Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2026 05:58 
 
Hardtraxx Veteran


@ 31:30 (niks veranderd voor zover ik kan horen, maar zal binnenkort wel gereleased worden :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er toch niks veranderd is aan die plaat, waarom duurde de release dan zo’n eeuwigheid? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Donderdag release, samen met Twilight Love.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 16:09 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Donderdag release, samen met Twilight Love.



:woot: :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 00:29 
 
Hardtraxx Veteran


daar is ie dan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Als er toch niks veranderd is aan die plaat, waarom duurde de release dan zo’n eeuwigheid? :huh:


Als je hem al die tijd gewoon hebt kunnen luisteren, wat boeit het dan dat hij nu pas de status 'formeel gereleased' heeft gekregen? Buiten dat je nu (als het goed is) een extended DJ Edit ergens kan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2026 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Fusionmania schreef:
Als er toch niks veranderd is aan die plaat, waarom duurde de release dan zo’n eeuwigheid? :huh:


Als je hem al die tijd gewoon hebt kunnen luisteren, wat boeit het dan dat hij nu pas de status 'formeel gereleased' heeft gekregen? Buiten dat je nu (als het goed is) een extended DJ Edit ergens kan halen.

Snap je punt, maar hij is nu wel lekker in lossless te besluiten ipv dat 192kbps ripje. Klinkt nu toch wel een stuk lekkerder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2026 17:01 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Fusionmania schreef:
Als er toch niks veranderd is aan die plaat, waarom duurde de release dan zo’n eeuwigheid? :huh:


Als je hem al die tijd gewoon hebt kunnen luisteren, wat boeit het dan dat hij nu pas de status 'formeel gereleased' heeft gekregen? Buiten dat je nu (als het goed is) een extended DJ Edit ergens kan halen.

Snap je punt, maar hij is nu wel lekker in lossless te besluiten ipv dat 192kbps ripje. Klinkt nu toch wel een stuk lekkerder :P


En het klinkt VERDOMD goed in lossless! Daarnaast kan een DJ de track nu ook gewoon draaien in een set.
Het is niet dat die YouTube versie nou zulke hoge audio kwaliteit was....

Prachtig extraatje voor de fans de 2 bonustracks op de Delux uitgave!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks