Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Track(s): The Prophet & Popr3b3l - Who Wants to Shizzle

Download: http://cl.ly/0v1q0l3W1V25
http://www44.zippyshare.com/v/27098542/file.html

Bron: The Prophet twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:49 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:55 
 
Hardtraxx Elite

mijn god zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:05 
 

:lol:

Popr3b3l :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:10 
 

4:14 klinkt wel super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:23 
 
Hardtraxxer

Mc Da Syndrome ‏@McSyndrome
Fuckin held! Followen die man!!! eindelijk RT @popr3b3l: Here it is!! The first hardstyle track I made with The Prophet http://fb.me/t9LSxIN0

geweldig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:28 
 
Hardtraxx Elite

Niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

54s beluisterd, daarna afgezet. Helemaal niks voor mij dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Dovje, ik dacht dat je niet dieper kon zinken !

Please, kap er nou eens mee

edit: Dit is nog gayer dan Year of Summer. Kicks lijken 1 op 1 gekopieerd te zijn uit de Let's Rock remix, er zit totaal geen tempo in en dit is wel echt HET dieptepunt qua 'hardstyle' dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 23:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind het zang gedeelte prima, lekkere stem! Maar ja dan komt de rest he, nooit fan geweest van Shizzle
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 00:21 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
4:14 klinkt wel super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 01:25 
 
Hardtraxxer

Echt vet klint het niet laat hem dus liggen!
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan even geen woorden vinden om te zeggen hoe slecht dit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:07 
 
Hardtraxxer

Wat een bagger zeg! Had dit nummer al een keer op Slam FM gehoord, schande dat je hiermee naar de radio durft te stappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:40 
 
Hardtraxx Addict

Popr3b3l. :')
En jezus, dit is echt niet normaal slecht. Die break duurt twee eeuwen, is slecht gezongen met een kut melodie ook nog eens en daarna volgt er iets wat nog redelijk klinkt op het eerste gehoor maar word verpest door die slappe kicks. Bah, bah, bah ...
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:28 
 
Hardtraxx Addict

Tenenkrommend. Propje nooit meer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermaak me wel met de comments, dat ga ik niet verpesten door het nummer aan te zetten :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks