Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Nou ja zeg!
Dan zeg ik dat die kicks hard gaan, en dan ga je mij vertellen dat ik lachwekkend ben :/
En wat is er zo lachwekkend aan?

Het feit is dat die kicks in werkelijkheid niet hard gaan :kiss:
En dat je zo hard losgaat dat je de kicks niet meer hoort.
Dus dan kun je een nummer live niet beoordelen, behoorlijk crappy :lol:

Jij zegt zelf ook dat je stil ging staan, waarschijnlijk met de intentie om nou eens goed te luisteren hoe hard het nou ging.

Nee, ik vind dead of the night een matige plaat :)
En ik wist al dat die niet hard ging, als ik een plaat de eerste keer live hoor sta ik 9 van de 10 keer stil om hem GOED te kunnen BEOORDELEN.
Een plaat die geen power in zijn kicks bevat, zie je mij niet op los gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij dat een matige plaat vind, oké. Maar om nou bij elke reactie van mij, welke eigenlijk niet erg anders zijn dan de reacties van andere mensen hier, mij persoonlijk aan te pakken, vind ik te ver gaan. Hier speel je op de man en niet op de mening, naar mijn idee.
Maar als hier 20 man zegt dat dit kneitershard gaat, en 20 mensen vinden dat het complete ruk is, wat kun je daar dan uit halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als jij dat een matige plaat vind, oké. Maar om nou bij elke reactie van mij, welke eigenlijk niet erg anders zijn dan de reacties van andere mensen hier, mij persoonlijk aan te pakken, vind ik te ver gaan. Hier speel je op de man en niet op de mening, naar mijn idee.
Maar als hier 20 man zegt dat dit kneitershard gaat, en 20 mensen vinden dat het complete ruk is, wat kun je daar dan uit halen?

Ik pak je niet op de man, ik pak iedereen willekeurig op zijn reactie of wat dan ook.
Dat heet discussie voeren kerel.
Je zegt dat ze thuis hard gaan maar live NIET WEET hoe hard ze gaan.
Kun je dan eigenlijk wel zeggen dat je een track kunt beoordelen.
En als 20 man hier zeggen dat die plaat kneiters hard gaat, moeten ze hun gehoor laten controleren
Want als je de kick apart neemt gaat hij gewoon niet hard, omdat er geen punch in zit.
Als je dit niet hoort ja dan is er iets mis met je gehoord ofzo dan weet ik het ook niet....
Voor mij is dit nu einde discussie want het wil er toch niet in bij je haha.
Kerel, schiet me net te binnen, maak er anders een Poll over.
Bevatten de kicks van DOTD kracht?
Ja...
Nee...
Als het je zo dicht op het hart ligt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Daveytl:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ff een beetje rondgekeken, heb hier wel meer dan 20 reacties gezien die zeggen dat het echt hard gaat. Hier zal ik je dan niet op 'aanpakken'.
Ik blijf het een heerlijke plaat vinden met een heerlijke kick, dus wat jij zegt komt er inderdaad niet in :D Maar andersom kan ik jou ook niet overtuigen ;)
Bijvoorbeeld early platen die anderen zo hard vinden, doen mij ook helemaal niks.
En een poll beginnen of de kicks wel hard zijn of niet, neee..... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heb ff een beetje rondgekeken, heb hier wel meer dan 20 reacties gezien die zeggen dat het echt hard gaat. Hier zal ik je dan niet op 'aanpakken'.
Ik blijf het een heerlijke plaat vinden met een heerlijke kick, dus wat jij zegt komt er inderdaad niet in :D Maar andersom kan ik jou ook niet overtuigen ;)
Bijvoorbeeld early platen die anderen zo hard vinden, doen mij ook helemaal niks.
En een poll beginnen of de kicks wel hard zijn of niet, neee..... :surrender:

Ik raad je aan een keer stil te gaan staan.
Je zult denk ik gaan janken als je erachter komt dat er geen punch is, ik laat het hier nu echt bij.
Blijf bij men standpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jij staat echt bijna op elke pagina met meerdere posts. En dan nog op een kinderachtige manier reageren, mensen verbeteren enzovoort. Maar onderbouwing ho maar. Luc probeert jou ervan te overtuigen dat het niet zo is en jij zegt dat jij hem juist probeert te overtuigen, waarmee dan? ;)

En idd, we blijven hierbij. Ik trek me niet zoveel meer van dit nummer aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
En dan nog op een kinderachtige manier reageren

Tel schreef:
@ Daveytl:

:aww:

:')

Verder moet jij natuurlijk zelf weten of jij dit leuk vind of niet, ik vind het een top track, jij vindt andere platen weer top die ik niet geweldig vind.
En ik probeer Piaaa er van te overtuigen dat dit nummer in mijn kamer echt hard gaat, is weinig aan gelogen, dat weten Janus & Uwi (kameraden) ook aangezien zij hier ook DOTN geluisterd hebben.

De discussie afkappen terwijl je hem zelf begint is ook niet echt netjes vind ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tel schreef:
En dan nog op een kinderachtige manier reageren

Tel schreef:
@ Daveytl:

:aww:

:')

Verder moet jij natuurlijk zelf weten of jij dit leuk vind of niet, ik vind het een top track, jij vindt andere platen weer top die ik niet geweldig vind.
En ik probeer Piaaa er van te overtuigen dat dit nummer in mijn kamer echt hard gaat, is weinig aan gelogen, dat weten Janus & Uwi (kameraden) ook aangezien zij hier ook DOTN geluisterd hebben.

De discussie afkappen terwijl je hem zelf begint is ook niet echt netjes vind ik ;)

Als ik er geen zin meer heb, dan bepaal ik dat zelf nog altijd maargoed.
Heb geen zin eindeloos te discussieren, vind het echter wel knap.
De kick klapt live niet door maar op je kamer wel, wat heb je er wel niet staan dan?
Of het zijn boxen die opgeblazen zijn zodat het lijkt of ze toch punch bevatten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat het niet mag, het is alleen niet echt netjes in my opinion.

Geen idee waarom die hier dan wel keihard gaat, en bij Hardbass niet (volgens jullie).
Boxen zijn niet heel speciaal (Logitech Z623), maar ik denk dat mijn kamer ook wel goed dient voor deze muziek (kleine kamer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tel schreef:
En dan nog op een kinderachtige manier reageren

Tel schreef:
@ Daveytl:

:aww:

:')

Heb je nou jou eigen reacties terug gelezen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb in mijn auto een dikke installatie liggen, en ik kan je zeggen dat deze kicks echt monsterlijk hard gaan, veel harder dan andere kicks imo. Vind het echt een heerlijk nummer, mag wel uitkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, heb ik gedaan.
Wat wil je er mee zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het feit dat je het niet door hebt zegt genoeg over jou kijk daarop ;)

Maar zoals ik al zei ik laat het hierbij. Ben al ver genoeg over mijn streep gegaan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is 'hard' ook meningsgebonden. de een vindt een reversed bass hard en de ander een beuk kick. Deepack kicks gaan imo ook echt hard maar er zijn hier genoeg mensen die dat niet hard vinden. Dusja mening vs mening = geen overeenstemming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan alsnog wil ik wel weten waarom die mensen ze hard vinden gaan. Niet om mijn gelijk te halen, maar om te zien waarom mensen denken dat dit hard is.. En dat zie ik nergens terug. Ik zie alleen reacties van jaaa ik heb dit op mijn systeem gedraaid en ik heb nog nooit zulke harde kicks gehoord. Dat kan ik ook wel zeggen van een willekeurige trance track, maar dan snapt ook niemand waarom ik dat vind.

En ik vind het vreemd dat je tijdens het losgaan de muziek nauwelijks meer meekrijgt, dat zou inhouden dat als je eenmaal aan t losgaan bent ze van alles kunnen draaien zolang het maar +-155 bpm is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:50 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dan alsnog wil ik wel weten waarom die mensen ze hard vinden gaan. Niet om mijn gelijk te halen, maar om te zien waarom mensen denken dat dit hard is.. En dat zie ik nergens terug. Ik zie alleen reacties van jaaa ik heb dit op mijn systeem gedraaid en ik heb nog nooit zulke harde kicks gehoord. Dat kan ik ook wel zeggen van een willekeurige trance track, maar dan snapt ook niemand waarom ik dat vind.

En ik vind het vreemd dat je tijdens het losgaan de muziek nauwelijks meer meekrijgt, dat zou inhouden dat als je eenmaal aan t losgaan bent ze van alles kunnen draaien zolang het maar +-155 bpm is..

Lol! waar heb je dat gelezen dat mensen losgaan op elk soort muziek als ze eenmaal losgaan?
Als ik los ga moet het natuurlijk wel een plaat zijn die mij heugt en ikzelf super vindt.
Zoals deze track, 1 keer gehoord op hardbass cd en gelijk verlieft, weet niet wat me overkomt als ik deze live hoor met wat glazen op ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Ik zal ff zeggen waarom ik deze kick zo lekker vind ;)
Ik heb hem live gehoord bij Fusion The Next Level, deze werd gedraaid na Heavy Bizzznizz ofzo. Deze werd ingemixt en toen die kick erin kwam, Klapte die er toch hard op. De bass, en in mindere maten dan de punch, maar die bass maakte op mij echt heel veel indruk. :) Bij Hardbass had ik ook het gevoel dat hij er hard in zou komen na die ervaring bij FTNL, want op FTNL knalde die echt keihard, maar dat viel toch een beetje tegen :) ik vind deze kick gewoon lekker agressief klinken en past perfect bij de sounds die erbij worden gebruikt. Ik wil wel ff zeggen dat dit een mening is voordat mensen hier op gaan reageren dat het niet zo is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb dit nummer nu thuis, in de auto en op een feest mogen meemaken. En op alle 3 geluidssystemen scoort de kick zo'n bedroevende score dat ik bijna een kick van Da Tweekaz hard ga noemen.

De kick is niet krachtig (als je al van een kick kan spreken) en de bassline zaagt alleen aan de oppervlakte ipv de diepte. En dat vond ik op hardbass ook het geval. Toen werden er een aantal zwaar harde nummers gedraaid en daarmee vergeleken viel deze echt treurig hard tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik heb dit nummer nu thuis, in de auto en op een feest mogen meemaken. En op alle 3 geluidssystemen scoort de kick zo'n bedroevende score dat ik bijna een kick van Da Tweekaz hard ga noemen.

De kick is niet krachtig (als je al van een kick kan spreken) en de bassline zaagt alleen aan de oppervlakte ipv de diepte. En dat vond ik op hardbass ook het geval. Toen werden er een aantal zwaar harde nummers gedraaid en daarmee vergeleken viel deze echt treurig hard tegen.

Je bent en blijft mijn eeuwige held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 20:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Lyst schreef:
Dan alsnog wil ik wel weten waarom die mensen ze hard vinden gaan. Niet om mijn gelijk te halen, maar om te zien waarom mensen denken dat dit hard is.. En dat zie ik nergens terug. Ik zie alleen reacties van jaaa ik heb dit op mijn systeem gedraaid en ik heb nog nooit zulke harde kicks gehoord. Dat kan ik ook wel zeggen van een willekeurige trance track, maar dan snapt ook niemand waarom ik dat vind.

En ik vind het vreemd dat je tijdens het losgaan de muziek nauwelijks meer meekrijgt, dat zou inhouden dat als je eenmaal aan t losgaan bent ze van alles kunnen draaien zolang het maar +-155 bpm is..

Lol! waar heb je dat gelezen dat mensen losgaan op elk soort muziek als ze eenmaal losgaan?
Als ik los ga moet het natuurlijk wel een plaat zijn die mij heugt en ikzelf super vindt.
Zoals deze track, 1 keer gehoord op hardbass cd en gelijk verlieft, weet niet wat me overkomt als ik deze live hoor met wat glazen op ^^.

Daveytl schreef:
Live ga ik te hard los om echt te luisteren hoe hard het nou gaat in vergelijking met een ander nummer.

Daar dus.

Ik snap nog steeds niet waarom men denkt dat de hoeveelheid bass gelijk staat aan de hardheid van een nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij blijft het ook verbazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel daar natuurlijk:
Hoe hard de bass gaat, ofwel hoe diep die gaat, hoe je hem voelt.
Hoe wil je het dan uitdrukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:46 
 

Dawasiknie je kan ook overdrijven kom op man :')
En snap wel dat de een het hard vind en de ander niet, 'hard' kan op 2 manieren gevonden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha wat een verdeeldheid over een track zeg!
Maar effe kort:
Het hele sfeertje van de track mag ik wel! Lekker dissonant door synths en goede toonkeuze. Vocalen passen er goed bij. Kick is ook lekker. Kortom, wat mij betreft een goede track. :woot:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks