Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de geluidjes in de anti climax een beetje simpel, eentonig en daarom energieloos. De kick vind ik wel echt heerlijk, daar is Coone zeker op vooruit gegaan zeg. In het filmpje doet Coone zich voor alsof hij een hele harde track gemaakt heeft, maar je kan het uiteraard wel voorspellen dat de 2e climax gewoon die melodie is en dat maakt dat doet in mij optiek de gehele track dan te min. Maar we zullen het zien. Ik ben benieuwd naar de gehele track! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:27 
 
Artiest

Die anti is erg slap omdat de break/buildup ook erg slap is denk ik. Anti klinkt opzich wel leuk maar erg leeg op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een erg slappe anti-climax. Leeg op de verkeerde manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Ik vind de geluidjes in de anti climax een beetje simpel, eentonig en daarom energieloos. De kick vind ik wel echt heerlijk, daar is Coone zeker op vooruit gegaan zeg. In het filmpje doet Coone zich voor alsof hij een hele harde track gemaakt heeft, maar je kan het uiteraard wel voorspellen dat de 2e climax gewoon die melodie is en dat maakt dat doet in mij optiek de gehele track dan te min. Maar we zullen het zien. Ik ben benieuwd naar de gehele track! ^^

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik verwachtte heel wat na deze reacties, maar wat een slappe anticlimax.

slap alsin? Ik vind de kick echt dik, maar de sounds zijn misschien iets te ver op de achtergrond. Desalniettemin fijne vooruitgang bij koen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje leeg inderdaad, maar niet slecht vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:39 
 
Hardtraxxer

De kick verbaasde me, rest is prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua sounds zeker niet slecht, maar totaal niet boeiend verder. Overigens wel 1 van de betere Coone platen, zeker de kick is vooruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 00:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik verwachtte heel wat na deze reacties, maar wat een slappe anticlimax.


Dit :) de kicks zijn wel beter dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 12:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Slap als in veel te lieve screeches en kicks die qua hardheid een gemiddeld mainstream nummer niet overstijgen. Anticlimaxen werken voor mij alleen als ze ook echt hard zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik deze kick vergelijk met "mainstream wildstylez year of summer kicks" vind ik ze toch wel degelijk een flink stukkie harder. Alleen jammer van de mindere sounds in de anticlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Als ik deze kick vergelijk met "mainstream wildstylez year of summer kicks" vind ik ze toch wel degelijk een flink stukkie harder. Alleen jammer van de mindere sounds in de anticlimax.


Realistische vergelijking dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 12:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Als ik deze kick vergelijk met "mainstream wildstylez year of summer kicks" vind ik ze toch wel degelijk een flink stukkie harder. Alleen jammer van de mindere sounds in de anticlimax.

Het kan de youtube kwaliteit zijn, maar als ik mijn speakers op vol volume kan zetten en ik amper een impact voel of hoor, dan is er toch iets mis met de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:51 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
jaron123 schreef:
Als ik deze kick vergelijk met "mainstream wildstylez year of summer kicks" vind ik ze toch wel degelijk een flink stukkie harder. Alleen jammer van de mindere sounds in de anticlimax.

Het kan de youtube kwaliteit zijn, maar als ik mijn speakers op vol volume kan zetten en ik amper een impact voel of hoor, dan is er toch iets mis met de kicks.

het zal ook wel aan de youtube kwaliteit liggen, de kicks zijn wel harder dan "normale" kicks van coone en das toch een goed teken , niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze klinken beter dan de normale kicks ja, maar die zijn dan ook echt ruim onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:47 
 
Hardtraxxer

Lyst... Je moet dit ook niet op het boxje van je telefoon luisteren. Ben jij eigenlijk in het echt ook z'n zeikerd? Mijn mening.

En als je je speakers voluit kan zetten terwijl je muziek luisterd betekent dat of dat je speakers niet erg hard gaan (en misschien dan ook wel niet goed zijn) of je hebt gehoor beschadiging...

OT: Beste track alleen na anti klinkt het idd beetje leeg vind ik. En persoonlijk zou ik die melodie in de 2e climax niet erg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:40 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Lyst... Je moet dit ook niet op het boxje van je telefoon luisteren. Ben jij eigenlijk in het echt ook z'n zeikerd? Mijn mening.


Zoiets heet een mening ? daar is een forum toch ook voor om te discussiƫren ?

ik vind hem wel lekker. coone gaat de goede kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 12:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dj-zzx schreef:
Lyst... Je moet dit ook niet op het boxje van je telefoon luisteren. Ben jij eigenlijk in het echt ook z'n zeikerd? Mijn mening.

En als je je speakers voluit kan zetten terwijl je muziek luisterd betekent dat of dat je speakers niet erg hard gaan (en misschien dan ook wel niet goed zijn) of je hebt gehoor beschadiging...

OT: Beste track alleen na anti klinkt het idd beetje leeg vind ik. En persoonlijk zou ik die melodie in de 2e climax niet erg vinden.

Ik heb hier 2 sets speakers staan, waarvan een subwoofer waarschijnlijk al minstens 2x zo duur is als jouw hele speakerset. Mijn Z4 speakers kan ik normaal gesproken niet voluit zetten, omdat de bass dan ontzettend door gaat dreunen door het hele huis, maar als dergelijke impact in het laag ontbreekt dan kan ik die speakers gerust voluit zetten. En hoe hard je speakers gaan zegt vrij weinig over hoe goed je speakers zijn. Mijn logitech Z4 mag misschien dan wel een relatief goedkoop pc setje zijn, maar ik ben live nog nooit verbaasd geweest over een plaat, in tegenstelling tot velen hier. Mocht ik het volgens jouw daar niet goed op kunnen beoordelen, als ik het op mijn Yamaha's (HS10W & HS50M) beluister, kom ik tot dezelfde conclusie. En dat jij mij een zeikerd vind doet me niet zoveel, ik nam jou na je 1e reactie hier op het forum toch al niet meer serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:26 
 

Mijn speakersetje is ook maar rond de 90 euro, hoor alles prima, en goede kwaliteit.

Maar die knul weet volgens mij niet dat jij een apparte smaak hebt Lyst. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Lyst schreef:
Ik verwachtte heel wat na deze reacties, maar wat een slappe anticlimax.


Wat een verassing dit.

Wie wordt er verast dan? Gaan we met z'n allen als Hardtraxx-uitje naar het crematorium of zo?

Maargoed, OT: Ik ben redelijk verrast, gezien de kicks overduidelijk vooruitgang tonen t.o.v. zijn vorige kicks, dus dat is een pluspunt. Neemt niet weg dat het alsnog een cheesy ass melodie is en de kicks in de anticlimax alsnog krachtloos zijn. Eens met Lyst dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 01:24 
 
Hardtraxxer

Leuk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen hier moet weten dat Lyst een andere smaak heeft ja. ;) Maar dan vraag ik me wel af waarom je, als je de naam Coone kunt lezen, hier dan alsnog een reactie neerzet. Je kunt zelf al van te voren inschatten dat het niks voor je is. Het beste is om in releases van Theracords te reageren. Is wat meer jouw straat Lyst. In de overige label releases lees je amper een compliment van je namelijk. Uiteindelijk is het dan ook logisch dat je iedere keer commentaar krijgt over je negativiteit.

OT: Heerlijke track! Coone gaat er zeker op vooruit. De kicks in Make It Bun Dem vind ik ook al heerlijk en dat is in deze niet anders :)
Nu nog een eigen track maken (geen rmx dus) in dezelfde stijl ;) Alhoewel ik dan weer een kaastrack verwacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:45 
 

jefta21 schreef:
Het beste is om in releases van Theracords te reageren. Is wat meer jouw straat Lyst. In de overige label releases lees je amper een compliment van je namelijk. Uiteindelijk is het dan ook logisch dat je iedere keer commentaar krijgt over je negativiteit.

Dat valt denk ik tegen, sjefke xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik verwachtte heel wat na deze reacties, maar wat een slappe anticlimax.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Maar dan vraag ik me wel af waarom je, als je de naam Coone kunt lezen, hier dan alsnog een reactie neerzet. Je kunt zelf al van te voren inschatten dat het niks voor je is.

Hij mag toch gewoon z'n mening delen? Ook als deze hij van te voren al weet dat het vast niks voor hem is? :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks