vind iedereen deze track nou zó vet? 
Related topics
- View the latest post: The Pitcher - Ain't Nobody (This Is My Sound Re-Amp)
- View the latest post: The Pitcher - Ain't Nobody (Re-Amp)
- View the latest post: Ecstatic - Ain't Nobody Stopping Me (DWX1657)
- View the latest post: Collusion x Revelation - AIN'T NOBODY (TCREC089)
- View the latest post: Crude Intentions - Ain't Nobody (DWX1244)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Nah het is gewoon popmuziek met een saaie hardstyle melodie eronder.
In een discotheek hoef ik deze ook niet te horen ;-)
Je kunt me niet vertellen Lyst dat, wanneer je ergens op een festival op een houten vloer staat, dit nummer hoort, en vervolgens een lekker wijf langsloopt dat je je niet lekker voelt.
feel-good hardstyle slaat gewoon op momenten aan wanneer het jouw uitkomt.
Je kunt me niet vertellen Lyst dat, wanneer je ergens op een festival op een houten vloer staat, dit nummer hoort, en vervolgens een lekker wijf langsloopt dat je je niet lekker voelt.
Saaie melodie? Je kan er veel van zeggen, maar daar ben ik het niet mee eensLyst wrote:Nah het is gewoon popmuziek met een saaie hardstyle melodie eronder.
Vind hem ook niet zo bijzonder. Het is wel een lekker nummertje, maar meer niet. Hij blijft ook niet echt hangen hier en dat is iets wat ik juist wel vaak heb bij The Pitcher. Gelukkig is Kick It To The Bone wel een topper! En die andere nieuwe track met anticlimax.
loliSenSe` wrote:In een discotheek hoef ik deze ook niet te horen ;-)
Dat is net zoiets als naar de albumart van Ukranian Hardstylerz kijken en Donkey Rollers - Immeasurably opzetten en vervolgens concluderen dat je je best wel lekker voelt bij Ukranian Hardstylerz
Dit slaat serieus echt nergens opiSenSe` wrote:In een discotheek hoef ik deze ook niet te horen ;-)
Ook de term feel-good hardstyle snap ik niet dit is toch echt bij iedereen anders aangezien smaken verschillen.
-
M
HahahaiSenSe` wrote:In een discotheek hoef ik deze ook niet te horen ;-)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nutteloze vergelijkingen van beide kanten. We zijn weer op hoog niveau bezig heren.Lyst wrote:loliSenSe` wrote:In een discotheek hoef ik deze ook niet te horen ;-)
Dat is net zoiets als naar de albumart van Ukranian Hardstylerz kijken en Donkey Rollers - Immeasurably opzetten en vervolgens concluderen dat je je best wel lekker voelt bij Ukranian Hardstylerz
Je moet je toch aanpassen aan degene waarmee je praat 
Iemand er inmiddels al uit welk nummer eerst op de beginpagina stond, voordat uit die HQ bleek dat dat een heel ander nummer is!? (Knock Out filmpje was het) Die was namelijk echt heel dik! 
Jep, was ook 1 met een anti he? maar niet die kcik it to the bone, ik denk dat er nog geen titel voor isMaximum wrote:Iemand er inmiddels al uit welk nummer eerst op de beginpagina stond, voordat uit die HQ bleek dat dat een heel ander nummer is!? (Knock Out filmpje was het) Die was namelijk echt heel dik!
Lekkerr
Die vocals zijn ook netjes gedaan!
Die vocals zijn ook netjes gedaan!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Roells wrote:vind iedereen deze track nou zó vet?
Roebén wrote:Jeeeeeeezus. Ben deze track nu egt al 2 dagen aan het luisteren, vind 'm gwn zoo heerlijk![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wat voor dame is dit dan? Ze heeft iets...

Ik kom hier na een paar keer luisteren op terug. Vind hem toch wel erg lekker en zomers klinken. Hoop hem deze zomer een aantal keren te mogen horen.wootum wrote:Hmm, weet het nog niet. Weet me nog niet echt te overtuigen, misschien na een aantal keer luisteren.
bob marok wrote:Haha ja dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit zagMaximum wrote:In die trailer lijkt het wel alsof ze verlieft zijn joh!
bob marok wrote:Haha ja dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit zagMaximum wrote:In die trailer lijkt het wel alsof ze verlieft zijn joh!
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
er zit echt nul energie in.Lyst wrote:het is gewoon popmuziek met een saaie hardstyle melodie eronder.
mee eens.Blazed wrote:er zit echt nul energie in.Lyst wrote:het is gewoon popmuziek met een saaie hardstyle melodie eronder.
ik word gewoon moe van deze track
Wel popmuziek met een kick er onder, maar ik vind het wel lekker klinken.
Verslavend melodietje met een mooie stem er bij
Verslavend melodietje met een mooie stem er bij
wtf is dit voor een reactie hoezo zouden deze vocals jou irriteren, gaat het om de tekst die gezongen wordt of om de klank van dat meisje?Hidden Source wrote:Die vocals irriteren nogal erg.