Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Algemeen discussietopic over Reloaded (vooralsnog 1 track beluisterbaar) omdat het forum te infantiel is om een of twee uitzonderingen op het beleid toe te laten. Of om bijvoorbeeld te stellen dat Snowflake bij heeft gedragen aan releases op een label dus het topic gewoon even open te houden.



Wie is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee wie het is, track boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Zou dit heel onderscheidend moeten zijn van de rest dan??

Beetje frequencerz light.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Geen idee wie het is, track boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Zou dit heel onderscheidend moeten zijn van de rest dan??

Beetje frequencerz light.

Nee ik hoor het ook niet echt. Denk eerlijk gezegd niet dat dit van een A-artiest komt. Daarnaast krijg ik hierbij (en dan met name bij de kicks) niet echt het oude-raw-gevoel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfde heb ik met de kicks.

Aan de andere kant is alle mogelijke diepte in "rawstylezzz" tracks welkom lijkt mij. Dat stuiterballen gedonder is nou wel echt leuk geweest. Hoeft toch niet van een A-artiest te komen om het interessant te houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Rickzel schreef:
Geen idee wie het is, track boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Zou dit heel onderscheidend moeten zijn van de rest dan??

Beetje frequencerz light.

Nee ik hoor het ook niet echt. Denk eerlijk gezegd niet dat dit van een A-artiest komt. Daarnaast krijg ik hierbij (en dan met name bij de kicks) niet echt het oude-raw-gevoel..


Ik hoor een beetje van alles eigenlijk, kick is een pre-frequencerz dingetje en die screech in de mid beetje b-front/Ran-D post 2012. Maar die lead in de climax klinkt dan weer nergens na.

Leuk natuurlijk dat hij de eerdere 'raw' terug wilt halen maar ik denk niet dat hij geholpen word door een a-artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regelt zijn eigen boekingen en dit wordt een free release. Dat doet mij een beetje denken aan Dark Pact. Vind het overigens een leuke plaat geworden dus ga Reloaded wel even volgen, of het nou van een 'a-artiest' komt of niet.

Deze naam kan wel problemen geven met SEO heb ik zo het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miss van iemand dat voorheen een duo was? Idk, gewoon een gokje.

Of iemand van HardNews die gebruikt maakt van hun medium en zo een naam maakt voor zichzelf. Niemand heeft van die vent gehoord en ineens staat ie op HardNews. Vond dat wel een beetje verdacht. :P Of die kerel heeft wat geld betaald aan ze om ge-featured te worden. Kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Die reacties op FB dat het Headhunterz is :lol:

Over de plaat: past volledig in mijn straatje, doet mij denken aan de stijl van Artifact. Benieuwd hoe de rest gaat klinken.

Over het artikel van Hard News: Als ik de antwoorden zo lees is het een Hardtraxxer xd Alles waar diegene voor ''staat'' of wil gaan is waar vele hier om roepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logo is gemaakt door https://www.facebook.com/BelieveArtz.De ... cation=ufi
Misschien dat we even moeten kijken welke labels daar hun shit laten maken.
Of wie hij volgt https://twitter.com/reloadedmedia
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoeft toch niet van een A-artiest te komen om het interessant te houden?

Klopt uiteraard, was meer een beetje inhakend op 'wie zou het toch zijn'. Ik bedoelde eigenlijk wat Exterkate zegt.

TiMOTHYb schreef:
Aan de andere kant is alle mogelijke diepte in "rawstylezzz" tracks welkom lijkt mij.

Diversiteit is altijd goed, ik ga hem ook niet tegenhouden. Deze track is echter niet echt mijn smaak (terwijl ik de meeste 'oude' raw wel kan waarderen) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd zie ik de oude-raw link muziekwise ook niet zo maar ik denk dat hij probeert de groep mensen aan te spreken die klaar zijn met het getrommel (en met Tijdmachine).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Eerlijk gezegd zie ik de oude-raw link muziekwise ook niet zo maar ik denk dat hij probeert de groep mensen aan te spreken die klaar zijn met het getrommel (en met Tijdmachine).


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
TiMOTHYb schreef:
Eerlijk gezegd zie ik de oude-raw link muziekwise ook niet zo maar ik denk dat hij probeert de groep mensen aan te spreken die klaar zijn met het getrommel (en met Tijdmachine).


?


Er zijn genoeg mensen die klaar zijn met classics, of het al een heel stuk minder interessant vinden worden. Er is echt een overkill aan dit soort feesten, en de sets die er dan gedraaid worden bestaan vaak uit dezelfde standaard platen/hits. De minder bekende platen die zo'n set vernieuwend kan houden, worden er zelden bijgepakt. Na een aantal keer heb je dat ook wel gehoord, en wil je wel weer iets anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever classics dan 2012 raw. Verder ben ik het met je eens. Er zijn zoveel vette oude platen die nooit gedraaid worden. Echt jammer is dat. Ik snap ook niet waarom elke artiest het vaak bij 2009 hitjes houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bepaalde sounds doen me denken aan andy svge, maar dat lijkt mij een onlogische keus.
Wel is deze alias net zo mysterieus? (Ja ik weet al wel wie Andy Svge is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dark Pact is indd een optie omdat hij ook redelijk klaar was met de raw. Inner Heat heeft denk ik niet de productie skils om dit zo ineens te maken. Ik denk dat het een vergeten artiest is. Raw allias van The Vision zou ik wel vet vinden en het is wel mogelijk en dat hij nu er een hype van maakt zodat hij misschien de waardering krijgt die hij verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 15:12 
 

mooi om te lezen dat niemand het doorheeft dat ik het ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/reloadeddj/videos/1734677460190264/

Reloaded - Start The Show

Hoor hier toch wel al wat oudere elementen in terug, maar geen idee wie het zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 20:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bij beide tracks een 'mwa-net-niet' gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FeelThaBass schreef:
net-niet gevoel.

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 12:29 
 
Artiest

Melodie/akkoorden progressie doet me denken aan Wolfpack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Heb toch een vermoeden dat het The Vision is. Hij heeft een aantal raw producties gehad, maar kon hier nooit echt doorbreken. Hij is daarbij ook fan van P&D en is wel iemand die altijd zijn eigen ding blijft doen en lekkere sfeervolle Hardstyle maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
-Richard


-Donny
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen