Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Hele vette track! Mid-intro is fucking vet bedacht, hij weet net als in Tokyo wel weer een bepaalde sfeer te creëren. Goed bezig!
klinkt niet verkeerd, hij weet wel het thema heel goed te gebruiken in de track!
-
D
die intro
climax vind ik vrij saai
climax vind ik vrij saai
je hebt waarschijnljik niet eens moeite genomen hem te luisterenDarkSymphony wrote:die intro![]()
climax vind ik vrij saai
kvind leuke plaat maar ver onder het niveau wat ik van Tatanka gewend ben
Op loudness draaide hij hem ook
Klonk zeker niet verkeerd
Klonk zeker niet verkeerd
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
gisteren bij geweest ging echt hard 
ik denk dat het het zatox en tatanka is.. ik hoor zatox screeches in de intro zitte
ik denk dat het het zatox en tatanka is.. ik hoor zatox screeches in de intro zitte
Vond deze track maar tegenvallen op Loudness 
melodie heeft trouwens wel wat weg van 2 Best Enemies - Les Drums
Dit was zo toevallig! Ik zei met de break tegen Maarten: "Dit is toch anthem van world cup in Afrika?". En toen kwam die vocals er ook nog eens bij 
+1dawasiknie wrote:Hele vette track! Mid-intro is fucking vet bedacht, hij weet net als in Tokyo wel weer een bepaalde sfeer te creëren. Goed bezig!
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Klinkt vet!!! 
intro / midintro en outro errrrruuuggg vet
De rest is weer standaard Tatanka meuk i.m.o.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
op loudness draaide hij hem ook. samen staan percussiëren (?) met dakpang. 
Idd op loudness ook gedraaid en klonk erg lekker! 
echt een gevoelstrack dit erg lekker
SUUPER VETTE INTRO
lekkere sfeer, leuke climax
lekkere sfeer, leuke climax
Wat versta je dan onder standaard Tatanka meuk als ik vragen mag?Piaaa wrote:intro / midintro en outro errrrruuuggg vet
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Ik denk dattie bedoelt dat zijn tracks soms erg leeg klinken. Net als de kicks en de simpliciteit van sommig e racks. Ben het wel met hem eens , Tatanka maakt veel meuk de laatste tijd...Gangsterdwerg wrote:Wat versta je dan onder standaard Tatanka meuk als ik vragen mag?Piaaa wrote:intro / midintro en outro errrrruuuggg vet
Dat maakt voor mij de tracks van Tatanka juist goed!H4rdstyleLova wrote:Ik denk dattie bedoelt dat zijn tracks soms erg leeg klinken. Net als de kicks en de simpliciteit van sommig e racks. Ben het wel met hem eens , Tatanka maakt veel meuk de laatste tijd...Gangsterdwerg wrote:Wat versta je dan onder standaard Tatanka meuk als ik vragen mag?Piaaa wrote:intro / midintro en outro errrrruuuggg vet
En volgens mij weet je niet wat het woord meuk betekent, want dat is geen negatief woord ofzo
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
and Tatanka does it again