deze s ecgt vet
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wat een saaie plaat zeg. Midintro is wel vet, maar wel een beetje standaard R3bels sounds. Stukje bij 1:10 dat de melodie gaat haperen klinkt voor geen meter. Climax is wel leuk, maar niets bijzonders.
Vind dit minder
De Mid-Intro gaat wel ,ma ik ben veel beter gewend van The R3belz...
Saaie climax
Geen goeie plaat imo!
Saaie climax
Geen goeie plaat imo!
Volgens mij draaide Adaro hem, vind dat gekut ook helemaal niks inderdaad. Deze track is verder helemaal niks vergeleken bij Pattern 2 en Shade ofzo. Doe mij maar liever een Open your mind ook.Nando wrote:Wat een saaie plaat zeg. Midintro is wel vet, maar wel een beetje standaard R3bels sounds. Stukje bij 1:10 dat de melodie gaat haperen klinkt voor geen meter. Climax is wel leuk, maar niets bijzonders.
Nrgizer wrote:DarkestSymphony wrote:die anti is ect energiekheerlijk track en die melo is ook fijn!
Ken je een beetje kieze...? evenals als Timothy die de vorige pagina ook nog positief reageerde en nu eerder negatief xDNrgizer wrote:Vind dit minder![]()
Saaie climax![]()
Geen goeie plaat imo!
Last edited by Wesz91 on 27 Sep 2011 11:52, edited 1 time in total.
Heerlijk gevoel in die melodie, en ik vind die haperingen juist niet irritant.
Lekker fris en experimenteel
Lekker plaatje, had hem tot vandaag niet gehoord volgens mij.
Lekker fris en experimenteel
Lekker plaatje, had hem tot vandaag niet gehoord volgens mij.
lekkere gevoelige melo en daarna een heerlijke energieke anti, laten maar komen deze plaat 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik vind t gewoon weer een prima nummer.. DIe haperingen klinken in t begin een beetje raar, maar als t versneld wordt is t wel ok! Anti-climax is gewoon prima.. En tja het tipt natuurlijk niet aan pattern 1 & 2 en Bionicle!
Haha scherp, had er zelf nooit meer aan gedacht. Ik neig nu toch meer naar negatief aangezien ik hem live heel erg tegen vond vallen. (Als het tenminste Adaro was die deze plaat erop legde, anders weet ik het ook niet).Wesz91 wrote: Ken je een beetje kieze...? evenals als Timothy die de vorige pagina ook nog positief reageerde en nu eerder negatief xD
Overgang naar de anti loopt wat stroefjes inderdaad, maar verder vind ik het wel een fijne plaat. Ik ben ook blij dat de melodie terugkomt in de track, want die is erg sterk.
R3belz en Maxter zijn toch 2 verschillende personen?robinD wrote:oke rebelz(maxter) heeft me overtuigd !
De 2 leden van The R3bels toen ze nog bestonden?
-
J
Die nu verder gaat als The R3belz is volgens mij Maxter, die andere ging iets anders doen?Vincent_ wrote:R3belz en Maxter zijn toch 2 verschillende personen?robinD wrote:oke rebelz(maxter) heeft me overtuigd !
Als ik het goed heb tenminste.
Haha ja was idd Adaro volgens mij.. ik vind 'm alsnog erg dik, vooral juist liveTiMOTHYb wrote: Haha scherp, had er zelf nooit meer aan gedacht. Ik neig nu toch meer naar negatief aangezien ik hem live heel erg tegen vond vallen. (Als het tenminste Adaro was die deze plaat erop legde, anders weet ik het ook niet).
Dat rare haperen/loopen klinkt voor geen meter. Verder wel leuke plaat 
Staat al op deze paginaTiMOTHYb wrote:http://www.youtube.com/watch?v=fC-33fyrl0o
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik vind het maar een rare track. Vind het niks, luistert gwn echt niet lekker.
Toen ik deze zaterdag hoorde ging ik echt kapot van genot

-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Lekkere plaat zeg... alleen jammer van die haperingen tussendoor.
Dat klopt.JEFSKIII wrote:Die nu verder gaat als The R3belz is volgens mij Maxter, die andere ging iets anders doen?Vincent_ wrote:R3belz en Maxter zijn toch 2 verschillende personen?robinD wrote:oke rebelz(maxter) heeft me overtuigd !
Als ik het goed heb tenminste.
Die andere wou meer richting de house wat ik heb begrepen.
De climax vind ik zooo lekker, alleen die haperingen verneuken de hele track.
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Aaaaaaaaah deze draaide Digital Punk zaterdag
Ik dacht er gaat iets niet goed daar maar schijnt de track te zijn!
Beetje vreemd en helaas klinkt het niet, anders was het wel een leuk plaatje...
Ik dacht er gaat iets niet goed daar maar schijnt de track te zijn!
Beetje vreemd en helaas klinkt het niet, anders was het wel een leuk plaatje...
Die haperingen verneuken het hele nummer. Jammer, want de sounds en de kick zijn zoals altijd lekker en de melodie is ook prima.