Related topics
- View the latest post: The Prophet - Flute (SCANTRAXX200)
- View the latest post: elkabass @ defqon.1 2015 (the prophet - louder episode 020)
- View the latest post: The Prophet - Desire (Elkabass Remix)
- View the latest post: New World Sound & Thomas Newson - Flute (Wasted Penguinz Bootleg)
- View the latest post: St Germain - So Flute
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Beide Elkabass platen klinken wel tof qua melodie en alles. Klinkt ook erg alsof Noisecontrollers de persoon is die naast hem in de studio zit. Maar of ik dit op een hardstyle feestje wil horen? Misschien om de dag mee te beginnen
Hij opent Defqon. Het is wat langzamer, wat een verademing is na een gemiddelde raw track te hebben geluisterd. Kans wordt steeds groter dat ik bij hem ga openen.
Ja langzamer, maar al die Elkabass tracks zijn kwalitatief toch ver onder de maat. Doordat ie opent wilde hij niet gelijk op 150 BPM beginnen om collegiaal te zijn en zodoende tracks van 140 BPM maken. Gooi dan gewoon een early setje op 140 BPM ipv dit soort kansloze remuxxxen maken, nee hier kan je niets mee.
Zie je daar PaulPaultheone wrote:Hij opent Defqon. Het is wat langzamer, wat een verademing is na een gemiddelde raw track te hebben geluisterd. Kans wordt steeds groter dat ik bij hem ga openen.
Ah okePaultheone wrote:Hij opent Defqon. Het is wat langzamer, wat een verademing is na een gemiddelde raw track te hebben geluisterd. Kans wordt steeds groter dat ik bij hem ga openen.
Behoorlijk fijne melodie! Kicks klinken ook erg lekker, alleen aan het tempo kan ik niet wennen... Op 150 BPM zou deze plaat vele malen lekkerder zijn naar mijn mening.
mwa best te doen , de vorige was drama maar het word beter
Bij het horen van dit moet ik ook gelijk aan Noisecontrollers denken!
Qua melodie is dat zeker een positief iets! Klinkt gwn lekker!
vind het helaas toch te langzaam, zou een leuke plaat zijn op 150 bpm.
Maar er zit zeker vooruitgang in t.o.v. de vorige Elkabass platen
Qua melodie is dat zeker een positief iets! Klinkt gwn lekker!
vind het helaas toch te langzaam, zou een leuke plaat zijn op 150 bpm.
Maar er zit zeker vooruitgang in t.o.v. de vorige Elkabass platen
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Kan er nog steeds weinig mee hoor..
Dit straatje ligt mij zeker wel. Snap dat sommige mensen het sneller willen maar ik denk dat dit zeer goed kan aanslaan in andere delen van de wereld waar ze nog niet gewend zijn aan hardstyle.
Hopen dat hij meer van dit maakt.
Hopen dat hij meer van dit maakt.
Zo vind deze wel geslaagd hoor! Fijne melodie en ik stoor me op één of andere manier ook minder aan het feit dat het wat langzamer is.
-
S
Hmm deze gaat dan nog wel.... maar kan er nog steeds niet echt van genieten.