Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:41 
 

Snoeihard ging het :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel weer een dikke plaat zoals gewoonlijk, maar had er toch wat meer van verwacht. Mist wat drive voor mij, maar komt misschien nog wel als ik 'm vaker hoor. Laatste stuk is dan wel weer erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit ging zo snoeihard. Wat een heerlijkheid zeg! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Dit ging zo snoeihard. Wat een heerlijkheid zeg! :woot:


Inderdaad ik wist even niet waar ik het moest zoeken! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt zo geniaal, die opbouw naar de climax! :loving:
Kicks in die rip klinken nogal raar, nog maar even wachten op hogere kwaliteit, maar ik moet me geen zorgen maken denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



tevens mijn aftermovie samen met 2 klasgenoten van restylerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spookie schreef:
[youtube]
tevens mijn aftermovie samen met 2 klasgenoten van restylerz

Jaloers op feit dat je Welcome in je bezit hebt en ten tweede goede aftermovie! ;) Ging goed los zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
spookie schreef:
[youtube]
tevens mijn aftermovie samen met 2 klasgenoten van restylerz

Jaloers op feit dat je Welcome in je bezit hebt en ten tweede goede aftermovie! ;) Ging goed los zo te zien


helaas is de fade out ook bij de versie die we gekregen hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Zo hoort het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat een gekkenwerk dit. Geniaal nummer weer _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg echt een enorme grijns op me gezicht als ik dit hoor :D
Dit is toch niet normaal meer, ultieme ragplaat :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deed me nog niet zoveel tijdens die Hard Bass rip maar nu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de midintro zo ontzettend gruwelijk :loving:

En dan vind ik het zo jammer dat ik de melodie en de climax juist weer niets vind :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfwoaaahh wat een gruwelijke plaat!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:43 
 

Heerlijk! Heeft alles van een goede track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Had de climax-kicks toch wel iets harder verwacht maar ze zijn zeker een vooruitgang t.o.v. de Don't Back Down release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:59 
 

Haha wat had je verwacht, industrial kicks ofzo? Dit is toch best hard voor hardstyle begrippen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Haha wat had je verwacht, industrial kicks ofzo? Dit is toch best hard voor hardstyle begrippen? :)

Meer Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:41 
 

JVDM schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Haha wat had je verwacht, industrial kicks ofzo? Dit is toch best hard voor hardstyle begrippen? :)

Meer Delete.
Oh ok. Is het dan niet zo dat ze de kicks van beide hebben gecombineerd tot deze kick? Dat dacht ik te hebben gelezen van Thera en ik herken er ook wat in van Delete kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een nieuwe kick, samen gemaakt. ;)

Vette track :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gruwelijk vette plaat :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks