Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede plaat hoor , Heb hier flink op staan beuken op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gebruik dan Freddy Mercury's eigen stem.

Maar voor de rest een hele fijne plaat, deed t erg goed op Qlimuxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ow mijn God, dit ga je toch niet menen he? Flikker nou eens op uit deze scene! FFS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ow mijn God, dit ga je toch niet menen he? Flikker nou eens op uit deze scene! FFS!

dit soort werk werd vroegah ook al gedaan. Ik noem een Nothing Else Matters of een SMD - Just like you.
Ja toen was het ook al cheasy, maar het is niet alsof the Prophet nu weer iets nieuws doet wat niet kan.
(even voor de duidelijkheid, de lyrics zijn natuurlijk van Queen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die break voegt niks toe aan de plaat. Hopelijk zijn de kicks een beetje te pruimen in HQ maar ik betwijfel het ten zeerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een pleuris track. Flikker toch op met heldige platen een nieuwe tint geven! En helemaal op deze manier!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks