Last edited by Jay Reeve on 22 Sep 2011 01:42, edited 5 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wow die is lekker zeg
! Vette anticlimax en een lekkere 2e climax met een hele vette sidechain melodie
.
ik werd gek toen ik deze op q-base hoorde:P en kon m daarna nergens meer vinden want niemand had m gefilmd. maar nu eindelijk 
Same here, toen dacht ik nog dattie live een beetje stond te kutte wat je bij 1:30/3:00 hoortsjuul wrote:ik werd gek toen ik deze op q-base hoorde:P
Vind het een dikke track, maar het eerste deel doet me wel veel aan reactivating the bionicle denken..
Deze is wel echt vet ja. Vind dit echt een voorbeeld van een track waar veel energie in zit doordat er met verschillende effecten gespeeld wordt. Hier hoef je dus ook niet veel mee te kloten als je hem live draait lijkt me.
-
D
die anti is ect energiek
heerlijk track en die melo is ook fijn! 
DarkestSymphony wrote:die anti is ect energiekheerlijk track en die melo is ook fijn!
Ik ben echt verliefd!
Heerlijke anti en heerlijk melo!
De vocal 'hey' lijkt fucking erg op die van The Picher - Mad Killer trouwens!
De vocal 'hey' lijkt fucking erg op die van The Picher - Mad Killer trouwens!
Last edited by Maximum on 20 Sep 2011 10:42, edited 1 time in total.
Sinds wanneer schrijft men R3belz?
Was het niet R3bels?
Was het niet R3bels?
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Sinds ze uit elkaar zijn?!Vincent_ wrote:Sinds wanneer schrijft men R3belz?
Was het niet R3bels?
Pas een tijdje bekend hoor...
The R3bels stoppen lees dat maar even doorVincent_ wrote:Sinds wanneer schrijft men R3belz?
Was het niet R3bels?
Licht er aan, ben je een lekker wijf?sjuul wrote:op mij?Maximum wrote:Ik ben echt verliefd!
Dat Maxter 1 van de twee was had ik door, kwist nog niet dat ze echt uiteen gingenNikkel wrote:Sinds ze uit elkaar zijn?!Vincent_ wrote:Sinds wanneer schrijft men R3belz?
Was het niet R3bels?
Khoop op terug echt harde platen zoals Pattern1/2, Music To Us, Bionicle, Growl ...
dus dat is de reden dat hij alleen stond op q-base. dacht dat die andere ziek was ofzo. beat providers, bioweapon, r3bels. zolang ze er allemaal maar op vooruit gaan maakt het mij niet uit. ze kunnen nu wel lekker allemaal lekker hun eigen ding doen. alleen had er dan 'The r3bel' van gemaakt.Nikkel wrote:Sinds ze uit elkaar zijn?!Vincent_ wrote:Sinds wanneer schrijft men R3belz?
Was het niet R3bels?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Heerlijke harde kick en screeches in die anticlimax! En dan die melodie 
deze is echt lekker zeg, dit soort platen moeten er weer wat vaker komen bij Italian hardstyle.
-
J
Vind dat gekut maar niks, rond 1:30 en 3:00, klinkt nergens naar
De rest klinkt erg vet! Jammer dat ze die melodie niet terug laten komen, nu zijn het alleen losse akkoorden.
Klinkt toch wel lekker!
De rest klinkt erg vet! Jammer dat ze die melodie niet terug laten komen, nu zijn het alleen losse akkoorden.
Klinkt toch wel lekker!
Denkt dat de effecte die er in zitten op 1:30 en 3:00 live best vet zijn maar voor thuis niet.
Verpest inderdaad het nummer een beetje (thuis).jaron123 wrote:Vind dat gekut maar niks, rond 1:30 en 3:00, klinkt nergens naar![]()
ik vind het wel vet hoe dat in de climax zelf ook weer terugkomt en dan wel op een vette manier en de melodie komt ook wel weer terug in de 2e climax hoorjaron123 wrote:Vind dat gekut maar niks, rond 1:30 en 3:00, klinkt nergens naar![]()
Klinkt toch wel lekker!
Ik vind dat gekut wel lekker anders
Het is weer eens wat anders.
Verder heeft die plaat echt een heerlijke melodie dus het heeft alles wel wat ik wil
Het is weer eens wat anders.
Verder heeft die plaat echt een heerlijke melodie dus het heeft alles wel wat ik wil