Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons (KELTEK Remix) (EVO070)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 15/06/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons (KELTEK Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem voor nu wat saaitjes :( .

Benieuwd naar de full straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 18:00 
 
Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:
Vind hem voor nu wat saaitjes :( .

Benieuwd naar de full straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad niet heel spannend maar het is natuurlijk enorm lastig om het origineel te overtreffen. Toch wel benieuwd naar de volledige track
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 21:56 
 
Hardtraxx Addict

Vond het origineel al irritant. Daar zal deze remix geen verandering in brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier wel benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 00:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het origineel echt een enorm irritant nummer, dat melodietje is me iets te huppeldepup.

Wellicht dat KELTEK er wel wat leukers van kan maken, de melodie klinkt iig een stuk beter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 11:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor erg leuk, benieuwd naar de hele track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt voor mij tot nu toe als de meeste recente KELTEK platen: saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Klinkt voor mij tot nu toe als de meeste recente KELTEK platen: saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 17:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Niet zo'n fan van het origineel door zoals hierboven gezegd, de huppelende melodie, maar dit klinkt wel erg dik. De break en sfeer past wel lekker bij het KELTEK stijltje. De preview klinkt in ieder geval al vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net de plaat eens geluisterd, en vind dit helaas veel en veel te langzaam. Keltek kan prima produceren, maar er zit echt zo weinig pit in deze plaat dat ik tijdens de eerste luisterbeurt al verveeld raak. Helaas niet z'n eerste plaat waar me dit bij gebeurt, ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 16:05 
 
Hardtraxx Crew

Vind m maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 18:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het mist echt behoorlijke drive. Ook vind ik het raar dat er eerst een break komt, dan een soort midintro en daarna meteen de climax met melodie. Verandering!!!! Aargh.

Tweede climax vind ik wel gaaf, maar wederom vind ik de compositie van de opbouw hier naartoe en dat stukje losse kicks erna wat vreemd. Het moet wel erg wennen.

Verder vind ik de diepgang in deze plaat echt tegenvallen, puur omdat je niet lekker in de flow komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een hele gave remix :loving: Top hoe de sfeer van het nummer compleet veranderd is. Het origineel is een feestplaat, terwijl dit meer een sfeervolle luisterplaat is. De 2e climax is echt heel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een leuke remix geworden, vooral de 2e climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad een stuk dromeriger dan het orgineel, maar vind het wel een geslaagde remix. Zit een goed Keltek sausje overheen, mooie lange plaat van gemaakt! Tweede climax melodie vind ik ook sterk ingestoken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Het mist echt behoorlijke drive. Ook vind ik het raar dat er eerst een break komt, dan een soort midintro en daarna meteen de climax met melodie. Verandering!!!! Aargh.

Tweede climax vind ik wel gaaf, maar wederom vind ik de compositie van de opbouw hier naartoe en dat stukje losse kicks erna wat vreemd. Het moet wel erg wennen.

Verder vind ik de diepgang in deze plaat echt tegenvallen, puur omdat je niet lekker in de flow komt.


Sluit me hier volledig bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat hij niet voor een vergeten oude plaat heeft gekozen. Deze remix had van mij echt nog niet gehoeven. Voegt weinig toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zonde dat hij niet voor een vergeten oude plaat heeft gekozen. Deze remix had van mij echt nog niet gehoeven. Voegt weinig toe.


Ik ben heel benieuwd of dat een plaat zoals Kingdom misschien nog aan de beurt komt.

Zitten wat leuke elementen in de track, maar ik vind die leads met die overdaad aan pitchbends en de klank van Keltek zijn leads in het algemeen gewoon niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm nee, het voelt een beetje aan als net niet. Vind het origineel wel mooi intact gelaten en er is ook leuk met de vocals gespeeld, maar het algeheel mist voor mij echt wat pit en mis ook een beetje de samenhang. Daardoor wordt het maar een saaie plaat, zeker als die 5 minuten duurt. Tweede climax is dan nog wel prima, maar dan ben je al 4 minuten onderweg zonder een echt interessant element.

Jammer dit wel, Keltek kan beter. Al moet ik toegeven dat ik een beetje uitgekeken raak op zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt zonde en bovendien compleet onnodig om een vrij recente plaat als deze te gaan remixen. Breng toch lekker weer wat (vergeten) classics onder de aandacht man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een negativiteit in dit topic. Vind dit echt een dijk van een remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 20:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Typische KELTEK Remix, maar ik vind er wederom niks aan. Het is allemaal veel te tam en niet boeiend genoeg (voor mij).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle