilstaan, die kick bevat niks, er zit geen punch in 0,0.
En dan ook nog beweren dat hij HARD gaat?
Ga je mond spoelen met zeep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Dakpan schreef:
Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.

Zie je nou wel, en ja stilstaan, die kick bevat niks, er zit geen punch in 0,0.
En dan ook nog beweren dat hij HARD gaat?
Ga je mond spoelen met zeep :)

Ik BEWEER niet dat hij hard ging, ik had het gevoel dat hij hard ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Piaaa schreef:
Dakpan schreef:
Gister op een lekker systeem in de auto gehoord. Die kicks heb ik maar 1 woord voor: Ruk. Zat echt niks van bass in.

Zie je nou wel, en ja stilstaan, die kick bevat niks, er zit geen punch in 0,0.
En dan ook nog beweren dat hij HARD gaat?
Ga je mond spoelen met zeep :)

Ik BEWEER niet dat hij hard ging, ik had het gevoel dat hij hard ging.

Ik heb je volgensmij vaker over die plaat horen zeggen dat ie er enorm opklapt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn kamer ja, daar gaan weinig tracks harder dan Dead of the Night.
Live ga ik te hard los om echt te luisteren hoe hard het nou gaat in vergelijking met een ander nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kick ook wat tegenvallen. Toch vind ik 'm wel lekker klinken en blijf ik het een vette (harde) plaat vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
In mijn kamer ja, daar gaan weinig tracks harder dan Dead of the Night.
Live ga ik te hard los om echt te luisteren hoe hard het nou gaat in vergelijking met een ander nummer.

Gozer, serieus je bent lachwekkend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja zeg!
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben :/
En wat is er zo lachwekkend aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nou ja zeg!
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben :/
En wat is er zo lachwekkend aan?

Het feit is dat die kicks in werkelijkheid niet hard gaan :kiss:
En dat je zo hard losgaat dat je de kicks niet meer hoort.
Dus dan kun je een nummer live niet beoordelen, behoorlijk crappy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lees even wat post van je terug. En ook echt goed lezen wat je telkens typt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Nou ja zeg!
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben :/
En wat is er zo lachwekkend aan?

Het feit is dat die kicks in werkelijkheid niet hard gaan :kiss:
En dat je zo hard losgaat dat je de kicks niet meer hoort.
Dus dan kun je een nummer live niet beoordelen, behoorlijk crappy :lol:

Jij zegt zelf ook dat je stil ging staan, waarschijnlijk met de intentie om nou eens goed te luisteren hoe hard het nou ging.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks