Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Geen release voor zover ik weet? Mag dus dicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Geen release voor zover ik weet? Mag dus dicht :P

Ondanks dat ik dit een beetje mierengeneuk vind zijn het wel de regels.. misschien is een algemeen discussietopic over "Reloaded" in algemeen een optie? Kunnen we een beetje speculeren wie het kan zijn en kan iedereen zijn mening over zijn visie op hardstyle laten weten. Er staat een artikel op Hard News
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Geen release voor zover ik weet? Mag dus dicht :P

Ik vind dat hiervoor best een uitzondering gemaakt mag worden (Ja maar waar ligt de grens dan??! - per geval bekijken zou ik zeggen). Lijkt me dat dit ongetwijfeld een oude bekende is. Hij krijgt ook niet voor niks zomaar aandacht van Hardnews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Ik vind dat hiervoor best een uitzondering gemaakt mag worden

Mocht in het verleden ook niet (weet niet precies meer welke track). Dus lijkt me nu ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaimy (van 2Sidez)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt veelbelovend vind ik! En lekker dat 'diegene' de oude sounds wil terug wil brengen, ik hou hem in de gaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inner Heat misschien?
Klinkt als een fijn plaatje !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima plaatje. Volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze klinkt zeker niet verkeerd. Vreesde voor de zoveelste 'nieuwe act', maar deze kan best interessant worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Ik gok Dark Pact.


dit zou heel gaaf zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest gelijk hier aan denken:
Afbeelding

Wel prima plaat. Vele roepen Headhunterz, maar lijkt me sterk.
Verder lijkt het me sterk dat het een hele grote artiest is, omdat ik niet verwacht dat die een P&D als voorbeeld heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:10 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Moest gelijk hier aan denken:
Afbeelding

Wel prima plaat. Vele roepen Headhunterz, maar lijkt me sterk.
Verder lijkt het me sterk dat het een hele grote artiest is, omdat ik niet verwacht dat die een P&D als voorbeeld heeft.

ik ook. Misschien is het wel die andere knul waarmee Atmosfearz iets samen deed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaat op slot. Geen release gehad en verder ook niet bekend of deze act bij een label zit.

yowan schreef:
Ondanks dat ik dit een beetje mierengeneuk vind zijn het wel de regels.. misschien is een algemeen discussietopic over "Reloaded" in algemeen een optie? Kunnen we een beetje speculeren wie het kan zijn en kan iedereen zijn mening over zijn visie op hardstyle laten weten. Er staat een artikel op Hard News

:thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks