Last edited by Envious on 21 Aug 2011 16:49, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: The Pitcher - Ain't Nobody (This Is My Sound Re-Amp)
- View the latest post: The Pitcher - Ain't Nobody / Kick it to the Bone (FUSION107)
- View the latest post: Ecstatic - Ain't Nobody Stopping Me (DWX1657)
- View the latest post: Collusion x Revelation - AIN'T NOBODY (TCREC089)
- View the latest post: Crude Intentions - Ain't Nobody (DWX1244)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Is geen B-Front Edit, maar een Re-Amp van The Pitcher zelf! 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik vind 't toch een beetje een slap aftreksel van de originele Ain't Nobody...
Zit veel minder sfeer/ "partygehalte" in IMO.
Zit veel minder sfeer/ "partygehalte" in IMO.
zal het veranderenMaximum wrote:Is geen B-Front Edit, maar een Re-Amp van The Pitcher zelf!
Hier heb je de bron nog!Envious wrote:zal het veranderenMaximum wrote:Is geen B-Front Edit, maar een Re-Amp van The Pitcher zelf!
DjThePitcher
Do you want to hear my brand new Re-amp? @djBfront will play him at Decibel mainstage today! Set time 16:15-17:15 (Aint Nobody Re-amp) #db11
Vind het maar raar, een Re-Amp van een plaat die nog geen maand(?) uit is. Waren ze er dan toch niet helemaal tevreden over?
Hij klinkt wel een stuk dikker, beetje La Nuit Noire style, alleen die kaas-vocals nog.
Hij klinkt wel een stuk dikker, beetje La Nuit Noire style, alleen die kaas-vocals nog.
Last edited by Dakpan on 21 Aug 2011 17:39, edited 1 time in total.
Overtreft het origineel als je 't mij vraagt 
Ik denk dat hij toch ook een hardere versie wou maken, maar noem hem dan 'Hard Edit' of iets dergelijks!Dakpan wrote:Vind het maar raar, een Re-Amp van een plaat die nog geen maand(?) uit is. Waren ze er dan toch niet helemaal tevreden over?
eens! die kicks gaan best hard als ik dit zo hoorDakpan wrote:Vind het maar raar, een Re-Amp van een plaat die nog geen maand(?) uit is. Waren ze er dan toch niet helemaal tevreden over?
-
J
Vind het wel een goede Re-Amp, beter dan het origineel.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Klinkt zo te horen nog wel goed, alleen kan ik over de kick niet oordelen in deze kwaliteit 
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
Vond het origineel een beetje commercieel, wel goed hoor! Maar dit klinkt duidelijk een stuk krachtiger, strak!
-
D
niet zoveel aan 
Die nieuwe kick klonk gister inderdaad erg vet. Origineel was een leuk nummertje, maar deze klonk toch wel een stuk vetter live.
Re-amp is ook een beetje een zelfbedachte term, dus kan misschien voor meer dingen van toepassing zijn.Maximum wrote:Ik denk dat hij toch ook een hardere versie wou maken, maar noem hem dan 'Hard Edit' of iets dergelijks!Dakpan wrote:Vind het maar raar, een Re-Amp van een plaat die nog geen maand(?) uit is. Waren ze er dan toch niet helemaal tevreden over?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
lieve re-amp 
Jah klopt, maar zijn Re-Amps waren tot nu toe van DBSTF - Kingdom en NC - Malboro Man, dus dat zijn toch al ff wat vele oudere tracks en deze track is echt net uit wat Dakpan ook al zegt.Taxi wrote:Re-amp is ook een beetje een zelfbedachte term, dus kan misschien voor meer dingen van toepassing zijn.Maximum wrote:Ik denk dat hij toch ook een hardere versie wou maken, maar noem hem dan 'Hard Edit' of iets dergelijks!Dakpan wrote:Vind het maar raar, een Re-Amp van een plaat die nog geen maand(?) uit is. Waren ze er dan toch niet helemaal tevreden over?
haha stiekem mijn filmpje pakken he
Vincent_ wrote:Overtreft het origineel als je 't mij vraagt
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
zeker weten!Vincent_ wrote:Overtreft het origineel als je 't mij vraagt
Klinkt wel lekker
maar idd de sfeer is er uit
Vincent_ wrote:Overtreft het origineel als je 't mij vraagt
-
A
Super dikke plaat, 1010212-480x beter dan het origineel!
En idd, op dit filmpje is goed te zien hoe tam het publiek op de main wel niet was
En idd, op dit filmpje is goed te zien hoe tam het publiek op de main wel niet was