Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Overtuigd door de intro, climax weet me nog steeds niet te overtuigen, ook al is ie hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Hoorde hem net pas voor het eerst, dit is echt mijn favoriete plaat van het moment. Godverdomd hard en heerlijk sounddesign. Vanavond hierop lekker met de heupjes zwieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Vanavond hierop lekker met de heupjes zwieren.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 04:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het intro heel dik, maar de main melodie vind ik echt erg simpel helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moest op een of andere manier meteen hieraan denken xd

http://youtu.be/TigE6mf_3gQ?t=11m28s
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff dit live :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik vind het intro heel dik, maar de main melodie vind ik echt erg simpel helaas!


Ik vind de main melodie juist het vetste aan heel die track. Is zo vet live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Pfff dit live :$

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:16 
 
Hardtraxx Elite

Brute plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk deze :D Elke keer live zwaar van genoten tot nu toe. Die kicks, die melodie, dat vage 2e stuk van de climax <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict

is hier al wat meer van bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
is hier al wat meer van bekend?

Deze plaat ramt hard door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
is hier al wat meer van bekend?

Hij wordt gereleased op Theracords, dit jaar nog. Meer weet ik niet, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:48 
 
Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
phoenix schreef:
is hier al wat meer van bekend?

Deze plaat ramt hard door.
Qlown schreef:
phoenix schreef:
is hier al wat meer van bekend?

Hij wordt gereleased op Theracords, dit jaar nog. Meer weet ik niet, helaas.


haha, deze punten had ik al bedacht. had alleen niets meer gehoord qua datum, ter indicatie, of dat ze hem exclusief houden. alsnog bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Had er een datum bekend geweest, dan stond ie bij releases hoor. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:10 
 
Hardtraxx Elite

Live is ie pas dik! :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks