Staat grotendeels in goede kwaliteit op de site van Knock-Out 
Die kick, godteringSpacepinda wrote:Staat grotendeels in goede kwaliteit op de site van Knock-Out
Die kick, godteringSpacepinda wrote:Staat grotendeels in goede kwaliteit op de site van Knock-Out
Fixedp-stylez wrote:Daarnet voor het eerst geluisterd in mijn auto (dikke instalatie), godver wat is dit nummer hard, nog harder dan ik dacht. Je moet je stuur goed vasthouden wil je niet van de weg raken door deze kicks.
Misschien wel de mooiste kick, en ook kneitershard.
Spacepinda wrote:Staat grotendeels in goede kwaliteit op de site van Knock-Out
Heb je het nummer wel is op een dikke installatie gehoord? Puur genotdawasiknie wrote:Ik vind het echt geen bijzondere plaat, nog steeds niet.
Ben na een groot systeem wel een beetje bijgedraaid moet ik zeggen. Ik vind het wel een aardig goeie plaat, maar zeker minder in vergelijking met hoe hard mensen dit vereren, zeker op basis van een PC-sample.p-stylez wrote:Heb je het nummer wel is op een dikke installatie gehoord? Puur genotdawasiknie wrote:Ik vind het echt geen bijzondere plaat, nog steeds niet.
Heb je 'm al live gehoord dan?Khadber wrote: Ben na een groot systeem wel een beetje bijgedraaid moet ik zeggen. Ik vind het wel een aardig goeie plaat, maar zeker minder in vergelijking met hoe hard mensen dit vereren, zeker op basis van een PC-sample.
Dat zeg ik, ik heb hem gehoord op Euphoria bij Zany.Inno wrote:Heb je 'm al live gehoord dan?Khadber wrote: Ben na een groot systeem wel een beetje bijgedraaid moet ik zeggen. Ik vind het wel een aardig goeie plaat, maar zeker minder in vergelijking met hoe hard mensen dit vereren, zeker op basis van een PC-sample.
Ik al drie keer en deze plaat gaat echt ziek hard
Inderdaad maar veel mensen hier vinden 'm vet omdat die kick zo hard gaat/klinkt.Lyst wrote:Ik word een beetje moe van jij en je hypes eerlijk gezegd. Als een groep mensen iets anders denkt dan jij is dat nog niet direct een hype
Haha, ja indeedLyst wrote:Misschien omdat men hardstyle luistert, omdat men van harde kicks etc. houdt? Op zich nog niet zo heel gek met "hard"style. Heeft vrij weinig met hypes te maken, bovendien zijn bioweapon noch toneshifterz niet bepaald goden op dit forum, dus ze beoordelen gewoon de track.
Het zal vast wel hard gaan live, maar er zijn veel toffere hardere platen!p-stylez wrote:Heb je het nummer wel is op een dikke installatie gehoord? Puur genotdawasiknie wrote:Ik vind het echt geen bijzondere plaat, nog steeds niet.
Dit dus...en vind de melo iets weg hebben van de 2e climax van Yellow Minute(alpha2 remix)Kevin-Raw wrote:Jaa ik vind hem niet specialer of harder dan anders duistere platen, maar hij mag er zeker wezen