Africa draaien op Black. Dubbelzinnig.
haha.
Klinkt wel lache, vooral midintro.
Parvuz wrote:Africa draaien op Black. Dubbelzinnig.haha.
Het lijken in mijn ogen ook gewoon precies de akkoorden van les drums, maar ach lekkere track hoor.E-rik wrote:melodie heeft trouwens wel wat weg van 2 Best Enemies - Les Drums
Ik had al zo'n gevoel dat ik zoiets eerder had gehoord,knotsjebilly wrote:Het lijken in mijn ogen ook gewoon precies de akkoorden van les drums, maar ach lekkere track hoor.E-rik wrote:melodie heeft trouwens wel wat weg van 2 Best Enemies - Les Drums
Hhahaha +1Parvuz wrote:Africa draaien op Black. Dubbelzinnig.haha.
? sgewoon een tatanka trackSoundscrollerz wrote:Lijkt erop dat het tatanka en zatox zijn. zelfte synth als addicts van coone en zatox in begin.
Wacht ff op HQ
Is gewoon Coone & Zatox - Audio Attack?_Padam wrote:meer interesse in dat nummer waar hij naartoe mixt
Nog gehoord Khadber?Khadber wrote:Ik vind hem zo wel heel erg leuk klinken! Hopelijk volgende week op Euphoria dat hij mooi valt met de timetable, dan ga ik even kijken.
Nee, stond te knallen bij The Pitcher. Klinkt op de filmpjes echt superorgineel, hoop hem echt nog een keertje te horen. Volgende party is pas WiSH, dus gok dat hij dan wel uit is.Kepro wrote:Nog gehoord Khadber?Khadber wrote:Ik vind hem zo wel heel erg leuk klinken! Hopelijk volgende week op Euphoria dat hij mooi valt met de timetable, dan ga ik even kijken.
Ja is Audio Attack, die vind ik dan weer beter dan dezeHardStyler wrote:Is gewoon Coone & Zatox - Audio Attack?_Padam wrote:meer interesse in dat nummer waar hij naartoe mixt
Vind Africa toch wel stukken beter
Ah oke, dan laat ik me verrassen.Khadber wrote:Nee, stond te knallen bij The Pitcher. Klinkt op de filmpjes echt superorgineel, hoop hem echt nog een keertje te horen. Volgende party is pas WiSH, dus gok dat hij dan wel uit is.Kepro wrote:Nog gehoord Khadber?Khadber wrote:Ik vind hem zo wel heel erg leuk klinken! Hopelijk volgende week op Euphoria dat hij mooi valt met de timetable, dan ga ik even kijken.