Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:08 
 

Artiest: The Prophet

Track(s): Who Wants This Shizzle

Sample/video:



Kazige break, maar 2:35 vind ik wel lekker klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahha neejoh, deze was echt super vet! is dit van Dov? wtf :D
Nja lekkere plaat van Dov, misschien dan toch nog wel een minieme toegevoegde waarde aan de scene. Break is wel beetje kaas. wel veel drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sterk nummer, wil ik wel eens in HQ horen

kijk ik naar uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nergens naar vind ik. Ik hoop dat de HQ me wat meer doet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wtf is dit nou weer zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top 40 break hoeft van mij niet zo nodig en tja. Kan er verder nou niet heel vrolijk van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Forever moet er nog bij in de titel. ;p
Deze & Everlasting zijn wel beter tov z'n vorige releases afgelopen jaar, al is dit ook niet zo moeilijk. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:08 
 
Artiest

Jammer van de break. Rest is wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best vet, simpel maar effectief! Jammer van die break zoals al gezegd is, maar als je die er effe uit knipt kan dit best een leuke plaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:31 
 
Hardtraxx Newbie

Echt een bazentrack. Draaide lekker hard!!!

Alleen die naam xd wist niet dat the prophet een wigger was :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
Jammer van de break. Rest is wel vet


Die break is inderdaad weer 3x niks, een snooze mix dan maar weer haha? :P verder klinkt dit niet verkeerd voor Dov zijn doen, prima drive ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dat gezang is echt te lelijk voor woorden, dacht op het moment ook echt >.< voor zover je dat kunt denken maar alles er om heen is dan wel weer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:59 
 
Hardtraxxer

Klinkt op het eerste gehoor leuk, buiten de vocals. Ben benieuwd hoe die live klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Die Climax :thumbup: Hij kan het wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lijkt gewoon op een 2012 versie van shizzle my dizzle :D alles dan met vernieuwende sounds en kicks. maar deze is best vet :D jammer van de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

break is echt niks, maar wat erna komt heeft lekkere drive en lekker simplistisch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat doet in hemelsnaam die break daar :sick: Voegt echt helemaal niks toe aan de rest van de track. Haal die er uit en je hebt gewoon een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:35 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind hem geweldig :love: Komt door Shizzle My Dizzle, dat doet het hem gewoon! Jeugdsentiment :) Klinkt raar aangezien ik nog 18 ben maarja haha, echt heel leuk. alleen jammer van de break, die is nogal misplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal toch wel weer niet gratis zijn. The Propheteur ziet overal $ in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remuxxx tijd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind em best leuk klinken, op de break na dan, want dat is natuurlijk weer om van te walgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxxer

dit is dan toch wel weer een verassing op, zoals iedereen dus al zegt, die break na
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor inderdaad ook Shizzle My Dizzle terug, of in ieder geval elementen ervan. Ben benieuwd hoe hij in HQ is, zo klinkt het wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e deel is volgens mij best lekker. 1e deel is weer beetje veel van t zelfde de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt dik! :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks