Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kippenvel bij de climax.. Hopelijk komen er 2 versies uit, 1 zonder en 1 met haperingen :P Vind het voor thuis luisteren een beetje irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is denk ik 1 van de mooiste melodieën die ik de laatste tijd gehoord heb :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt een hele gave track ja! The R3bels/z weten me sowieso al al-tijd te boeien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Jammer dat ie gewoon niet verder gaat als Maxter . Veel vetter, nu weer zo'n Z .. Vind ik echt verschrikkelijk

Nee want dan zou die weer zo'n X hebben. Zucht, waar mensen zich druk om kunnen maken.
Ik vind 't trouwens op de haperingen een leuke track. Niet speciaal. De intro mag er zeker zijn, de anti is leuk bedacht maar er mist wat energie. De climax is lekker met gevoel en heeft niet storende pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:10 
 
Hardtraxx Elite

Damn... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat een saaie plaat zeg. Midintro is wel vet, maar wel een beetje standaard R3bels sounds. Stukje bij 1:10 dat de melodie gaat haperen klinkt voor geen meter. Climax is wel leuk, maar niets bijzonders.

Eens met jou. Tot die shit begon te haperen met die kutgeluiden zat ik wel echt met bijna kippenvel te luisteren. Die eerste climax vind ik weinig brengen, 2e climax is lang niet zo vet als de melodie in de break... gemiste kans, dit had echt een waanzinnig vette melodieuze plaat kunnen worden zoals You're Not Alone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alleen de climax is wel lekker, voor de rest vind ik het maar matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:20 
 
Hardtraxxer

Ja hoor dit is er weer een!

Wat een overheerlijke melodie .. Sinds Dilemma weer de eerste waarvan ik helemaal warm van binnen wordt! :loving: Het irritante gehaper neem ik om deze reden ook graag voor lief! Hopen dat ie zaterdag even langs komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nando schreef:
Wat een saaie plaat zeg. Midintro is wel vet, maar wel een beetje standaard R3bels sounds. Stukje bij 1:10 dat de melodie gaat haperen klinkt voor geen meter. Climax is wel leuk, maar niets bijzonders.

Eens met jou. Tot die shit begon te haperen met die kutgeluiden zat ik wel echt met bijna kippenvel te luisteren. Die eerste climax vind ik weinig brengen, 2e climax is lang niet zo vet als de melodie in de break... gemiste kans, dit had echt een waanzinnig vette melodieuze plaat kunnen worden zoals You're Not Alone.

En Open your Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vamper zal wel mee koffie zijn komen drinken.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titan (!) draaide hem afgelopen zondag en ik moet zeggen dat dat gestotter live wat minder vervelend is. Ik begrijp daar eigenlijk wel wat ze ermee bedoelen. De melodie is zeer aangenaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Titan (!) draaide hem afgelopen zondag en ik moet zeggen dat dat gestotter live wat minder vervelend is. Ik begrijp daar eigenlijk wel wat ze ermee bedoelen. De melodie is zeer aangenaam.


En hier weer positief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat gekut, zoals jullie dat noemen :P is live wel erg vet, maar thuis is het meer irritant.
en die anti, zo vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:44 
 
Hardtraxxer

Klonk heldig op Q-base, zeker met dat helden geluid :bomb:

Hoor alleen weinig Vamper invloeden of ligt dat aan mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
En hier weer positief :P

Hahah ja weet ik veel, elke keer dat ik die track hoor dringt er weer wat anders door. In elk geval is dat gehaper helemaal niet zo storend live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:52 
 

Vette plaat, jammer van de storing maar niet storend genoeg om deze plaat gruwelijk te vinden! Dikke sounds, dikke melodie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeerlijke plaat.

Maar dat gekut klinkt inderdaad erg slordig :/ Vind 't doodzonde van zo'n geniaal nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt er inderdaad een Anti-Gekut versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Newbie

De haperingen zijn nieuw en gedurfd. Niet bij iedereen pakt het goed uit maar toen ik dit nummer op Qbase hoorde kan ik hem niet slecht vinden. 10/10 voor de creativiteit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gekut is irritant ja, verder echt een heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dat 'gekut' helemaal niet erg. Ik stond er eerlijk gezegd wel raar van te kijken de eerste keer :P Maar ik vind het wel gewaagd en het klinkt nog leuk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat hou ik van die kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:08 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke melodie! :love: Die sidechain kwam erg onverwachts, maar klapt er lekker in.
Toen ik die hapering effect voor de 1e keer hoorde klonk het erg misplaatst en lelijk, maar na een paar keer
luisteren went het wel een beetje. Voor de rest klinkt het allemaal wel aardig, ben benieuwd hoe deze in full klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Elite

Beetje raar dit.
Toen ik de melo hoorde, was ik best enthousiast, maar dat was vrijwel meteen weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind dat 'gekut' helemaal niet erg. Ik stond er eerlijk gezegd wel raar van te kijken de eerste keer :P Maar ik vind het wel gewaagd en het klinkt nog leuk ook.


Ja dat heb ik ook, op Q-base voor eerst gehoord, dacht eerst dat hij gewoon beetje aant kutten was.
Maar vind het eigenlijk wel vet staan in de track. :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks