Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 02:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dra-ma-tisch

Kan helaas geen positieve punten ontdekken in deze track
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:03 
 
Hardtraxxer

Op qlimax werd een betere gedraaid, Melodie was ook veel vetter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:33 
 
Hardtraxxer



Dit is weer een andere edit denk ik? Verbaasd me hoe een aantal kleine veranderingen in de noten een zoveel betere track tot resultaat heeft.

8/10!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Symbolism schreef:


Dit is weer een andere edit denk ik? Verbaasd me hoe een aantal kleine veranderingen in de noten een zoveel betere track tot resultaat heeft.

8/10!


Deze is inderdaad veel vetter. Die remix bewijst maar weer dat Corey toch wel dé man was achter bioweapon, bijna al dat Audiofreq spul is om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:20 
 

Kans dat deze gereleased word met Shizzle remuxx? en maybe My Style?

Gezien er nog geen datum oid bekend is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft dit trouwens te maken met het origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 11:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou yay, ze hebben van een originele unieke plaat een dertien in een dozijn mainstream plaat gemaakt. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou yay, ze hebben van een originele unieke plaat een dertien in een dozijn mainstream plaat gemaakt. :yawn:

Audiofreq is één persoon hoor :) . Ik vind het zelf vooral jammer dat die melodie is veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Audiofreq is z'n nieuwe naam ? Of allebei ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:04 
 
Hardtraxx Elite

Vincent_ schreef:
Audiofreq is z'n nieuwe naam ? Of allebei ?


Ik denk dat hij verder gaat onder de naam Audiofreq om dat gezeik over Bioweapon achter zich te laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:32 
 

Lol censuur op een rippie bij het openingsfilmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jammer dat de melodie veranderd is, volgens Sam leek hij op een andere nieuwe track en heeft hem veranderd om gezeur te voorkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
:thumbsup:

Maximum schreef:
Ze zouden hem moeten arresteren voor verkrachting! :/

jambekkie schreef:
Ja hahaha, meervoudig verkrachting. Want dit kan echt niet!


oke, ik kies nummer 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:05 
 

Festuca schreef:
Jammer dat de melodie veranderd is, volgens Sam leek hij op een andere nieuwe track en heeft hem veranderd om gezeur te voorkomen

Ben benieuwd welke track dat dan is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Elite

Betere prev:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Betere prev

Wat heeft die climax nog met recession te make? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de intro echt een verneuking van het origineel.
Climax is daarin tegen wel echt vet alleen dan als een losse track want heeft niets met Recession te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een drive die track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:04 
 

Vet hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Recession is lekker, maar vind dit zowaar kunnen. Ook een uitzondering bij Audiofreq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:52 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Betere prev:

Is dit niet de 'oude' versie? Die heeft ie veranderd omdat ie teveel op een andere track van hem zou lijken!
Die op Qlimax is gedraaid is de 'nieuwe' versie, filmpje staat hierboven ergens van Stanley3x0!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:13 
 
Hardtraxxer

ik hou wel van zijn stijl, beetje dance feeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Authentic schreef:
jammer dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:45 
 
Hardtraxxer

Nout schreef:
jambekkie schreef:
Betere prev:

Is dit niet de 'oude' versie? Die heeft ie veranderd omdat ie teveel op een andere track van hem zou lijken!
Die op Qlimax is gedraaid is de 'nieuwe' versie, filmpje staat hierboven ergens van Stanley3x0!


Dat filmpje is de ouwe versie , In the Magicshow draaide die De goeie, En de Melodie is daar Stukken beter

Deze Is de goeie
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks