Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Prophet & Zany

Track(s): Whorez

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind dit dus echt een flop >.<


zanyzanyzany toch... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt wat je van Zany verwacht, maar ach, hij komt uit 2005. Toch laat ik em mooi links liggen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gadver die kicks, ik hou totaal niet van die early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Gadver die kicks, ik hou totaal niet van die early.

In before Lyst:

Dat is rievursd beeeess hooooooor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax xd
Niets voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind een van de betere platen van dit jaar, als hij uit zou komen. Terwijl in die tijd was het niet eens release-waardig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:45 
 
Hardtraxxer

ik ben in de early tijd begonne met hardstyle en het blijft leuk, maar wel traag:) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben denk ik een van de weinige die dit echt heel dik vind. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje loos om hier tracks uit 2005 te gaan posten, is t niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

ik hou heel veel van early maar deze vind ik nou niet bepaald een lekkere early track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn ding blijkbaar :/ Saaie meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoezo te langzaam? je hebt niet voor niets een pitch control :thumbup:

geniaal nummer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind een van de betere platen van dit jaar, als hij uit zou komen. Terwijl in die tijd was het niet eens release-waardig. :P


Dit x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:38 
 
Artiest

Vet plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

5 letterwoord die aangeeft wat ik vind van deze plaat:

BRUUT
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind er niet veel aan eerlijk gezegd... maarja ben ook niet echt meer van de early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:02 
 
Hardtraxxer

Geweldig! Heerlijk, hardstyle van vroeger (oldscool) ;)

Diegene die het hier over de climax van dit nummer hebben, zijn de pikkies die sinds 2 jaar naar hardstyle luisteren. :/ Hier zit geen qlimax in xD Ik ben ook pas 17, maar luister al sinds ik erg jong was naar deze muziek. Ik kan dit dus zeker waarderen! :thumbsup:

BTW: The Prophet draait al 25 jaar mee, dus vandaar dat dit op zijn YT verschijnt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:06 
 
Hardtraxxer

early hardstyle (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Geweldig! Heerlijk, hardstyle van vroeger (oldscool) ;)

Diegene die het hier over de qlimax van dit nummer hebben, zijn de pikkies die sinds 2 jaar naar hardstyle luisteren. :/ Hier zit geen qlimax in xD Ik ben ook pas 16, maar luister al sinds ik erg jong was naar deze muziek. Ik kan dit dus zeker waarderen! :thumbsup:

BTW: The Prophet draait al 25 jaar mee, dus vandaar dat dit op zijn YT verschijnt ;)

En jij bent zo'n pikkie die nog steeds niet het verschil tussen climax en qlimax weet :/ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
En jij bent zo'n pikkie die nog steeds niet het verschil tussen climax en qlimax weet :/ xd


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die R Bass is wel verschrikkelijk fijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:00 
 
Hardtraxxer

Unleashed schreef:
GT500eleanor schreef:
Geweldig! Heerlijk, hardstyle van vroeger (oldscool) ;)

Diegene die het hier over de qlimax van dit nummer hebben, zijn de pikkies die sinds 2 jaar naar hardstyle luisteren. :/ Hier zit geen qlimax in xD Ik ben ook pas 16, maar luister al sinds ik erg jong was naar deze muziek. Ik kan dit dus zeker waarderen! :thumbsup:

BTW: The Prophet draait al 25 jaar mee, dus vandaar dat dit op zijn YT verschijnt ;)

En jij bent zo'n pikkie die nog steeds niet het verschil tussen climax en qlimax weet :/ xd



Op je pik getrapt, jochie :yes: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:09 
 
Hardtraxxer

Juist.. Iemand van 16 die iemand van 20 een jochie noemt.. Je hebt echt nog geen zinnig woord uitgetypt op het forum ff dat je het weet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:30 
 
Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
Juist.. Iemand van 17 die iemand van 20 een jochie noemt.. Je hebt echt nog geen zinnig woord uitgetypt op het forum ff dat je het weet :)


Neem het niet te serieus aub... :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks