Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Prima track weer. Klinkt allemaal gewoon weer heel sterk. Ben alleen niet weg van de vocals. The R3bels weten gewoon goede sterke en harde tracks neer te zetten, mijn favo producers op dit moment
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Fijn plaatje! Lekkere intro en melodie :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Intro :worship:
De rest valt me jammergenoeg tegen :(
D
Die kick is lekker maar voor de rest matig, hoop weer op een rawtrackje van hun :thumbsup:
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Haa telkens as ik zo een vocal hoor draait mn eten zich om in mijn maag!:sick: Denk dat ik dit ook de slechtste plaat van deze heren mag noemen. Ben zoooveel beter en harder gewend van hun, dus dit komt echt niet door :mad:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Klinkt goed :) Ben wel positief over het feit dat ze hun producties breed houden qua stijl.
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
lekker nummertje weer van the r3bels :corn:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Festuca wrote:Lekker plaatje :)
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Vette track imo! Ze gebruiken iig niet bij elke track dezelfde elementen, en dat maakt het uniek
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
View on YouTube

Wat klonk die live Heerlijk zeg :loving: :loving: :loving:
N
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen 11 days ago
weet iemand wat er precies gezegd wordt, this is your ..., dont make no mistake about it so open your mind?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ben echt verliefd op deze track :loving: Intro is erg bruut, zoals bijna bij alle R3bels tracks. Vind de melodie ook erg fijn :D The R3bels kunnen tegenwoordig weinig fout doen bij mij.
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
View on YouTube
F
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2009
last seen Jun 2012
niek1991 wrote:weet iemand wat er precies gezegd wordt, this is your ..., dont make no mistake about it so open your mind?

This is your favourite, make no mistake about it... so open your mind
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Niet slecht, maar ook weer niet top xd
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
dawasiknie wrote:The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goud :loving: Zowel melodieus als raw.
Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Gangsterdwerg wrote:
dawasiknie wrote:The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goud :loving: Zowel melodieus als raw.
Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.
mixen kunnen ze niet? klonk op free festival en dominator anders gewoon goed hoor.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 14 days ago
The R3bels weten me steeds beter te pakken de laatste tijd
dit is geen uitzondering :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Duruz wrote:
Gangsterdwerg wrote:
mixen kunnen ze niet? klonk op free festival en dominator anders gewoon goed hoor.
Daar was ik niet bij maar heb ze een aantal keer zien draaien. Die met die bril bakt er sowieso niks van, al hun nummers hebben hetzelfde BPM en die brillo presteert het om op 2 verschillende feesten een foute beatmatch te maken van Music To Us, een nummer dat overigens echt een super standaard intro heeft dus daar kun je eigenlijk al niks aan fout doen. Liep scheef, ging hij het corrigeren maar corrigeerde hij de verkeerde kant op waardoor het nog schever liep etc. Gewoon beginnerswerk. daarnaast mixen ze echt super sloom waardoor al het tempo uit de set verdwijnt. Kortom ze kunnen gewoon niet DJ-en. Dus beter gaan ze óf eerst thuis oefenen, óf ze zetten er iemand neer die wel kan draaien. Nu is het gewoon zo dat 90% van de mensen in de livesets sectie hier beter draait.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
@ Gangsterdwerg; hoe kan dat nou gebeuren? Zulke technisch goed kloppende (en ook nog goeie) nummers maken maar dan zelf totaal niet doorhebben dat je set van geen kanten klopt? Dat heb je dan na de eerste keer toch ook wel door lijkt me, of je hoort het van anderen?
K
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Mar 2015
Goede kwaliteit:

View on YouTube

:bomb:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Heel dikke intro ! Ik hou van die aggresieve schreetches :loving:
De climax is echt heerlijk om weg te dromen :loving:
The R3bels :worship:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
lekker nummertje ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
TiMOTHYb wrote:@ Gangsterdwerg; hoe kan dat nou gebeuren? Zulke technisch goed kloppende (en ook nog goeie) nummers maken maar dan zelf totaal niet doorhebben dat je set van geen kanten klopt? Dat heb je dan na de eerste keer toch ook wel door lijkt me, of je hoort het van anderen?
Heb ze gezien op Euphoria in Mei en daar draaiden ze precies zoals ik het eerder omschreef. Verder is mijn maatje Marino bij ze geweest op Last World en XXlerator Easter en zelfde laken een pak. En hun "Live Act" op The Qontinent was ook matig eigenlijk, toen zijn we naar de tent gegaan.
Edit: Heb ze ook nog op een andere Euphoria gezien in Tilburg, is alweer even geleden, 16 jan 2010. Dat was volgens mij hun eerste boeking in NL en daar bakten ze er ook niks van.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
View on YouTube