Last edited by jambekkie on 19 Jan 2013 17:20, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Eluzive - Zany, zany en nog eens Zany!
- View the latest post: The Prophet & Deepack - Stampuhh!! (The Prophet's Stamp Remix) (SCANTRAXX245)
- View the latest post: The Prophet - Louder Episode 25 (30 Years The Prophet Special)
- View the latest post: Zany vs The Prophet - 384.000 (2008) (Unreleased)
- View the latest post: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! / Till U Believe It / Face The Enemy (Zany Remix) (MY019)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Is er echt al een jaar ofzo, was alleen een repost op 31/12/12...
huh dit is toch Black en white - Get your hands up (code black remix) ? 
-
R
- 4 posts member since 2012
- last seen Jan 2013
dit is black & white - get your hands up ( code black remix )
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Dit is Code Black & Toneshifterz Feat. S-Dee - Get Your Hands Up & Party Down (Mashup)
-
S
Hij heeft gewoon de foute link neergezet...
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
je gaat me nu niet zeggen dat je deze nu pas voor het eerst luistert he !?G1LL wrote:Haha vet dit! Lekker plaatje![]()
blijkbaar welTienus wrote:je gaat me nu niet zeggen dat je deze nu pas voor het eerst luistert he !?G1LL wrote:Haha vet dit! Lekker plaatje![]()
-
S
Zegt hij toch nergens? Hij zegt 'vet dit', wat er op slaat dat hij het vet vindt dat deze gratis wordt weggegeven, (lijkt mij
)
Ik snap eigenlijk niet dat dit hier staat; deze is toch al lang uitgegeven...?
Ja, precies dezelfde versie. Hij was al op itunes te downloaden de dag naar zijn debute op Qlimax. ik geloof toender tijd maar 192kbpsBuzzLightyear wrote:Ik snap eigenlijk niet dat dit hier staat; deze is toch al lang uitgegeven...?
Haha nee joh. Deze heb ik ooit 's gehoord in een set van The Prophet uit 2007 of 2008. Zou best kunnen dat dat die set is van die Scantraxx night in de HMH in 2008.E-rik wrote:blijkbaar welTienus wrote:je gaat me nu niet zeggen dat je deze nu pas voor het eerst luistert he !?G1LL wrote:Haha vet dit! Lekker plaatje![]()
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
iemand deze ook in Mp3 en niet in Wave??
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Op de DVD van Qlimax 2008 geloof ik hoorde ik deze voor het eerst.
Vond het altijd al jammer dat ik er nooit meer wat van had gehoord, best grappig plaatje
Vond het altijd al jammer dat ik er nooit meer wat van had gehoord, best grappig plaatje
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Oke kan ook inderdaad.wootum wrote:Is de 2007 DVD, heb die oude dvd's nog best vaak opstaan, vooral 2006!!
Ik ook, vooral een set als die van Promo op Qlimax 2006 zul je nu niet meer terughoren op Qlimax