Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:22 
 
Hardtraxx Addict

Vind de climax eigenlijk best lelijk. Misschien als ik er vaker naar luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vazard maar dan met lelijkere kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Screeches zijn gruwlijk, vind alleen de 1ste climax wat eentonig.
2de climax daarintegen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:31 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fucking vet!!!! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Doe mij (nog steeds) maar The Hour Of The Night. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is leuk, dat zeker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:28 
 

Heerlijk zelfs :bomb: Doet me aan Necropsy denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een té dikke plaat :worship: Die typische Titan sfeer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Heerlijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

wat een plaat :worship: :worship: :worship:
vind het wel iets van Vazard weg hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt best aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Forbidden Phobia schreef:
wat een plaat :worship: :worship: :worship:
vind het wel iets van Vazard weg hebben :drool:


Ik vond het ook al iets weg hebben van Spoontech :P.

die screech heeft er wel iets van weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet gedaan hoe de screech in de climax op dezelfde hoogte blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopelijk komt deze heel snel samen met My Angel en/of Necropsy :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, geweldig dit zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Yes :worship:

Outro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vette plaat is dit zeg ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Lekker zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, beste Titan plaat sinds Nightmare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik vind hier helemaal niks aan. Normaal kan ik Titan zeker waarderen met platen als The hour of the Night, Nightmare, Strength & Fury etc.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks