Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Prophet

Track(s): Rokkstar (Elkabass Edit)

Sample/video:

24:48

Best. Edit. EVER.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een onzin dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit niet van de Hardstyle Bitches?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:14 
 

Wat is dit nou weer? :lol: En dat staat op de main zaterdag.. Wat een grap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:37 
 

oke bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dit nou 145bpm ofzo of mist de track zo veel drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 09:42 
 
Hardtraxxer

Ja echt een verbetering , echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:58 
 
Hardtraxxer

dit is echt belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel was al klote...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar de f*ck heb ik zojuist naar zitten luisteren? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha ff serieus die snelheid... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat deze mafkees de zaterdag opent. Dan snurk ik nog even een uurtje langer in m'n tentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 17:53 
 

Hahaha oke dit is inderdaad best slecht, ook echt 0,0 energie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dov
wat r u doin
dov
stahp

Wat een troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
dov
wat r u doin
dov
stahp

Wat een troep.


Afbeelding

OT:
Vind het niet zo'n leuke plaat helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elkabass schreef:
Thanks for joining me on the Whatsapp Q&A! I can't keep up with all the incoming calls & messages so here are some questions and answers!

Question: Who is Elkabass (a.k.a. The Prophet)
A: I’m Elkabass, also known as The Prophet. At Defqon.1 I’m opening the RED with something different! I’m working very hard to re-do multiple The Prophet tracks at 135-140 BPM. Of course with the same hard kicks and sounds!
Question: Is there a preview?
A: YES! Download it at http://scantr.ax/elkabass
Question: Will there be more remakes?
A: Yes! Please tell me in the comments which track you'd like to be remade

Remakes van oude Prophet platen in een 135-140 bpm jasje dus..fantastisch. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Remakes van oude Prophet platen in een 135-140 bpm jasje dus..fantastisch. >.<


Geen inspiratie voor nieuwe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Oftewel, heel ver bij uit de buurt blijven... jezus wat een kut idee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 03:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is hier eigenlijk nog Hardstyle aan eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf. :lol: Een editje van zo'n plaat met zo'n slowdown stukje er in kan nog wel een keer. Maar als hij een hele set zo wil vullen dan gaat dat uurtje voor je gevoelen weken duren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een grap weer dit, hier kan je toch helemaal niks mee? 145BPM is niet eens wat mis mee, maar zorg dan in ieder geval dat er nog wat drive in de track zit (zoals Breakout dat voor mijn gevoel wel heeft). Waardeloos dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit regelmatig beneden muziek te luisteren over de speakers waar mijn ouders niks van zeggen. Welnu lieve kinders was het niet anders dan normaal. Ik lig namelijk op de bank met mij laptop en mijn vader staan een kleine tiental meter achter mij de afwas te doen. Ik zette dit nummer 2 minuten geleden aan waarop mij vader zei: 'Echt een lekker muziekje.' Ik antwoordde hierop: 'echt he!?'

'Nee.' kwam mij ter gehore.

Dag dagboek.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks