Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Kippenvel bij de climax.. Hopelijk komen er 2 versies uit, 1 zonder en 1 met haperingen :P Vind het voor thuis luisteren een beetje irritant.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dit is denk ik 1 van de mooiste melodieën die ik de laatste tijd gehoord heb :loving:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Echt een hele gave track ja! The R3bels/z weten me sowieso al al-tijd te boeien!!
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Pete wrote:Jammer dat ie gewoon niet verder gaat als Maxter . Veel vetter, nu weer zo'n Z .. Vind ik echt verschrikkelijk
Nee want dan zou die weer zo'n X hebben. Zucht, waar mensen zich druk om kunnen maken.
Ik vind 't trouwens op de haperingen een leuke track. Niet speciaal. De intro mag er zeker zijn, de anti is leuk bedacht maar er mist wat energie. De climax is lekker met gevoel en heeft niet storende pitchkicks.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Damn... :love:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nando wrote:Wat een saaie plaat zeg. Midintro is wel vet, maar wel een beetje standaard R3bels sounds. Stukje bij 1:10 dat de melodie gaat haperen klinkt voor geen meter. Climax is wel leuk, maar niets bijzonders.
Eens met jou. Tot die shit begon te haperen met die kutgeluiden zat ik wel echt met bijna kippenvel te luisteren. Die eerste climax vind ik weinig brengen, 2e climax is lang niet zo vet als de melodie in de break... gemiste kans, dit had echt een waanzinnig vette melodieuze plaat kunnen worden zoals You're Not Alone.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Alleen de climax is wel lekker, voor de rest vind ik het maar matig
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ja hoor dit is er weer een!

Wat een overheerlijke melodie .. Sinds Dilemma weer de eerste waarvan ik helemaal warm van binnen wordt! :loving: Het irritante gehaper neem ik om deze reden ook graag voor lief! Hopen dat ie zaterdag even langs komt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
dawasiknie wrote:
Nando wrote:Wat een saaie plaat zeg. Midintro is wel vet, maar wel een beetje standaard R3bels sounds. Stukje bij 1:10 dat de melodie gaat haperen klinkt voor geen meter. Climax is wel leuk, maar niets bijzonders.
Eens met jou. Tot die shit begon te haperen met die kutgeluiden zat ik wel echt met bijna kippenvel te luisteren. Die eerste climax vind ik weinig brengen, 2e climax is lang niet zo vet als de melodie in de break... gemiste kans, dit had echt een waanzinnig vette melodieuze plaat kunnen worden zoals You're Not Alone.
En Open your Mind.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Vamper zal wel mee koffie zijn komen drinken.....
Donateur
last seen Aug 2024
Titan (!) draaide hem afgelopen zondag en ik moet zeggen dat dat gestotter live wat minder vervelend is. Ik begrijp daar eigenlijk wel wat ze ermee bedoelen. De melodie is zeer aangenaam.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
TiMOTHYb wrote:Titan (!) draaide hem afgelopen zondag en ik moet zeggen dat dat gestotter live wat minder vervelend is. Ik begrijp daar eigenlijk wel wat ze ermee bedoelen. De melodie is zeer aangenaam.
En hier weer positief :P
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
dat gekut, zoals jullie dat noemen :P is live wel erg vet, maar thuis is het meer irritant.
en die anti, zo vet :drool:
T
Hardtraxxer
55 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Klonk heldig op Q-base, zeker met dat helden geluid :bomb:

Hoor alleen weinig Vamper invloeden of ligt dat aan mij? :P
Donateur
last seen Aug 2024
Jurheinen wrote: En hier weer positief :P
Hahah ja weet ik veel, elke keer dat ik die track hoor dringt er weer wat anders door. In elk geval is dat gehaper helemaal niet zo storend live.
N
Vette plaat, jammer van de storing maar niet storend genoeg om deze plaat gruwelijk te vinden! Dikke sounds, dikke melodie. :)
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Heeerlijke plaat.

Maar dat gekut klinkt inderdaad erg slordig :/ Vind 't doodzonde van zo'n geniaal nummer.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Hopelijk komt er inderdaad een Anti-Gekut versie
S
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2011
last seen Jan 2014
De haperingen zijn nieuw en gedurfd. Niet bij iedereen pakt het goed uit maar toen ik dit nummer op Qbase hoorde kan ik hem niet slecht vinden. 10/10 voor de creativiteit :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dat gekut is irritant ja, verder echt een heerlijke track!
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Ik vind dat 'gekut' helemaal niet erg. Ik stond er eerlijk gezegd wel raar van te kijken de eerste keer :P Maar ik vind het wel gewaagd en het klinkt nog leuk ook.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Wat hou ik van die kicks :love:
B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Wat een heerlijke melodie! :love: Die sidechain kwam erg onverwachts, maar klapt er lekker in.
Toen ik die hapering effect voor de 1e keer hoorde klonk het erg misplaatst en lelijk, maar na een paar keer
luisteren went het wel een beetje. Voor de rest klinkt het allemaal wel aardig, ben benieuwd hoe deze in full klinkt.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Beetje raar dit.
Toen ik de melo hoorde, was ik best enthousiast, maar dat was vrijwel meteen weg.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
wootum wrote:Ik vind dat 'gekut' helemaal niet erg. Ik stond er eerlijk gezegd wel raar van te kijken de eerste keer :P Maar ik vind het wel gewaagd en het klinkt nog leuk ook.
Ja dat heb ik ook, op Q-base voor eerst gehoord, dacht eerst dat hij gewoon beetje aant kutten was.
Maar vind het eigenlijk wel vet staan in de track. :P