Super vet 
Dra-ma-tisch
Kan helaas geen positieve punten ontdekken in deze track
Deze is inderdaad veel vetter. Die remix bewijst maar weer dat Corey toch wel dé man was achter bioweapon, bijna al dat Audiofreq spul is om te huilen.Symbolism wrote:View on YouTube
Dit is weer een andere edit denk ik? Verbaasd me hoe een aantal kleine veranderingen in de noten een zoveel betere track tot resultaat heeft.
8/10!
Audiofreq is één persoon hoorLyst wrote:Nou yay, ze hebben van een originele unieke plaat een dertien in een dozijn mainstream plaat gemaakt.
Ik denk dat hij verder gaat onder de naam Audiofreq om dat gezeik over Bioweapon achter zich te laten.Vincent_ wrote:Audiofreq is z'n nieuwe naam ? Of allebei ?
jambekkie wrote:![]()
oke, ik kies nummer 2Maximum wrote:Ze zouden hem moeten arresteren voor verkrachting!
jambekkie wrote:Ja hahaha, meervoudig verkrachting. Want dit kan echt niet!
Ben benieuwd welke track dat dan isFestuca wrote:Jammer dat de melodie veranderd is, volgens Sam leek hij op een andere nieuwe track en heeft hem veranderd om gezeur te voorkomen
Wat heeft die climax nog met recession te make?jambekkie wrote:Betere prev
Is dit niet de 'oude' versie? Die heeft ie veranderd omdat ie teveel op een andere track van hem zou lijken!jambekkie wrote:Betere prev:
View on YouTube
Dat filmpje is de ouwe versie , In the Magicshow draaide die De goeie, En de Melodie is daar Stukken beterNout wrote:Is dit niet de 'oude' versie? Die heeft ie veranderd omdat ie teveel op een andere track van hem zou lijken!jambekkie wrote:Betere prev:
View on YouTube
Die op Qlimax is gedraaid is de 'nieuwe' versie, filmpje staat hierboven ergens van Stanley3x0!