10x beter als Tokyo! 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Africa, Tokyo... wat krijgen we hierna dan, Amsterdam Zuid-oost?
Vind em lijken op tokyo, wat qua opbouw ook een standaard track is ...Gangsterdwerg wrote:Wat versta je dan onder standaard Tatanka meuk als ik vragen mag?Piaaa wrote:intro / midintro en outro errrrruuuggg vet
De rest is weer standaard Tatanka meuk i.m.o.
Klopt inderdaad maar Tatanka maakt over het algemeen toch wel tracks met een eigen sound en stijl. DJ's Life, WTGD, Yellow, Fucking Tune, Roba De'l atro, Showtime, enz. Dus wat dat betreft valt dit samen met Tokyo als enige juist NIET onder de standaard Tatanka meuk.Piaaa wrote:Vind em lijken op tokyo, wat qua opbouw ook een standaard track is ...Gangsterdwerg wrote:Wat versta je dan onder standaard Tatanka meuk als ik vragen mag?Piaaa wrote:intro / midintro en outro errrrruuuggg vet
De rest is weer standaard Tatanka meuk i.m.o.
Altijd weer het argument van de standaard opbouw, daar ontkom je gewoon niet aan. Een intro heb je nodig, een middenstuk heb je nodig net als een outro. Ik begrijp dat argument nooit zo goed. Waarschijnlijk bedoel je heel wat anders, maar noem het dan ook anders.Gangsterdwerg wrote:Klopt inderdaad maar Tatanka maakt over het algemeen toch wel tracks met een eigen sound en stijl. DJ's Life, WTGD, Yellow, Fucking Tune, Roba De'l atro, Showtime, enz. Dus wat dat betreft valt dit samen met Tokyo als enige juist NIET onder de standaard Tatanka meuk.Piaaa wrote:Vind em lijken op tokyo, wat qua opbouw ook een standaard track is ...Gangsterdwerg wrote: Wat versta je dan onder standaard Tatanka meuk als ik vragen mag?
Over de track: deze klinkt op zich wel aardig. Ik vind hem sowieso beter klinken dan Roba Del'altro mondo en Doomsday en evenaart wat mij betreft Tokyo voor zover ik het kan beoordelen. Maar het heeft zeker niet de kwaliteit die Tatanka heeft gehad.
Skedoedelefloeps wrote:Africa, Tokyo... wat krijgen we hierna dan, Amsterdam Zuid-oost?
Heerlijke plaat!
Was echt zo'n vet feest. Ik wil terug
Was echt zo'n vet feest. Ik wil terug
@ Gangsterdwerg, dan valt hij dus wel onder de standaard meuk van Tatanka...
Maar vind het gewoon jammer de intro en midintro beukt aardig, en dan komt er zo'n slappe climax ...
Maar vind het gewoon jammer de intro en midintro beukt aardig, en dan komt er zo'n slappe climax ...
Dude.....bRt_ wrote:10x beter als Tokyo!
Heerlijk plaatje, live gehoord op black, ging wel goed.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dudetomac wrote:Dude.....bRt_ wrote:10x beter als Tokyo!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Lijkt me sterk, Amsterdam is al net Afrika met al die Mocro's, etc...Skedoedelefloeps wrote:Africa, Tokyo... wat krijgen we hierna dan, Amsterdam Zuid-oost?
Ontopic: Vette plaat, vooral intro doet het goed bij mij!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Net zoals Tokyo, kippenvel plaat!
.
Ik vond dit toch echt een heel vet nummer. Het zit gewoon grappig in elkaar, een leuke break, maar hij ramt toch wel goed door live.
Benieuwd naar een HQ versie, klinkt leuk maar ik trek geen oordeel.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
beetje standaard maar wel leuk 
Intro is leuk, rest is dikke meuk, net als die 3 andere nieuwe van hem.
Ik heb lesNikkel wrote:Lijkt me sterk, Amsterdam is al net Afrika met al die Mocro's, etc...Skedoedelefloeps wrote:Africa, Tokyo... wat krijgen we hierna dan, Amsterdam Zuid-oost?
Ontopic: Vette plaat, vooral intro doet het goed bij mij!
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Lekkere plaat weer zon heerlijke pakkende synth in de climax maar kan niet tokyo overtreffen 
Klinkt wel leuk enzo, maar ben nog niet overtuigd. Tokyo had zoveel gevoel in de track dus da's niet te evenaren denk ik.
#KickinAzz wrote:Dat maakt voor mij de tracks van Tatanka juist goed!H4rdstyleLova wrote:Ik denk dattie bedoelt dat zijn tracks soms erg leeg klinken. Net als de kicks en de simpliciteit van sommig e racks. Ben het wel met hem eens , Tatanka maakt veel meuk de laatste tijd...Gangsterdwerg wrote: Wat versta je dan onder standaard Tatanka meuk als ik vragen mag?
En volgens mij weet je niet wat het woord meuk betekent, want dat is geen negatief woord ofzo
meuk
•oude troep of rotzooi. •tweede betekenisomschrijving. •enz.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/meuk
Lijkt me niet erg positief. Meuk heeft wel meerdere betekenissen, maar gok erop dat hij hierop doelde!
En ik vind Tokyo veel lkkrder dan dit nummer, maar ben 't ermee eens dat 't beide vrij standaard nummers zijn, qua opbouw etc. Maar de sfeersetting is knap gedaan vind ik
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
had em gehoord op black lekker los gegaan toen