Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:11 
 
Hardtraxx Addict

Prima track weer. Klinkt allemaal gewoon weer heel sterk. Ben alleen niet weg van de vocals. The R3bels weten gewoon goede sterke en harde tracks neer te zetten, mijn favo producers op dit moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:50 
 
Hardtraxxer

Fijn plaatje! Lekkere intro en melodie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro :worship:
De rest valt me jammergenoeg tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 18:22 
 

Die kick is lekker maar voor de rest matig, hoop weer op een rawtrackje van hun :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 18:24 
 
Hardtraxxer

Haa telkens as ik zo een vocal hoor draait mn eten zich om in mijn maag!:sick: Denk dat ik dit ook de slechtste plaat van deze heren mag noemen. Ben zoooveel beter en harder gewend van hun, dus dit komt echt niet door :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed :) Ben wel positief over het feit dat ze hun producties breed houden qua stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:58 
 
Hardtraxxer

lekker nummertje weer van the r3bels :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:03 
 
Hardtraxxer

Vette track imo! Ze gebruiken iig niet bij elke track dezelfde elementen, en dat maakt het uniek
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:02 
 
Hardtraxxer




Wat klonk die live Heerlijk zeg :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:35 
 
Hardtraxxer

weet iemand wat er precies gezegd wordt, this is your ..., dont make no mistake about it so open your mind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben echt verliefd op deze track :loving: Intro is erg bruut, zoals bijna bij alle R3bels tracks. Vind de melodie ook erg fijn :D The R3bels kunnen tegenwoordig weinig fout doen bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:43 
 
Hardtraxx Newbie

niek1991 schreef:
weet iemand wat er precies gezegd wordt, this is your ..., dont make no mistake about it so open your mind?



This is your favourite, make no mistake about it... so open your mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:06 
 
Hardtraxx Addict

Niet slecht, maar ook weer niet top xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goud :loving: Zowel melodieus als raw.

Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goud :loving: Zowel melodieus als raw.

Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.


mixen kunnen ze niet? klonk op free festival en dominator anders gewoon goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The R3bels weten me steeds beter te pakken de laatste tijd
dit is geen uitzondering :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goud :loving: Zowel melodieus als raw.

Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.


mixen kunnen ze niet? klonk op free festival en dominator anders gewoon goed hoor.

Daar was ik niet bij maar heb ze een aantal keer zien draaien. Die met die bril bakt er sowieso niks van, al hun nummers hebben hetzelfde BPM en die brillo presteert het om op 2 verschillende feesten een foute beatmatch te maken van Music To Us, een nummer dat overigens echt een super standaard intro heeft dus daar kun je eigenlijk al niks aan fout doen. Liep scheef, ging hij het corrigeren maar corrigeerde hij de verkeerde kant op waardoor het nog schever liep etc. Gewoon beginnerswerk. daarnaast mixen ze echt super sloom waardoor al het tempo uit de set verdwijnt. Kortom ze kunnen gewoon niet DJ-en. Dus beter gaan ze óf eerst thuis oefenen, óf ze zetten er iemand neer die wel kan draaien. Nu is het gewoon zo dat 90% van de mensen in de livesets sectie hier beter draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Gangsterdwerg; hoe kan dat nou gebeuren? Zulke technisch goed kloppende (en ook nog goeie) nummers maken maar dan zelf totaal niet doorhebben dat je set van geen kanten klopt? Dat heb je dan na de eerste keer toch ook wel door lijkt me, of je hoort het van anderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:51 
 
Hardtraxx Newbie

Goede kwaliteit:



:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dikke intro ! Ik hou van die aggresieve schreetches :loving:
De climax is echt heerlijk om weg te dromen :loving:
The R3bels :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:42 
 
Hardtraxx Addict

lekker nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
@ Gangsterdwerg; hoe kan dat nou gebeuren? Zulke technisch goed kloppende (en ook nog goeie) nummers maken maar dan zelf totaal niet doorhebben dat je set van geen kanten klopt? Dat heb je dan na de eerste keer toch ook wel door lijkt me, of je hoort het van anderen?

Heb ze gezien op Euphoria in Mei en daar draaiden ze precies zoals ik het eerder omschreef. Verder is mijn maatje Marino bij ze geweest op Last World en XXlerator Easter en zelfde laken een pak. En hun "Live Act" op The Qontinent was ook matig eigenlijk, toen zijn we naar de tent gegaan.
Edit: Heb ze ook nog op een andere Euphoria gezien in Tilburg, is alweer even geleden, 16 jan 2010. Dat was volgens mij hun eerste boeking in NL en daar bakten ze er ook niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks