Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 59 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 2 days ago
D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons (KELTEK Remix) (EVO070)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 15/06/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons (KELTEK Remix)

Samples:

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Vind hem voor nu wat saaitjes :( .

Benieuwd naar de full straks.
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
jaron123 wrote:Vind hem voor nu wat saaitjes :( .

Benieuwd naar de full straks.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Klinkt inderdaad niet heel spannend maar het is natuurlijk enorm lastig om het origineel te overtreffen. Toch wel benieuwd naar de volledige track
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Vond het origineel al irritant. Daar zal deze remix geen verandering in brengen.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Ben hier wel benieuwd naar
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind het origineel echt een enorm irritant nummer, dat melodietje is me iets te huppeldepup.

Wellicht dat KELTEK er wel wat leukers van kan maken, de melodie klinkt iig een stuk beter dan het origineel.
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 17 days ago
Klinkt op het eerste gehoor erg leuk, benieuwd naar de hele track! :)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 14 minutes ago
Klinkt voor mij tot nu toe als de meeste recente KELTEK platen: saai.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Svbtwee wrote:Klinkt voor mij tot nu toe als de meeste recente KELTEK platen: saai.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Niet zo'n fan van het origineel door zoals hierboven gezegd, de huppelende melodie, maar dit klinkt wel erg dik. De break en sfeer past wel lekker bij het KELTEK stijltje. De preview klinkt in ieder geval al vet.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Net de plaat eens geluisterd, en vind dit helaas veel en veel te langzaam. Keltek kan prima produceren, maar er zit echt zo weinig pit in deze plaat dat ik tijdens de eerste luisterbeurt al verveeld raak. Helaas niet z'n eerste plaat waar me dit bij gebeurt, ook.
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Vind m maar saai.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 42 minutes ago
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Het mist echt behoorlijke drive. Ook vind ik het raar dat er eerst een break komt, dan een soort midintro en daarna meteen de climax met melodie. Verandering!!!! Aargh.

Tweede climax vind ik wel gaaf, maar wederom vind ik de compositie van de opbouw hier naartoe en dat stukje losse kicks erna wat vreemd. Het moet wel erg wennen.

Verder vind ik de diepgang in deze plaat echt tegenvallen, puur omdat je niet lekker in de flow komt.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik vind het echt een hele gave remix :loving: Top hoe de sfeer van het nummer compleet veranderd is. Het origineel is een feestplaat, terwijl dit meer een sfeervolle luisterplaat is. De 2e climax is echt heel gaaf!
Hardtraxx Veteran
3201 posts member since 2011
last seen 51 minutes ago
Wel een leuke remix geworden, vooral de 2e climax :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Inderdaad een stuk dromeriger dan het orgineel, maar vind het wel een geslaagde remix. Zit een goed Keltek sausje overheen, mooie lange plaat van gemaakt! Tweede climax melodie vind ik ook sterk ingestoken :).
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 14 days ago
The Venator wrote:Het mist echt behoorlijke drive. Ook vind ik het raar dat er eerst een break komt, dan een soort midintro en daarna meteen de climax met melodie. Verandering!!!! Aargh.

Tweede climax vind ik wel gaaf, maar wederom vind ik de compositie van de opbouw hier naartoe en dat stukje losse kicks erna wat vreemd. Het moet wel erg wennen.

Verder vind ik de diepgang in deze plaat echt tegenvallen, puur omdat je niet lekker in de flow komt.
Sluit me hier volledig bij aan!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Zonde dat hij niet voor een vergeten oude plaat heeft gekozen. Deze remix had van mij echt nog niet gehoeven. Voegt weinig toe.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Parvuz wrote:Zonde dat hij niet voor een vergeten oude plaat heeft gekozen. Deze remix had van mij echt nog niet gehoeven. Voegt weinig toe.
Ik ben heel benieuwd of dat een plaat zoals Kingdom misschien nog aan de beurt komt.

Zitten wat leuke elementen in de track, maar ik vind die leads met die overdaad aan pitchbends en de klank van Keltek zijn leads in het algemeen gewoon niet mijn ding.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Hmmm nee, het voelt een beetje aan als net niet. Vind het origineel wel mooi intact gelaten en er is ook leuk met de vocals gespeeld, maar het algeheel mist voor mij echt wat pit en mis ook een beetje de samenhang. Daardoor wordt het maar een saaie plaat, zeker als die 5 minuten duurt. Tweede climax is dan nog wel prima, maar dan ben je al 4 minuten onderweg zonder een echt interessant element.

Jammer dit wel, Keltek kan beter. Al moet ik toegeven dat ik een beetje uitgekeken raak op zijn platen.
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Echt zonde en bovendien compleet onnodig om een vrij recente plaat als deze te gaan remixen. Breng toch lekker weer wat (vergeten) classics onder de aandacht man.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Wat een negativiteit in dit topic. Vind dit echt een dijk van een remix :drool:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Typische KELTEK Remix, maar ik vind er wederom niks aan. Het is allemaal veel te tam en niet boeiend genoeg (voor mij).