Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 23 hours ago
I
Kwisniks wrote:Wat is dat nou weer voor onzin. Vergelijk hoeveel de gemiddelde mainstream plaat wordt bekritiseerd met hoe weinig kritiek deze plaat krijgt.
Ik denk niet dat de meningen die hier gegeven worden, de mening van het 'grote publiek' vertegenwoordigen! Het 'grote publiek' waar mainstream artiesten zich toch op richten, zitten (blijkbaar) niet op zulke tracks te wachten.
D
Hardtraxxer
80 posts member since 2013
last seen Mar 2016
Ohman zo lekker deze he :love:
In het algemeen zou ik het echt super tof vinden als zulke tracks weer worden gemaakt. Maar wat is nou echt het verschil met tracks van nu en eentje zoals deze?
En waarom kan er niet zulk werk worden geproduceerd?
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Oer kapoet?
D
Hardtraxxer
last seen Mar 2016
JEFSKI wrote:Oer kapoet?
Ga
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Wat is dit vet! Free releasen graag.
A
DolleTraktor wrote:Ohman zo lekker deze he :love:
In het algemeen zou ik het echt super tof vinden als zulke tracks weer worden gemaakt. Maar wat is nou echt het verschil met tracks van nu en eentje zoals deze?
En waarom kan er niet zulk werk worden geproduceerd?
vind dat zelf ook altijd raar :P denk dat kicks groot verschil maken, klonken vroeger beter :drool:
D
Hardtraxxer
last seen Mar 2016
Precies en alsof ze meer tijd hebben geinvesteerd in de melodie en opbouw. Denk dat dat juist het gene was wat zich onderscheid met de hedendaagse hardstyle (die ook niet verkeerd is hoor)
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Superplastik materiaal, wat ontzettend gaaf is dit zeg :worship: . Wat was The Pitcher/Michel Pollen vroeger toch een baas :loving: .
M
Hardtraxxer
208 posts member since 2012
last seen Sep 2022
DolleTraktor wrote:Precies en alsof ze meer tijd hebben geinvesteerd in de melodie en opbouw. Denk dat dat juist het gene was wat zich onderscheid met de hedendaagse hardstyle (die ook niet verkeerd is hoor)
opbouw was veel meer uitgediept, en tracks zaten gewoon beter in elkaar (zoals eerder genoemd, climax - midintro - climax). tracks steunden ook veel meer op goeie/originele melodiën en veel minder op 'vette' vocals zoals nu.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Darknezz wrote:Superplastik materiaal, wat ontzettend gaaf is dit zeg :worship: . Wat was The Pitcher/Michel Pollen vroeger toch een baas :loving: .
Dat dus! SPK, dat waren nog eens tijden :P
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
MrK wrote:
Cruelty wrote:Ik snap ook niet waarom deze stijl gewoon niet meer gemaakt wordt.
vanwege dit soort reacties:
sandervanbruggen wrote:kan iemand mij vertellen waarom dit nou zo goed is. naar mijn mening toch niet veel biezonders dit, kicks zien niet speciaal en die melo met die rare bliebjes zijn nou ook weer niet geweldig, naar mijn mening dan he.
Haha de mening van 1 iemand :lol:
Uiteindelijk is het de DJ zelf die zijn/haar stijl veranderd.
Ik mis ook de oude stijl van The Pitcher (bij wel meer DJ's) snap zelf niet dat DJ's niet meer produceren in die oude stijl.
Als ze toch zo erg naar het "grote" publiek kijken mogen ze wel is aan de fans denken in Nederland die toch meer om de oude sounds vragen imo

Vond Hardstyle juist iets van Nederland, zo zonde dat het allemaal zo commercieel word :cry: :aww:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Pitcher, word dit een bonus track op je album?
M
Hardtraxx Veteran
14188 posts member since 2013
Kepro wrote:Pitcher, word dit een bonus track op je album?
Heb het Luc al gevraagd, helaas :(

Reupload:
View on SoundCloud
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
En krijgt ook geen andere (free) release?
M
Hardtraxx Veteran
Duruz wrote:En krijgt ook geen andere (free) release?
Heeft ie niet op gereageerd :P
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Potverdomme wat blijft deze toch heerlijk :drool: Hoop echt die ie (free) released en net iets langer maakt dat die melo er nog een keer bij komt :love:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Climax - opnieuw een 'midintro' - tweede climax = :worship: Ik blijf deze opzetten, wat heerlijk.
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
The Venator wrote:Climax - opnieuw een 'midintro' - tweede climax = :worship: Ik blijf deze opzetten, wat heerlijk.
Dit dus!! Deze mag wel als bonus track op z'n nieuwe album :worship:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Wat ben ik blij dat deze is gebumpt. Kende hem nog niet, maar jezus wat lekker :woot:

@mitzi: is dat jouw account? Zo ja, kan je de download eff aangooien? :P Wil hem in m'n auto, aangezien het er toch niet naar uitziet dat ie uit gaat komen
M
Hardtraxx Veteran
chicken wrote: @mitzi: is dat jouw account? Zo ja, kan je de download eff aangooien? :P Wil hem in m'n auto, aangezien het er toch niet naar uitziet dat ie uit gaat komen
Nee, want dat mag niet. Helaasch :P
Last edited by MYTZE on 12 Jan 2015 18:16, edited 1 time in total.
S
Begin hem nu toch wel iets leuker te vinden dan eerst.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Mitzinator wrote:
Wat? Niet te geloven zeg.
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
chicken wrote:Wat ben ik blij dat deze is gebumpt. Kende hem nog niet, maar jezus wat lekker :woot:

@mitzi: is dat jouw account? Zo ja, kan je de download eff aangooien? :P Wil hem in m'n auto, aangezien het er toch niet naar uitziet dat ie uit gaat komen
Anders zelf uit de podcast rippen toch ? :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Wat gaaf dit
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Delt-A wrote:
Mitzinator wrote:
Wat? Niet te geloven zeg.
:(. Btw mitzi, met dat 'luc' doe je me echt denken aan die post van ErikZ laatst@ genietmomentjes. xd

Echt lekker dit zeg :love:.