Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 22:37 
 
Hardtraxxer

Vond dit altijd wel een lekkere plaat, helaas word deze nooit gereleased:(((
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Vond dit altijd wel een lekkere plaat, helaas word deze nooit gereleased:(((

Dat vond ik ook, heb het hem maar eens gevraagd.

edit, antwoord:
Citaat:
This will never see the light of day.

I don't like it and thus will never release it.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks