Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt te lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 13:48 
 

echt niks voor mij dit.. :/ gelukkig is het uit 2005 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 15:03 
 

Aardig plaatje alleen die vocals zijn nogal irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Die R Bass is wel verschrikkelijk fijn !


Idd :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! :D
Heb me de laatste tijd wat meer verdiept in early hardstyle en begin het toch wel steeds meer te waarderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Lekker plaatje! :D
Heb me de laatste tijd wat meer verdiept in early hardstyle en begin het toch wel steeds meer te waarderen :thumbup:

Hier hetzelfde, luister pas sinds mijn 17e hardstyle dus heb deze tijden nooit echt actief meegemaakt maar ben de laatste tijd uit interesse meer early gaan luisteren en ben het ook steeds meer gaan waarderen :P
Vanaf 3:10 klinkt het echt lekker! Heerlijk die kicks op het eind ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:31 
 
Artiest

Lyst schreef:
Ik vind een van de betere platen van dit jaar, als hij uit zou komen. Terwijl in die tijd was het niet eens release-waardig. :P

hoezo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
5 letterwoord die aangeeft wat ik vind van deze plaat:

BRUUT


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Lekker plaatje! :D
Heb me de laatste tijd wat meer verdiept in early hardstyle en begin het toch wel steeds meer te waarderen :thumbup:

+1 (Mede door Magic Show Top 500)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:29 
 
Artiest

Early Hardstyle is altijd al zo geweest hoor, The Magic Show zend het alleen uit. en gelukkig maar ook, want de beste hardstyle is niet (alleen maar) van de laatste jaren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Early Hardstyle is altijd al zo geweest hoor, The Magic Show zend het alleen uit. en gelukkig maar ook, want de beste hardstyle is niet (alleen maar) van de laatste jaren :D


Weet ik, maar ik bedoelde dat ik me er meer in ben gaan verdiepen door The Magic Show(zaten natuurlijk veel earlies tussen)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks