Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Algemeen discussietopic over Reloaded (vooralsnog 1 track beluisterbaar) omdat het forum te infantiel is om een of twee uitzonderingen op het beleid toe te laten. Of om bijvoorbeeld te stellen dat Snowflake bij heeft gedragen aan releases op een label dus het topic gewoon even open te houden.

View on YouTube

Wie is dit?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Geen idee wie het is, track boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Zou dit heel onderscheidend moeten zijn van de rest dan??

Beetje frequencerz light.
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Rickzel wrote:Geen idee wie het is, track boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Zou dit heel onderscheidend moeten zijn van de rest dan??

Nee ik hoor het ook niet echt. Denk eerlijk gezegd niet dat dit van een A-artiest komt. Daarnaast krijg ik hierbij (en dan met name bij de kicks) niet echt het oude-raw-gevoel..
Donateur
last seen Aug 2024
Zelfde heb ik met de kicks.

Aan de andere kant is alle mogelijke diepte in "rawstylezzz" tracks welkom lijkt mij. Dat stuiterballen gedonder is nou wel echt leuk geweest. Hoeft toch niet van een A-artiest te komen om het interessant te houden?
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 24 minutes ago
Bouke wrote:
Rickzel wrote:Geen idee wie het is, track boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Zou dit heel onderscheidend moeten zijn van de rest dan??

Nee ik hoor het ook niet echt. Denk eerlijk gezegd niet dat dit van een A-artiest komt. Daarnaast krijg ik hierbij (en dan met name bij de kicks) niet echt het oude-raw-gevoel..
Ik hoor een beetje van alles eigenlijk, kick is een pre-frequencerz dingetje en die screech in de mid beetje b-front/Ran-D post 2012. Maar die lead in de climax klinkt dan weer nergens na.

Leuk natuurlijk dat hij de eerdere 'raw' terug wilt halen maar ik denk niet dat hij geholpen word door een a-artiest.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Regelt zijn eigen boekingen en dit wordt een free release. Dat doet mij een beetje denken aan Dark Pact. Vind het overigens een leuke plaat geworden dus ga Reloaded wel even volgen, of het nou van een 'a-artiest' komt of niet.

Deze naam kan wel problemen geven met SEO heb ik zo het idee.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Miss van iemand dat voorheen een duo was? Idk, gewoon een gokje.

Of iemand van HardNews die gebruikt maakt van hun medium en zo een naam maakt voor zichzelf. Niemand heeft van die vent gehoord en ineens staat ie op HardNews. Vond dat wel een beetje verdacht. :P Of die kerel heeft wat geld betaald aan ze om ge-featured te worden. Kan ook.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Die reacties op FB dat het Headhunterz is :lol:

Over de plaat: past volledig in mijn straatje, doet mij denken aan de stijl van Artifact. Benieuwd hoe de rest gaat klinken.

Over het artikel van Hard News: Als ik de antwoorden zo lees is het een Hardtraxxer xd Alles waar diegene voor ''staat'' of wil gaan is waar vele hier om roepen
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Logo is gemaakt door https://www.facebook.com/BelieveArtz.De ... cation=ufi
Misschien dat we even moeten kijken welke labels daar hun shit laten maken.
Of wie hij volgt https://twitter.com/reloadedmedia
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
TiMOTHYb wrote:Hoeft toch niet van een A-artiest te komen om het interessant te houden?
Klopt uiteraard, was meer een beetje inhakend op 'wie zou het toch zijn'. Ik bedoelde eigenlijk wat Exterkate zegt.
TiMOTHYb wrote:Aan de andere kant is alle mogelijke diepte in "rawstylezzz" tracks welkom lijkt mij.
Diversiteit is altijd goed, ik ga hem ook niet tegenhouden. Deze track is echter niet echt mijn smaak (terwijl ik de meeste 'oude' raw wel kan waarderen) :P
Donateur
last seen Aug 2024
Eerlijk gezegd zie ik de oude-raw link muziekwise ook niet zo maar ik denk dat hij probeert de groep mensen aan te spreken die klaar zijn met het getrommel (en met Tijdmachine).
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
TiMOTHYb wrote:Eerlijk gezegd zie ik de oude-raw link muziekwise ook niet zo maar ik denk dat hij probeert de groep mensen aan te spreken die klaar zijn met het getrommel (en met Tijdmachine).
?
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
TSFH wrote:
TiMOTHYb wrote:Eerlijk gezegd zie ik de oude-raw link muziekwise ook niet zo maar ik denk dat hij probeert de groep mensen aan te spreken die klaar zijn met het getrommel (en met Tijdmachine).
?
Er zijn genoeg mensen die klaar zijn met classics, of het al een heel stuk minder interessant vinden worden. Er is echt een overkill aan dit soort feesten, en de sets die er dan gedraaid worden bestaan vaak uit dezelfde standaard platen/hits. De minder bekende platen die zo'n set vernieuwend kan houden, worden er zelden bijgepakt. Na een aantal keer heb je dat ook wel gehoord, en wil je wel weer iets anders..
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Liever classics dan 2012 raw. Verder ben ik het met je eens. Er zijn zoveel vette oude platen die nooit gedraaid worden. Echt jammer is dat. Ik snap ook niet waarom elke artiest het vaak bij 2009 hitjes houdt.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Bepaalde sounds doen me denken aan andy svge, maar dat lijkt mij een onlogische keus.
Wel is deze alias net zo mysterieus? (Ja ik weet al wel wie Andy Svge is)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 53 minutes ago
Dark Pact is indd een optie omdat hij ook redelijk klaar was met de raw. Inner Heat heeft denk ik niet de productie skils om dit zo ineens te maken. Ik denk dat het een vergeten artiest is. Raw allias van The Vision zou ik wel vet vinden en het is wel mogelijk en dat hij nu er een hype van maakt zodat hij misschien de waardering krijgt die hij verdient.
S
mooi om te lezen dat niemand het doorheeft dat ik het ben.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
http://www.facebook.com/reloadeddj/vide ... 460190264/

Reloaded - Start The Show

Hoor hier toch wel al wat oudere elementen in terug, maar geen idee wie het zou kunnen zijn.
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2009
last seen Sep 2018
Bij beide tracks een 'mwa-net-niet' gevoel.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
FeelThaBass wrote:net-niet gevoel.
Precies.
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Melodie/akkoorden progressie doet me denken aan Wolfpack.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 53 minutes ago
Heb toch een vermoeden dat het The Vision is. Hij heeft een aantal raw producties gehad, maar kon hier nooit echt doorbreken. Hij is daarbij ook fan van P&D en is wel iemand die altijd zijn eigen ding blijft doen en lekkere sfeervolle Hardstyle maakt
R
Ik vind persoonlijk de kwaliteit te kort doen om dit te vergelijken met een (grotere) artiest die al "doorgebroken" zijn in de scene. Kan het fout hebben hoor!
Ik denk dus dat het iemand is die eerder producties maakte onder een andere naam, en nu een hype probeert te creëren d.m.v hard news etc.

About the tracks: De melodieën zijn goed, leads vind ik wat slap. Verder wel prima tracks maar niet bijzonder.

-Richard
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Re-vamp wrote:-Richard
-Donny
R
DonnyD wrote:
Re-vamp wrote:-Richard
-Donny
Dit doen wij omdat er 2 personen op dit account zitten. Richard & Cornell :P

Nu weer O.T ^^