Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor hier meer van Thera in dan van Delete, maar dat maakt niets uit. Had eigenlijk wel stiekem op een dikke anti gehoopt. Zeer dik in de build-up, maar in de climax iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Hoor hier meer van Thera in dan van Delete, maar dat maakt niets uit. Had eigenlijk wel stiekem op een dikke anti gehoopt. Zeer dik in de build-up, maar in de climax iets minder.

Delete heeft ook weinig tot niets bijgedragen aan deze track, zonde. Die mid-intro is wel erg vet ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 10:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
tomac schreef:
Hoor hier meer van Thera in dan van Delete, maar dat maakt niets uit. Had eigenlijk wel stiekem op een dikke anti gehoopt. Zeer dik in de build-up, maar in de climax iets minder.

Delete heeft ook weinig tot niets bijgedragen aan deze track, zonde. Die mid-intro is wel erg vet ja :D

Knap hoe je dat weet, ik meende ook al dat je dr bij zat in de studio :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Mr Lellebel schreef:
tomac schreef:
Hoor hier meer van Thera in dan van Delete, maar dat maakt niets uit. Had eigenlijk wel stiekem op een dikke anti gehoopt. Zeer dik in de build-up, maar in de climax iets minder.

Delete heeft ook weinig tot niets bijgedragen aan deze track, zonde. Die mid-intro is wel erg vet ja :D

Knap hoe je dat weet, ik meende ook al dat je dr bij zat in de studio :lol:

Ja was gezellig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 11:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Anyway, sounds zijn dus volledig door ons beiden gemaakt, de kicks zijn compleet nieuw gemaakt, dus het is niet zozeer meer Thera of Delete :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 11:20 
 

Ik vind dat je deze voor free weg moet geven, dan knap ik weer een beetje op na het verlies van Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Niet echt overtuigd, jammer. Had er toch echt meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
DjThera schreef:
Mr Lellebel schreef:
Delete heeft ook weinig tot niets bijgedragen aan deze track, zonde. Die mid-intro is wel erg vet ja :D

Knap hoe je dat weet, ik meende ook al dat je dr bij zat in de studio :lol:

Ja was gezellig :cool:

HAH! BURN!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke mid-intro, climax doet me wat minder.
Nieuwe kicks zijn echt zo fijn (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel beter dan hoe ik hem na de eerste keer luisteren vond. Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ja was gezellig :cool:

Irritante paap -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Bazenplaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfwooaah die mid intro is geweldig, kippenvel zelfs voordat de kick erin klapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

Heel vet deze :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:07 
 
Hardtraxx Addict

Wel heel lekker, maar had er stiekem toch meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Niet echt overtuigd, jammer. Had er toch echt meer van verwacht

Ik ben helemaal om, godverdomme wat een plaat :worship: die intro & outro kicks zijn echt gruwelijk dik. En dan die drive in de climax?! :woot: Hopen dat deze zaterdag gedraaid wordt, even lekker de vloer naar de tyfus stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit moet wel de track van het jaar zijn voor mij, dit is echt precies wat ik in hardstyle zoek. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Dit moet wel de track van het jaar zijn voor mij, dit is echt precies wat ik in hardstyle zoek. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Grozny schreef:
Dit moet wel de track van het jaar zijn voor mij, dit is echt precies wat ik in hardstyle zoek. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nondejuuu :drool: Wat een track weer

Kicks, Drive :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict

jezuss hee, wat een enorm vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:42 
 
Hardtraxxer

zelden zo een mooie track gehoord! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks