Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The R3bels zijn op dit moment denk ik gewoon mijn favoriete producers. Bijna alles wat die gasten de laatste tijd maken veranderd in goud :loving: Zowel melodieus als raw.


dat dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch R3bels nummertje !
Heerlijk hoe veelzeidig ze zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind dit toch wel zo'n vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:45 
 
Hardtraxxer

Waarom heeft hij de lead nou veranderd..
Klinkt gelijk een stuk zwakker nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Typisch R3bels nummertje !
Heerlijk hoe veelzeidig ze zijn :D


Hij is.

Vind, zoals de laatste tijd bij rebels/rebelz, alleen de intro goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie plaat. Echt een hele sterke en energieke melodie. jammer dat iedereen hier weer begint te janken dat ze iets harders willen. dit is gewoon een goede en harde melodieuze plaat. Niet alles hoeft rauwer dan pattern 2 te zijn wil het goed zijn. Ik word zo onderhand echt doodmoe van die reacties. Als het niet van Wildstylez afkomt dan zijn melodieën hier per definitie minder dan rauwe shit. Jammer.
Hopelijk een snelle release, wil deze wel draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
@ Gangsterdwerg; hoe kan dat nou gebeuren? Zulke technisch goed kloppende (en ook nog goeie) nummers maken maar dan zelf totaal niet doorhebben dat je set van geen kanten klopt? Dat heb je dan na de eerste keer toch ook wel door lijkt me, of je hoort het van anderen?


Ben 't deels met Dwergje eens, ze mixten op Euphoria Utrecht ziek sloom door, maar legde er toen wel heerlijke platen op. Op Q-Base draaide Maxter ook echt een rare set... Iemand moet hem ff wat vertellen over opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Goeie plaat. Echt een hele sterke en energieke melodie. jammer dat iedereen hier weer begint te janken dat ze iets harders willen. dit is gewoon een goede en harde melodieuze plaat. Niet alles hoeft rauwer dan pattern 2 te zijn wil het goed zijn. Ik word zo onderhand echt doodmoe van die reacties. Als het niet van Wildstylez afkomt dan zijn melodieën hier per definitie minder dan rauwe shit. Jammer.
Hopelijk een snelle release, wil deze wel draaien :)

Amen
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks