zanyzanyzany toch...
Related topics
- View the latest post: Eluzive - Zany, zany en nog eens Zany!
- View the latest post: The Prophet & Deepack - Stampuhh!! (The Prophet's Stamp Remix) (SCANTRAXX245)
- View the latest post: The Prophet - Louder Episode 25 (30 Years The Prophet Special)
- View the latest post: Zany & The Prophet - 384.000
- View the latest post: Zany vs The Prophet - 384.000 (2008) (Unreleased)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Vind dit dus echt een flop 
zanyzanyzany toch...
zanyzanyzany toch...
Niet echt wat je van Zany verwacht, maar ach, hij komt uit 2005. Toch laat ik em mooi links liggen 
Gadver die kicks, ik hou totaal niet van die early.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
In before Lyst:Hidden Source wrote:Gadver die kicks, ik hou totaal niet van die early.
Dat is rievursd beeeess hooooooor.
Ik vind een van de betere platen van dit jaar, als hij uit zou komen. Terwijl in die tijd was het niet eens release-waardig. 
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
ik ben in de early tijd begonne met hardstyle en het blijft leuk, maar wel traag:) 
Ben denk ik een van de weinige die dit echt heel dik vind. 
Beetje loos om hier tracks uit 2005 te gaan posten, is t niet?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik hou heel veel van early maar deze vind ik nou niet bepaald een lekkere early track 
Niet mijn ding blijkbaar
Saaie meuk
hoezo te langzaam? je hebt niet voor niets een pitch control
geniaal nummer!
geniaal nummer!
Dit x2Lyst wrote:Ik vind een van de betere platen van dit jaar, als hij uit zou komen. Terwijl in die tijd was het niet eens release-waardig.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vet plaatje 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
5 letterwoord die aangeeft wat ik vind van deze plaat:
BRUUT
BRUUT
Vind er niet veel aan eerlijk gezegd... maarja ben ook niet echt meer van de early.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Geweldig! Heerlijk, hardstyle van vroeger (oldscool)
Diegene die het hier over de climax van dit nummer hebben, zijn de pikkies die sinds 2 jaar naar hardstyle luisteren.
Hier zit geen qlimax in xD Ik ben ook pas 17, maar luister al sinds ik erg jong was naar deze muziek. Ik kan dit dus zeker waarderen!
BTW: The Prophet draait al 25 jaar mee, dus vandaar dat dit op zijn YT verschijnt
Diegene die het hier over de climax van dit nummer hebben, zijn de pikkies die sinds 2 jaar naar hardstyle luisteren.
BTW: The Prophet draait al 25 jaar mee, dus vandaar dat dit op zijn YT verschijnt
Last edited by GT500eleanor on 24 Jun 2011 12:42, edited 2 times in total.
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
early hardstyle 
En jij bent zo'n pikkie die nog steeds niet het verschil tussen climax en qlimax weetGT500eleanor wrote:Geweldig! Heerlijk, hardstyle van vroeger (oldscool)![]()
Diegene die het hier over de qlimax van dit nummer hebben, zijn de pikkies die sinds 2 jaar naar hardstyle luisteren.Hier zit geen qlimax in xD Ik ben ook pas 16, maar luister al sinds ik erg jong was naar deze muziek. Ik kan dit dus zeker waarderen!
![]()
Unleashed wrote: En jij bent zo'n pikkie die nog steeds niet het verschil tussen climax en qlimax weet![]()
-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Unleashed wrote:En jij bent zo'n pikkie die nog steeds niet het verschil tussen climax en qlimax weetGT500eleanor wrote:Geweldig! Heerlijk, hardstyle van vroeger (oldscool)![]()
Diegene die het hier over de qlimax van dit nummer hebben, zijn de pikkies die sinds 2 jaar naar hardstyle luisteren.Hier zit geen qlimax in xD Ik ben ook pas 16, maar luister al sinds ik erg jong was naar deze muziek. Ik kan dit dus zeker waarderen!
![]()
BTW: The Prophet draait al 25 jaar mee, dus vandaar dat dit op zijn YT verschijnt![]()
Op je pik getrapt, jochie
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Juist.. Iemand van 16 die iemand van 20 een jochie noemt.. Je hebt echt nog geen zinnig woord uitgetypt op het forum ff dat je het weet 
-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Neem het niet te serieus aub...Q-Dominic wrote:Juist.. Iemand van 17 die iemand van 20 een jochie noemt.. Je hebt echt nog geen zinnig woord uitgetypt op het forum ff dat je het weet