Prima track weer. Klinkt allemaal gewoon weer heel sterk. Ben alleen niet weg van de vocals. The R3bels weten gewoon goede sterke en harde tracks neer te zetten, mijn favo producers op dit moment
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Fijn plaatje! Lekkere intro en melodie 
Intro
De rest valt me jammergenoeg tegen
De rest valt me jammergenoeg tegen
-
D
Die kick is lekker maar voor de rest matig, hoop weer op een rawtrackje van hun 
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Haa telkens as ik zo een vocal hoor draait mn eten zich om in mijn maag!:sick: Denk dat ik dit ook de slechtste plaat van deze heren mag noemen. Ben zoooveel beter en harder gewend van hun, dus dit komt echt niet door 
Klinkt goed
Ben wel positief over het feit dat ze hun producties breed houden qua stijl.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
lekker nummertje weer van the r3bels 
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Vette track imo! Ze gebruiken iig niet bij elke track dezelfde elementen, en dat maakt het uniek
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 11 days ago
weet iemand wat er precies gezegd wordt, this is your ..., dont make no mistake about it so open your mind?
Ben echt verliefd op deze track
Intro is erg bruut, zoals bijna bij alle R3bels tracks. Vind de melodie ook erg fijn
The R3bels kunnen tegenwoordig weinig fout doen bij mij.
-
FHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
niek1991 wrote:weet iemand wat er precies gezegd wordt, this is your ..., dont make no mistake about it so open your mind?
This is your favourite, make no mistake about it... so open your mind
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Niet slecht, maar ook weer niet top 
Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.dawasiknie wrote:The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goudZowel melodieus als raw.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
mixen kunnen ze niet? klonk op free festival en dominator anders gewoon goed hoor.Gangsterdwerg wrote:Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.dawasiknie wrote:The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goudZowel melodieus als raw.
The R3bels weten me steeds beter te pakken de laatste tijd
dit is geen uitzondering
dit is geen uitzondering
Daar was ik niet bij maar heb ze een aantal keer zien draaien. Die met die bril bakt er sowieso niks van, al hun nummers hebben hetzelfde BPM en die brillo presteert het om op 2 verschillende feesten een foute beatmatch te maken van Music To Us, een nummer dat overigens echt een super standaard intro heeft dus daar kun je eigenlijk al niks aan fout doen. Liep scheef, ging hij het corrigeren maar corrigeerde hij de verkeerde kant op waardoor het nog schever liep etc. Gewoon beginnerswerk. daarnaast mixen ze echt super sloom waardoor al het tempo uit de set verdwijnt. Kortom ze kunnen gewoon niet DJ-en. Dus beter gaan ze óf eerst thuis oefenen, óf ze zetten er iemand neer die wel kan draaien. Nu is het gewoon zo dat 90% van de mensen in de livesets sectie hier beter draait.Duruz wrote:mixen kunnen ze niet? klonk op free festival en dominator anders gewoon goed hoor.Gangsterdwerg wrote:Vrijwel al hun nummers zijn leuk idd. Het is jammer dat ze echt als 2 autistische apen achter de decks staan. 0 uitstraling en mixen kunnen ze ook niet. Ik ga ook nooit naar ze toe op een feest omdat ze gewoon echt slecht draaien.dawasiknie wrote:The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goudZowel melodieus als raw.
@ Gangsterdwerg; hoe kan dat nou gebeuren? Zulke technisch goed kloppende (en ook nog goeie) nummers maken maar dan zelf totaal niet doorhebben dat je set van geen kanten klopt? Dat heb je dan na de eerste keer toch ook wel door lijkt me, of je hoort het van anderen?
-
KHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2011
- last seen Mar 2015
Heel dikke intro ! Ik hou van die aggresieve schreetches
De climax is echt heerlijk om weg te dromen
The R3bels
De climax is echt heerlijk om weg te dromen
The R3bels
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
lekker nummertje 
Heb ze gezien op Euphoria in Mei en daar draaiden ze precies zoals ik het eerder omschreef. Verder is mijn maatje Marino bij ze geweest op Last World en XXlerator Easter en zelfde laken een pak. En hun "Live Act" op The Qontinent was ook matig eigenlijk, toen zijn we naar de tent gegaan.TiMOTHYb wrote:@ Gangsterdwerg; hoe kan dat nou gebeuren? Zulke technisch goed kloppende (en ook nog goeie) nummers maken maar dan zelf totaal niet doorhebben dat je set van geen kanten klopt? Dat heb je dan na de eerste keer toch ook wel door lijkt me, of je hoort het van anderen?
Edit: Heb ze ook nog op een andere Euphoria gezien in Tilburg, is alweer even geleden, 16 jan 2010. Dat was volgens mij hun eerste boeking in NL en daar bakten ze er ook niks van.