Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:57 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimtri Vegas & Like Mike

Track(s): Phat Brahms (Coone Remix)

Sample/video:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt dik!
Godver die anti climax zeg!!!!
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:01 
 
Hardtraxxer

klinkt wel geinig! ^^
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:05 
 

Dit is echt vet. :worship:

Coone begint weer goede vooruit gang te boeken bij me.

Edit:

Is die Madness eigelijk al gereleased?
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:20 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt vet! :)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft Coone dit gefixt? :cool:

EDIT: Op YT praten ze al over Rawstyle :lol:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Heeft Coone dit gefixt? :cool:

EDIT: Op YT praten ze al over Rawstyle :lol:

Youtube... :D
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:43 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Op YT praten ze al over Rawstyle :lol:


ja zag ik ook al, waarschijnlijk gewoon een grapje van X-Pander net als op Loudness :P

OT: zozo Coone kan me toch boeien, erg lekkere track
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rubbereend schreef:
Destination schreef:
Op YT praten ze al over Rawstyle :lol:


ja zag ik ook al, waarschijnlijk gewoon een grapje van X-Pander net als op Loudness :P


Oops zie nu pas dat X-Pander dat zei ;)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:41 
 
Hardtraxx Elite

klinkt leuk!
vind sinds die make it dun dem remix dat coone weer een beetje vooruit is gegaan :D
ook vette studio!
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ken ik die melodie van? Volgens mij van de Efteling toch? In ieder geval een bekende melodie.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Melodie lijkt wel heeeel veel op Toneshifterz - Drop It :/



Afbeelding



Ja of op Johannes Brahms.....
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat deuntje inderdaad bij een pretpark in gedachten als associatie, misschien ergens een keer gehoord? Wist niet dat dit ook een klassiek stuk was.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb dat deuntje inderdaad bij een pretpark in gedachten als associatie, misschien ergens een keer gehoord? Wist niet dat dit ook een klassiek stuk was.


Het wordt zelfs in de intro van Coone verteld, Johannes Brahm, vergeleken met Beethoven etc.
het is een vrij bekend stuk.
zal vast wel een keer in een film/reclame/pretpark/shpw/musical langs zijn gekomen.Beetje het zelfde idee als dat je Fur Elise van Beethoven ook wel ergens van kent ;)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Die kick is zwaar vet, verwacht je totaal niet van Coone. Kudo's.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zieke plaat :worship:
Beste plaat van Coone tot nu toe!
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 00:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuk! :-)
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 07:06 
 

ongekend vet nummer :worship: :drool:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nice. Peace out.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes hoor KOENUH!
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 11:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik verwachtte heel wat na deze reacties, maar wat een slappe anticlimax.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik verwachtte heel wat na deze reacties, maar wat een slappe anticlimax.


Mwoah, slap vind ik 'm niet, maar klinkt best ok.

Vind die break alleen ellendig lang.. :sleep:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melo is van een attractie in disney land, weet alleen niet welke.
Wel lekker nr, orgineel is ook heel dik trouwens. Coone heeft zo te horen wat van B-Front geleerd :). Lekkere screech/synth
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 14:26 
 

HAHAHHA WAT EEN KUTTRACK WEER. xd xd xd xd xd xd
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 14:33 
 

Lyst schreef:
Ik verwachtte heel wat na deze reacties, maar wat een slappe anticlimax.


Wat een verassing dit.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks