Last edited by D-Teq on 11 Aug 2011 18:10, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Leuk ja, fijne intro!
-
J
TheR3bels The R3bels
Hey Guys, due a mistake on our YTchannel today we can't upload our new video-preview, BUT! we have uploaded a... http://fb.me/HWg6bzyQ
Dus dan krijgen we nog iets anders daalijk als youtube het weer doet bij hun?
Overigens klinkt dit wel lekker
Hey Guys, due a mistake on our YTchannel today we can't upload our new video-preview, BUT! we have uploaded a... http://fb.me/HWg6bzyQ
Dus dan krijgen we nog iets anders daalijk als youtube het weer doet bij hun?
Overigens klinkt dit wel lekker
Leuke track, vanaf de melodie lekker zomers, kijk je naar buiten zie je alleen maar regen 
2e track zal wel hard zijn. Net als ieder andere release van deze heren.
Ben niet ondersteboven van dit nummer trouwens.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
willem wel zo te zien.Dakpan wrote: Ben niet ondersteboven van dit nummer trouwens.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Leuke track
.
Duruz wrote:willem wel zo te zien.Dakpan wrote: Ben niet ondersteboven van dit nummer trouwens.
OT: Track valt me tegen, slechtste van wat ik van deze heren heb gehoord tot nu toe..
Vocal past eigenlijk niet bij het midintro, maar goed. Voor de rest een aardige track.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
dat. vind de melodie eigenlijk ook best wel tegenvallen moet ik eerlijk zeggen. maar the r3bels blijven helden.TiMOTHYb wrote:Intro beter dan de climax.
-
I
Vind intro en qlimax niet echt bij elkaar passen, maar het luistert wel lekker weg opzich 
Nee inderdaad, is niet echt een intro voor Qlimax..IvoLovesWillemii wrote:Vind intro en qlimax niet echt bij elkaar passen, maar het luistert wel lekker weg opzich
Vind het een prima plaatje, tenminste wat vrolijks met dit deprimerende weer
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Of de invloeden van deze track komen van zatox met Odisea 2011, of de invloeden van odisea 2011 met zatox komen van de rebbels,
Voel een duidelijk gelijkheid qua dubstep achtige breaks om de 8 beats etc.
Vind wel lekker nummer inderdaad!
Voel een duidelijk gelijkheid qua dubstep achtige breaks om de 8 beats etc.
Vind wel lekker nummer inderdaad!
Dikke intro! Vind de rest wat saai, geen mooie melodie imo.
The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goud
Zowel melodieus als raw.
dawasiknie wrote:The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goudZowel melodieus als raw.
-
M
Duruz wrote:willem wel zo te zien.Dakpan wrote: Ben niet ondersteboven van dit nummer trouwens.
-
M
Inderdaad, echt top producers!dawasiknie wrote:The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goudZowel melodieus als raw.
Vind het wel goed maar ben veel harder gewoon van hun 
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Leuk introotje inderdaad, maar daarmee houdt het op.
Trance met een harde kick.
Trance met een harde kick.