Ik denk niet dat de meningen die hier gegeven worden, de mening van het 'grote publiek' vertegenwoordigen! Het 'grote publiek' waar mainstream artiesten zich toch op richten, zitten (blijkbaar) niet op zulke tracks te wachten.Kwisniks wrote:Wat is dat nou weer voor onzin. Vergelijk hoeveel de gemiddelde mainstream plaat wordt bekritiseerd met hoe weinig kritiek deze plaat krijgt.
Related topics
- View the latest post: Neal Thomas & Anne Savage - Unfinished Business (NTRr012)
- View the latest post: Heatzone - Unfinished tracks (FREE002)
- View the latest post: Promo - Up Yours (Omi Remix) (Unfinished)
- View the latest post: The Pitcher @ Q-dance presents Fusion The Next Level The Pitcher: Fusion 051 - 060
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
I
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Ohman zo lekker deze he
In het algemeen zou ik het echt super tof vinden als zulke tracks weer worden gemaakt. Maar wat is nou echt het verschil met tracks van nu en eentje zoals deze?
En waarom kan er niet zulk werk worden geproduceerd?
In het algemeen zou ik het echt super tof vinden als zulke tracks weer worden gemaakt. Maar wat is nou echt het verschil met tracks van nu en eentje zoals deze?
-
DHardtraxxer
- last seen Mar 2016
GaJEFSKI wrote:Oer kapoet?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wat is dit vet! Free releasen graag.
-
A
vind dat zelf ook altijd raarDolleTraktor wrote:Ohman zo lekker deze he![]()
-
DHardtraxxer
- last seen Mar 2016
Precies en alsof ze meer tijd hebben geinvesteerd in de melodie en opbouw. Denk dat dat juist het gene was wat zich onderscheid met de hedendaagse hardstyle (die ook niet verkeerd is hoor)
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Superplastik materiaal, wat ontzettend gaaf is dit zeg
. Wat was The Pitcher/Michel Pollen vroeger toch een baas
.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
opbouw was veel meer uitgediept, en tracks zaten gewoon beter in elkaar (zoals eerder genoemd, climax - midintro - climax). tracks steunden ook veel meer op goeie/originele melodiën en veel minder op 'vette' vocals zoals nu.DolleTraktor wrote:Precies en alsof ze meer tijd hebben geinvesteerd in de melodie en opbouw. Denk dat dat juist het gene was wat zich onderscheid met de hedendaagse hardstyle (die ook niet verkeerd is hoor)
Dat dus! SPK, dat waren nog eens tijdenDarknezz wrote:Superplastik materiaal, wat ontzettend gaaf is dit zeg. Wat was The Pitcher/Michel Pollen vroeger toch een baas
.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Haha de mening van 1 iemandMrK wrote:vanwege dit soort reacties:Cruelty wrote:Ik snap ook niet waarom deze stijl gewoon niet meer gemaakt wordt.
sandervanbruggen wrote:kan iemand mij vertellen waarom dit nou zo goed is. naar mijn mening toch niet veel biezonders dit, kicks zien niet speciaal en die melo met die rare bliebjes zijn nou ook weer niet geweldig, naar mijn mening dan he.
Uiteindelijk is het de DJ zelf die zijn/haar stijl veranderd.
Ik mis ook de oude stijl van The Pitcher (bij wel meer DJ's) snap zelf niet dat DJ's niet meer produceren in die oude stijl.
Als ze toch zo erg naar het "grote" publiek kijken mogen ze wel is aan de fans denken in Nederland die toch meer om de oude sounds vragen imo
Vond Hardstyle juist iets van Nederland, zo zonde dat het allemaal zo commercieel word
Pitcher, word dit een bonus track op je album?
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
Heb het Luc al gevraagd, helaasKepro wrote:Pitcher, word dit een bonus track op je album?
Reupload:
View on SoundCloud
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
En krijgt ook geen andere (free) release?
-
MHardtraxx Veteran
Heeft ie niet op gereageerdDuruz wrote:En krijgt ook geen andere (free) release?
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Potverdomme wat blijft deze toch heerlijk
Hoop echt die ie (free) released en net iets langer maakt dat die melo er nog een keer bij komt 
Climax - opnieuw een 'midintro' - tweede climax =
Ik blijf deze opzetten, wat heerlijk.
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Dit dus!! Deze mag wel als bonus track op z'n nieuwe albumThe Venator wrote:Climax - opnieuw een 'midintro' - tweede climax =Ik blijf deze opzetten, wat heerlijk.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Wat ben ik blij dat deze is gebumpt. Kende hem nog niet, maar jezus wat lekker 
@mitzi: is dat jouw account? Zo ja, kan je de download eff aangooien?
Wil hem in m'n auto, aangezien het er toch niet naar uitziet dat ie uit gaat komen
@mitzi: is dat jouw account? Zo ja, kan je de download eff aangooien?
-
MHardtraxx Veteran
Nee, want dat mag niet. Helaaschchicken wrote: @mitzi: is dat jouw account? Zo ja, kan je de download eff aangooien?Wil hem in m'n auto, aangezien het er toch niet naar uitziet dat ie uit gaat komen
Last edited by MYTZE on 12 Jan 2015 18:16, edited 1 time in total.
-
S
Begin hem nu toch wel iets leuker te vinden dan eerst.
Wat? Niet te geloven zeg.Mitzinator wrote:Heb het Luc al gevraagd, helaasKepro wrote:Pitcher, word dit een bonus track op je album?
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Anders zelf uit de podcast rippen toch ?chicken wrote:Wat ben ik blij dat deze is gebumpt. Kende hem nog niet, maar jezus wat lekker
@mitzi: is dat jouw account? Zo ja, kan je de download eff aangooien?Wil hem in m'n auto, aangezien het er toch niet naar uitziet dat ie uit gaat komen
Delt-A wrote:Wat? Niet te geloven zeg.Mitzinator wrote:Heb het Luc al gevraagd, helaasKepro wrote:Pitcher, word dit een bonus track op je album?
Echt lekker dit zeg