ook maar eens wachten op hq
Related topics
- View the latest post: The Pitcher - Ain't Nobody (This Is My Sound Re-Amp)
- View the latest post: The Pitcher - Ain't Nobody (Re-Amp)
- View the latest post: Ecstatic - Ain't Nobody Stopping Me (DWX1657)
- View the latest post: Collusion x Revelation - AIN'T NOBODY (TCREC089)
- View the latest post: Crude Intentions - Ain't Nobody (DWX1244)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
D
die opbouw anar die anticlimax klinkt echt bruut
Dat deuntje komt me heel bekend voor... gaat op zn pc zoeken waarvan dit is afgeleid.
Geinig! Had eigenlijk verwacht dat het die hele bekende sample zou zijn qua vocal, maar niet dus.
Introtje ala de nieuwe stroming in Hardstyle en daarna volledig doorhalen zoals het klink. Niet verkeerd.
Deuntje komt van de Trance af lijkt wel.
Introtje ala de nieuwe stroming in Hardstyle en daarna volledig doorhalen zoals het klink. Niet verkeerd.
Deuntje komt van de Trance af lijkt wel.
Kan er nog niet veel uit opmaken. Ben benieuwd hoe die kicks live klinken, dit lijkt een beetje op poing poing..
Dat! Eerst van die rare kermisgeluidjes en dan......!!!DarkSymphony wrote:die opbouw anar die anticlimax klinkt echt bruut![]()
Haha doet me denken aan de Teddybears - Cobrastyle, ooit een track geweest op een Fifa spel. Maar is er zeker niet van afgeleid.Kepro wrote:Dat deuntje komt me heel bekend voor... gaat op zn pc zoeken waarvan dit is afgeleid.
Maar verder, klinkt wel leuk, ben benieuwd naar HQ.
En forza motorsportkatamaran wrote:Haha doet me denken aan de Teddybears - Cobrastyle, ooit een track geweest op een Fifa spel. Maar is er zeker niet van afgeleid.Kepro wrote:Dat deuntje komt me heel bekend voor... gaat op zn pc zoeken waarvan dit is afgeleid.
Maar verder, klinkt wel leuk, ben benieuwd naar HQ.
Klinkt nu al goed, idd zin in hqDarkSymphony wrote:die opbouw anar die anticlimax klinkt echt bruut![]()
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
deze was zoooooo hard op knock out 
-
M
Klinkt gruwelijk vet dit 
Wat een heerlijke sounds in die track seg, en dan plots die chille anti, bangelijk 
alweer een aparte track van the pitcher. zal hij digital age gaan joinen dan? 
Lijkt me sterk aangezien Luc degene is die draait en volgens mij zowat alles voor de alias The Pitcher wordt geproduceerd door Michael Pollen (een van de grotere leiders van Fusion)
Heeel apart plaatje, bijna van het kaliber huh?
Super vet!
Nu hopen dat ie in HQ goed en 'af' klinkt
Nu hopen dat ie in HQ goed en 'af' klinkt
Wat een held
Dikke anti, i like!
Op bassleader zie ik hem eindelijk weer:D
Dikke anti, i like!
Op bassleader zie ik hem eindelijk weer:D
-
A
Veeet 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
dit is voor mij echt al 1 van de beste tracks uit 2011, zal voor mij niet snel overtroffen worden 
Wat een fenomenale track is dit inderdaadOverload wrote:dit is voor mij echt al 1 van de beste tracks uit 2011, zal voor mij niet snel overtroffen worden
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Klinkt wel aardig zo, maar moeilijk te oordelen. Heb toch liever weer een HQ preview.
Onbegrijpelijk dat mensen met zo'n preview en nu al weer roepen dat dit de track van het jaar is. Ik snap dat t enthousiasme is, maar ik zie lees dit nu al weer de zoveelste keer dit jaar en we zijn net 4 maanden in 2011 en wie weet wat er nog allemaal komt. En de discussie over een hq versie niet of wel kunnen beoordelen is ook al vaker gevoerd, ik vind het zelf lastig en doe het daarom ook niet..
Onbegrijpelijk dat mensen met zo'n preview en nu al weer roepen dat dit de track van het jaar is. Ik snap dat t enthousiasme is, maar ik zie lees dit nu al weer de zoveelste keer dit jaar en we zijn net 4 maanden in 2011 en wie weet wat er nog allemaal komt. En de discussie over een hq versie niet of wel kunnen beoordelen is ook al vaker gevoerd, ik vind het zelf lastig en doe het daarom ook niet..