Als je deze live hebt gehoord weet je wel waarom deze zo ''overhyped'' worddawasiknie wrote:Jongeee ik stond al lang bij Ryfle en Slim Shore manWas na 10 minuten weg bij die barslechte Toneshifterz-set. Dus nee heb dit nummer niet live gehoord.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Ik heb deze Live gehoord afgelopen zondag, Crypsis had hem gedraaid in Oscars
Super track, en hopelijk zetten Bioweapon en Toneshifterz deze lijn voort met dit soort releases. 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Lekker hard! 
Volgens mij producen die al wat langer dan jij denktKickinAzz wrote:Bioweapon moet je vooral niet onderschatten, die gasten zijn volgens mij nog niet zolang echt actief aan het produceren en hebben voor zo'n korte periode toch al heel wat gepresteerd
laat deze maar snel komen
hopen dat bioweapon hem op hardbass draait 
Ge kunt de groeten krijgen uit Australië kut! BAM 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Neilio wrote: Nee hoor ze zijn al heel lang aan het producen en vroeger meer happy hardcore enzo, maar het hardstyle producen doen ze pas sinds 2 jaar... nou ja "pas" dat is ook een behoorlijk lange tijd en ze hebben het ook aardig onder de knie hoor
ze produceerde UK Hardcore onder de naam Lumin8 & Cheever, heel happy en snel.SoundTunerZ wrote:Volgens mij producen die al wat langer dan jij denktKickinAzz wrote:Bioweapon moet je vooral niet onderschatten, die gasten zijn volgens mij nog niet zolang echt actief aan het produceren en hebben voor zo'n korte periode toch al heel wat gepresteerdMeende dat kutski ook van hun was ofzo. Of dat ze een alias hadden in de dance ofzoiets. Correct me if I'm wrong
Hier een track van ze:
View on YouTube
daar hadden ze uiteindelijk Toneshifterz - Sahara uit gemaakt
de break is ook precies hetzelfde.
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
ik dacht net hetzelfdeThe I's wrote:Heerlijk plaatje al doet hij me wel erg aan Samara denken
Ik luister hem nu weer, WAT een track 
Daveytl wrote:Ik luister hem nu weer, WAT een track
blijft gewoon een van de betere tracks van TS en BW 
Kick knalt niet normaal hard door, hele huis trilt
Heb zeker zin in hardbass, met Zany en Ran-D samen kan Bioweapon een enorm dikke set neerzetten!
Heb zeker zin in hardbass, met Zany en Ran-D samen kan Bioweapon een enorm dikke set neerzetten!
ik hoor niet echt wat speciaals meer ruis
vind de mid wat weg hebben van donkey rollers..
Dit lijkt echt gigantisch veel op de 2e climax van yellow minute remix. Maar wel lekker 
Waar zal deze uitkomen op? Scantraxx, Fusion of op beide albums?
Of nog iets anders?
Of nog iets anders?
Godver wat ging deze hard vannacht

Die kick lijkt wel een 2.0 versie van de kick uit Noisecontrollers - Samara vind ik! KNAL PLAAT 
heerlijk he, hij kraakte bij beatbusters!Inno wrote:Godver wat ging deze hard vannacht![]()