Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg vetjes, maar wacht even af tot zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vet vet vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Woww. Dit is wel erg vet. :worship:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 08:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Hour of the Night vind ik al één van de vetste platen van het jaar, maar dit klinkt eigenlijk ook weer belachelijk lekker. Die Titan is goed bezig, heel erg benieuwd naar vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vette track! Vind 'n zelfs vetter als Hour of the night! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die climax.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de track met betrekking tot die sreeches wat weg hebben van Who I really am van Vazard,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan verdomme niet wachten op deze vanavond te horen. :love: En ik denk idd ook dat Vazard een inspiratiebron was dit keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou me niks verbazen nee, die track draait ie zelf namelijk regelmatig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Damn, wat wil ik deze graag in HQ horen :love: Klinkt echt heel vetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke horror sfeer zit erin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HQ van Adaro's set staat in de beginpost :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

Holy crap! Wat een track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:45 
 
Hardtraxxer

Echt heerlijk weer xd Lekker duister stijltje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titan. Eeuwige held!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hier moet Fusion het van hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
HQ van Adaro's set staat in de beginpost :drool:

MQ max :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:26 
 

tomac schreef:
G1LL schreef:
HQ van Adaro's set staat in de beginpost :drool:

MQ max :huh:

Nah. High Quality Low Quality rip
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
tomac schreef:
G1LL schreef:
HQ van Adaro's set staat in de beginpost :drool:

MQ max :huh:

Nah. High Quality Low Quality rip


Ach kom op man, die set van Adaro is prima kwaliteit. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 14:48 
 

Kiddin'
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
G1LL schreef:
HQ van Adaro's set staat in de beginpost :drool:

MQ max :huh:

Je hebt wel de soundcloud geklikt he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soundcloud is gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm. Kicks doen me tot nu toe niet extreem veel, maar die smeeeerige screech in de climax...! Heel wreed! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 00:39 
 

Vette vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is deze track dik zeg! :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks