Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Slappe climax. Snap alle lof hier ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

smaken verschillen nu eenmaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:34 
 
Hardtraxxer

Lyst. Ook al zet je de bass uit, dan nog gaan goede speakers vaak te hard om aan te horen voluit... Maar dat ben je dus ook al niet met me eens. En dat je subwoofer OH ZO DUUR is, is niet echt stoer ofso hoor... dus dat had je er niet bij hoeven zetten ;)

En zo als eeder gezegd, misschien is het slim om niet steeds op tracks te reageren waar je toch niet van houdt want dat wordt niet alleen vervelend voor mij maar ook voor andere.

Als je dus iemand om zn eerste reactie al beoordeeld en niet verder kijkt... Laat maar, te veel off-topic. Excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-zzx schreef:
En zo als eeder gezegd, misschien is het slim om niet steeds op tracks te reageren waar je toch niet van houdt want dat wordt niet alleen vervelend voor mij maar ook voor andere.

Als je dus iemand om zn eerste reactie al beoordeeld en niet verder kijkt...

Practice what you preach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:43 
 
Hardtraxxer

Welke van de 2 zinnen? Want als je bedoelt dat mijn posts vervelend vind steeds vind ik dat je die van lyst helemaal vervelend moet vinden aangezien ik (bijna) nooit wat post en hij op alles... Maar goed het ligt vast aan mij dat ik Lyst vaak irritant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op de eerste pagina is iedereen vol lof over de track en vanaf de reactie van lyst is iedereen eerder van... mwaaah er had meer in gezeten >.<

Ik hoop zelf wel dat de melodie in de 2e qlimax terug komt. Maar dan moet er nog wel dat tikkeltje extra aan toegevoegd worden. Preview klinkt leuk allesinds :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:50 
 
Hardtraxxer

Welke van de 2 zinnen? Want als je bedoelt dat mijn posts vervelend vind steeds vind ik dat je die van lyst helemaal vervelend moet vinden aangezien ik (bijna) nooit wat post en hij op alles... Maar goed het ligt vast aan mij dat ik Lyst vaak irritant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-zzx schreef:
Welke van de 2 zinnen? Want als je bedoelt dat mijn posts vervelend vind steeds vind ik dat je die van lyst helemaal vervelend moet vinden aangezien ik (bijna) nooit wat post en hij op alles... Maar goed het ligt vast aan mij dat ik Lyst vaak irritant vind.

Jij zegt dat hij niet meer moet reageren op iets dat hij niet leuk vindt.
Je doet zelf precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Less is more, dat is bij webdesign zo, bij auto's zo, bij photoshop zo, bij een kop koffie zo en ook bij hardstyle zo :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind het erg goed klinken, zit wat in. En wat de rest er van vind of over schrijft trek ik me niet aan, das hun zaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:32 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkerrrrrr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

die melodie in een hardstyle nummer :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Die anticlimax. :loving: Echt heel tof om weer eens een goede anti te horen imo!
Jammer van die dubstep invloeden / dat vrolijke riedeltje erheen. Dat verpest de sfeer ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dj-zzx schreef:
Lyst... Je moet dit ook niet op het boxje van je telefoon luisteren. Ben jij eigenlijk in het echt ook z'n zeikerd? Mijn mening.

En als je je speakers voluit kan zetten terwijl je muziek luisterd betekent dat of dat je speakers niet erg hard gaan (en misschien dan ook wel niet goed zijn) of je hebt gehoor beschadiging...

OT: Beste track alleen na anti klinkt het idd beetje leeg vind ik. En persoonlijk zou ik die melodie in de 2e climax niet erg vinden.

Ik heb hier 2 sets speakers staan, waarvan een subwoofer waarschijnlijk al minstens 2x zo duur is als jouw hele speakerset. Mijn Z4 speakers kan ik normaal gesproken niet voluit zetten, omdat de bass dan ontzettend door gaat dreunen door het hele huis, maar als dergelijke impact in het laag ontbreekt dan kan ik die speakers gerust voluit zetten. En hoe hard je speakers gaan zegt vrij weinig over hoe goed je speakers zijn. Mijn logitech Z4 mag misschien dan wel een relatief goedkoop pc setje zijn, maar ik ben live nog nooit verbaasd geweest over een plaat, in tegenstelling tot velen hier. Mocht ik het volgens jouw daar niet goed op kunnen beoordelen, als ik het op mijn Yamaha's (HS10W & HS50M) beluister, kom ik tot dezelfde conclusie. En dat jij mij een zeikerd vind doet me niet zoveel, ik nam jou na je 1e reactie hier op het forum toch al niet meer serieus.


Ik vind het zo leuk dat jij altijd super snel op je teentjes getrapt bent. Genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarrav schreef:
Ik vind het zo leuk dat jij altijd super snel op je teentjes getrapt bent. Genieten.

Lachen, man >.<

OT: Lekkere track, er mist alleen wat kracht in de kicks :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks