Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Lekker
Soort van intro als Sleepwalker maar in de mid toch anders. Climax ramt ook flink door en dan vooral de tweede. Weer een goede van de Vision.
Wanneer leer die vent nou eens lekkere kicks maken
Het is al wat beter dan vroeger, maar het mist gewoon wat zo.
Verder is de track wel vet, maar zonder goede kick is een hardstyle plaat niets...
Verder is de track wel vet, maar zonder goede kick is een hardstyle plaat niets...
Klinkt goed
Heerlijke intro, en climax kan er ook wel mee door. The Vision spreekt me steeds meer aan.
Als ie wat sneller was dan was ie volgens mij al een stuk beter, vind hem een beetje sloom.
De screech vind ik ook niet zo krachtig,synt is wel lekker alleen de melodie is wennen!
Wel grappig iedereen gebruikt deze trailer vocals.
Wel grappig iedereen gebruikt deze trailer vocals.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Lekker! 
ja idd, maar het is wel leuk om eens zon plaat van the vision the horenNando wrote:Als ie wat sneller was dan was ie volgens mij al een stuk beter, vind hem een beetje sloom.
Hoe sloom/snel ie is moet je helemaal niet naar kijken, kun je zelf toch bepalenNaarDeQlote wrote:ja idd, maar het is wel leuk om eens zon plaat van the vision the horenNando wrote:Als ie wat sneller was dan was ie volgens mij al een stuk beter, vind hem een beetje sloom.
-
I
- 9 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
Deze mag snel uitkomen 
erg vet dat hij weer met zn plaat komt...eindelijk weer richting Pandorum 
kdenk dat deze op zn volgende release gaat komen?..Jolle wrote:Is hier al iets van bekend?
eindelijk weer eens wat harders van The Vision en deze vind ik dan ook gelijk erg goed
Iig niet op zn eerste aankomende release.Intervention wrote:kdenk dat deze op zn volgende release gaat komen?..Jolle wrote:Is hier al iets van bekend?
eindelijk weer eens wat harders van The Vision en deze vind ik dan ook gelijk erg goed
NaarDeQlote wrote:het is wel leuk om eens zon plaat van the vision the horen
oh en hoeso niet als ik vragen mag?wootum wrote:Iig niet op zn eerste aankomende release.Intervention wrote:kdenk dat deze op zn volgende release gaat komen?..Jolle wrote:Is hier al iets van bekend?
Omdat dit zn eerstvolgende release wordtIntervention wrote:oh en hoeso niet als ik vragen mag?wootum wrote:Iig niet op zn eerste aankomende release.Intervention wrote:kdenk dat deze op zn volgende release gaat komen?..
The Vision - Hit the Dirt EP (DWX-046)