Related topics
- View the latest post: Neal Thomas & Anne Savage - Unfinished Business (NTRr012)
- View the latest post: Heatzone - Unfinished tracks (FREE002)
- View the latest post: Promo - Up Yours (Omi Remix) (Unfinished)
- View the latest post: The Pitcher @ Q-dance presents Fusion The Next Level The Pitcher: Fusion 051 - 060
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
I
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Altijd leuk als er weer eens zo'n plaat opduikt
.
Dit dusThe Venator wrote:Nijidik wrote:Vroegâh, toen er nog een midintro achter een climax aankwam en vervolgens weer een climax![]()
Superplastik ftw!
Hij is oke, maar al die zwaar lovende reacties vind ik wat overdreven.
Beter dan zijn huidige werk sowieso.
Hoe die vocals zijn gecut :-/
Verder een vette melodie en kick, maar de track mist echt veel energie. Mag wel afgemaakt worden, maar dan moet er nog veel gebeuren.
Verder een vette melodie en kick, maar de track mist echt veel energie. Mag wel afgemaakt worden, maar dan moet er nog veel gebeuren.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit. Klinkt leuk maar nou echt niet heel bijzonder ofzopatrickjeb wrote:Hij is oke, maar al die zwaar lovende reacties vind ik wat overdreven.
Doet me een beetje denke aan i just cant stop.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mij aan de Kingdom remix 
Ah wat een heerlijke plaat, die melodie. 
Klinkt leuk! Zal hier en daar wel een upgrade nodig hebben, zeker qua vocals. Ook lijkt het stuk waar ingemixt wordt nog hier en daar niet helemaal vloeiend te lopen. Qua melodie vind ik hem wel erg geslaagd, zit een echte "Pitcher-feel" aan.
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
JAAAAA Michel Pollen! Jammer dat hier nooit iets mee gebeurd is!
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Dit dus, heel fijn plaatjeMagnetron wrote:Hoe fijn is dit dan
Melodie, kicks
-
S
kan iemand mij vertellen waarom dit nou zo goed is. naar mijn mening toch niet veel biezonders dit, kicks zien niet speciaal en die melo met die rare bliebjes zijn nou ook weer niet geweldig, naar mijn mening dan he.
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Ik denk dat het voor velen weer refereert naar de geniale tracks van vroeger van The Pitcher (Pollen)sandervanbruggen wrote:kan iemand mij vertellen waarom dit nou zo goed is.
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Ben nu ook wel benieuwd, thuis even luisteren
Nummer blijft op repeat staan.
Ook al is het niet het beste nummer dit nummer doet me zo erg denken aan de de tijd van 2007-2009.
Wat mis ik die tijd zeg.
Ook al is het niet het beste nummer dit nummer doet me zo erg denken aan de de tijd van 2007-2009.
Wat mis ik die tijd zeg.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Heerlijk die geniale dikke droge kicks weer! 
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Hopen dat hij na het vinden van deze plaat weer dit stijltje oppakt
Wat een heerlijke track is dit
Wat een heerlijke track is dit
helemaal mee eens, wat een heerlijke plaat ditKhadber wrote:zit een echte "Pitcher-feel" aan.
Dit ja. Fantastisch ditM-bition wrote:Ik denk dat het voor velen weer refereert naar de geniale tracks van vroeger van The Pitcher (Pollen)sandervanbruggen wrote:kan iemand mij vertellen waarom dit nou zo goed is.Voor mij in ieder geval wel
-
H
Kepro wrote:Nummer blijft op repeat staan.
Dit nummer doet me zo erg denken aan de de tijd van 2007-2009.
Wat mis ik die tijd zeg.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
vanwege dit soort reacties:Cruelty wrote:Ik snap ook niet waarom deze stijl gewoon niet meer gemaakt wordt.
sandervanbruggen wrote:kan iemand mij vertellen waarom dit nou zo goed is. naar mijn mening toch niet veel biezonders dit, kicks zien niet speciaal en die melo met die rare bliebjes zijn nou ook weer niet geweldig, naar mijn mening dan he.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat is dat nou weer voor onzin. Vergelijk hoeveel de gemiddelde mainstream plaat wordt bekritiseerd met hoe weinig kritiek deze plaat krijgt.