Iedereen hier moet weten dat Lyst een andere smaak heeft ja.

Maar dan vraag ik me wel af waarom je, als je de naam Coone kunt lezen, hier dan alsnog een reactie neerzet. Je kunt zelf al van te voren inschatten dat het niks voor je is. Het beste is om in releases van Theracords te reageren. Is wat meer jouw straat Lyst. In de overige label releases lees je amper een compliment van je namelijk. Uiteindelijk is het dan ook logisch dat je iedere keer commentaar krijgt over je negativiteit.
OT: Heerlijke track! Coone gaat er zeker op vooruit. De kicks in Make It Bun Dem vind ik ook al heerlijk en dat is in deze niet anders

Nu nog een eigen track maken (geen rmx dus) in dezelfde stijl

Alhoewel ik dan weer een kaastrack verwacht...