Ik vind dit echt te lekker 
Related topics
- View the latest post: Eluzive - Zany, zany en nog eens Zany!
- View the latest post: The Prophet & Deepack - Stampuhh!! (The Prophet's Stamp Remix) (SCANTRAXX245)
- View the latest post: The Prophet - Louder Episode 25 (30 Years The Prophet Special)
- View the latest post: Zany & The Prophet - 384.000
- View the latest post: Zany vs The Prophet - 384.000 (2008) (Unreleased)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
D
echt niks voor mij dit..
gelukkig is het uit 2005 
-
M
Aardig plaatje alleen die vocals zijn nogal irritant.
IddMystyle wrote:Die R Bass is wel verschrikkelijk fijn !
Lekker plaatje!
Heb me de laatste tijd wat meer verdiept in early hardstyle en begin het toch wel steeds meer te waarderen
Heb me de laatste tijd wat meer verdiept in early hardstyle en begin het toch wel steeds meer te waarderen
Hier hetzelfde, luister pas sinds mijn 17e hardstyle dus heb deze tijden nooit echt actief meegemaakt maar ben de laatste tijd uit interesse meer early gaan luisteren en ben het ook steeds meer gaan waarderenGrozny wrote:Lekker plaatje!![]()
Vanaf 3:10 klinkt het echt lekker! Heerlijk die kicks op het eind ook
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
hoezo ?Lyst wrote:Ik vind een van de betere platen van dit jaar, als hij uit zou komen. Terwijl in die tijd was het niet eens release-waardig.
+1bRt_ wrote:5 letterwoord die aangeeft wat ik vind van deze plaat:
BRUUT
+1 (Mede door Magic Show Top 500)Grozny wrote:Lekker plaatje!![]()
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Early Hardstyle is altijd al zo geweest hoor, The Magic Show zend het alleen uit. en gelukkig maar ook, want de beste hardstyle is niet (alleen maar) van de laatste jaren 
Weet ik, maar ik bedoelde dat ik me er meer in ben gaan verdiepen door The Magic Show(zaten natuurlijk veel earlies tussen)Pithune wrote:Early Hardstyle is altijd al zo geweest hoor, The Magic Show zend het alleen uit. en gelukkig maar ook, want de beste hardstyle is niet (alleen maar) van de laatste jaren