Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gewoon alles klopt aan dit nummer :worship: Komt zeker in m'n top 3 van dit jaar :loving: :loving: Die 2e climax is zo ongekend ziek!!

Eens, geniale track en maakt zeker kans op Track of the Year :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:05 
 

wootum schreef:
Gewoon alles klopt aan dit nummer :worship: Komt zeker in m'n top 3 van dit jaar :loving: :loving: Die 2e climax is zo ongekend ziek!!


Niks meer aan toe te voegen, dikke 10 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziekheid :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Tering zeg, wat blijft dit toch een ongelofelijk bruut nummer. Zeker kandidaat voor TOTY :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeezus. Dat ik dit nog mag meemaken. Wat een plaat zeg niet normaal. :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ik geef niet snel een 10 maar dit is er wel een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:47 
 

SL8492 schreef:
Jeeezus. Dat ik dit nog mag meemaken. Wat een plaat zeg niet normaal. :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ik geef niet snel een 10 maar dit is er wel een.
Hoe oud bent u als ik vragen mag?

Mee eens hoor. Een van de beste platen van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 04:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Hoe oud bent u als ik vragen mag?

En die vraag stel jij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 04:28 
 

Het was maar een grapje. Het lijkt namelijk net alsof hij de vijftig al gepasseerd is. Ik bedoel het helemaal niet gemeen zoals veel mensen hier wel reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kipppenvel to the max :worship:
Hopen dat ik deze live ooit nog eens mee maak :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

On-ge-loof-lijk. Eindelijk :worship: Dé track van 2012 en misschien wel van 2013.
Edit: Doe maar op Hard Bass doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Kipppenvel to the max :worship:
Hopen dat ik deze live ooit nog eens mee maak :loving:


Naar een feestje gaan waar Solutio & The I's of Titan draaien, dan hoor je hem wel :). Weinig tracks die me live zo kunnen laten losgaan. Echt zin om gaten in de grond te rammen dan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:04 
 

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hoe oud bent u als ik vragen mag?

En die vraag stel jij :lol:

Elexz :cry:

Raap me op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Machine op Twitter:

Citaat:
My and Chris One's collab preview is online, expect a release date soon to be heard...


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

@Jefta, pagina terug. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, dat heb ik even gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het was maar een grapje. Het lijkt namelijk net alsof hij de vijftig al gepasseerd is. Ik bedoel het helemaal niet gemeen zoals veel mensen hier wel reageren.

Ben pas 16 hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
kakabeeyo schreef:
Kipppenvel to the max :worship:
Hopen dat ik deze live ooit nog eens mee maak :loving:


Naar een feestje gaan waar Solutio & The I's of Titan draaien, dan hoor je hem wel :). Weinig tracks die me live zo kunnen laten losgaan. Echt zin om gaten in de grond te rammen dan :D.

Heb hem ook al bij Titan en uiteraard The Machine zelf gehoord, godver wat ziek :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En met een beetje geluk volgende week op HB :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

op XXlerator... pfff deze ging zoooo tering hard :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 00:33 
 
Hardtraxx Elite

Hele vette plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Different Mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Unglaublich. :D :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
chrisoneSE 5 dagen geleden
that's cute, trying to be smart. the track you linked isnt where the kick is from, and it isnt ripped because The Machine got the original sample from the original producer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Therapy Mix :thumbup: Vind de kickrolls in de Different Mix vet, maar verder een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Different mix vind ik iets minder dan de therapy mix.. maar is nog steeds een 9,5 waard :worship:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks