Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Titan

Track(s): Born To Fight

Sample/video:


HQ @ 37:33
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik luisterde de verkeerde :$

Track klinkt erg dik. Beter dan Hour Of The Night die ik vond tegenvallen.
Kicks zijn ook weer flink op orde volgens mij.

Edit: heb je reactie al gelezen ik dacht al.
was wel een leuke mainstream plaat trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Is die op 45.18 echt van Titan ?
Klinkt wel erg "blij" voor zijn doen.
Ik zou niet weten of dit nummer echt van Titan is maar het klinkt goed.


haha had de verkeerde link erin gezet. Nu staat ie wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woww. Dit is wel erg vet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:18 
 

Epic_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet zo :thumbsup:
Hopen dat de kicks in HQ lekker zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere screeches :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woot die climax, veeeels te lekker :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah klinkt nog niet geweldig vind ik. Ik wacht even een HQ af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk alleen wel steeds dat Psychedelic Trip wordt ingemixed, zit een geluidje in die heel erg lijkt op een geluid uit Psychedelic Trip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt op t eerste gehoor wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziekelijk vet. :worship: Die sfeer en die screeches, heerlijk! Kan hem me niet meer herinneren van afgelopen zaterdag.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die screech in de climax klinkt echt fucking dik!! Ben benieuwd naar betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een genialiteit! :drool:
wat ben ik benieuwd naar deze track zaterdag!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:58 
 
Hardtraxxer

Klinkt heel lekker, benieuwd naar HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vette track, benieuwd hoe die in HQ en live is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kan hem me niet meer herinneren


Hmmm, same.. xd


Ben benieuwd hoe die live klinkt dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht nog ff met luisteren, want het zal wel weer tot ergens in de zomer van 2013 duren voordat deze uit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

The Hour Of The Night doet me tot nu toe veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een heerlijke screeches :o :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 00:45 
 
Hardtraxx Newbie

Wauww wat een plaat! kippenvel!
releasen die handel met Necropsy er bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet vet vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
The Hour Of The Night doet me tot nu toe veel meer.

Bij mij dus ook. Dit nummer kan me op het eerste moment nog niet echt boeien
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks