Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Prophet

Track(s): Flute (Elkabass Remix)

Sample/video:
13:54
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Beide Elkabass platen klinken wel tof qua melodie en alles. Klinkt ook erg alsof Noisecontrollers de persoon is die naast hem in de studio zit. Maar of ik dit op een hardstyle feestje wil horen? Misschien om de dag mee te beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij opent Defqon. Het is wat langzamer, wat een verademing is na een gemiddelde raw track te hebben geluisterd. Kans wordt steeds groter dat ik bij hem ga openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja langzamer, maar al die Elkabass tracks zijn kwalitatief toch ver onder de maat. Doordat ie opent wilde hij niet gelijk op 150 BPM beginnen om collegiaal te zijn en zodoende tracks van 140 BPM maken. Gooi dan gewoon een early setje op 140 BPM ipv dit soort kansloze remuxxxen maken, nee hier kan je niets mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hij opent Defqon. Het is wat langzamer, wat een verademing is na een gemiddelde raw track te hebben geluisterd. Kans wordt steeds groter dat ik bij hem ga openen.


Zie je daar Paul :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hij opent Defqon. Het is wat langzamer, wat een verademing is na een gemiddelde raw track te hebben geluisterd. Kans wordt steeds groter dat ik bij hem ga openen.

Ah oke ^^ ga geen defqon dus didn't know. Dan zou ik ook sowieso dit verkiezen boven raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Behoorlijk fijne melodie! Kicks klinken ook erg lekker, alleen aan het tempo kan ik niet wennen... Op 150 BPM zou deze plaat vele malen lekkerder zijn naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:04 
 

mwa best te doen , de vorige was drama maar het word beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij het horen van dit moet ik ook gelijk aan Noisecontrollers denken!
Qua melodie is dat zeker een positief iets! Klinkt gwn lekker!

vind het helaas toch te langzaam, zou een leuke plaat zijn op 150 bpm.
Maar er zit zeker vooruitgang in t.o.v. de vorige Elkabass platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:31 
 
Hardtraxx Elite

Kan er nog steeds weinig mee hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 12:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit straatje ligt mij zeker wel. Snap dat sommige mensen het sneller willen maar ik denk dat dit zeer goed kan aanslaan in andere delen van de wereld waar ze nog niet gewend zijn aan hardstyle.

Hopen dat hij meer van dit maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo vind deze wel geslaagd hoor! Fijne melodie en ik stoor me op één of andere manier ook minder aan het feit dat het wat langzamer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:57 
 

Hmm deze gaat dan nog wel.... maar kan er nog steeds niet echt van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me alleen af waarom hij eerst de elkabass-remix van deze track laat horen in z'n podcast, alvorens hij ook maar iets van de originele plaat heeft laten horen, of begrijp ik het nu verkeerd? :/
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks