dj-zzx schreef:
Lyst... Je moet dit ook niet op het boxje van je telefoon luisteren. Ben jij eigenlijk in het echt ook z'n zeikerd? Mijn mening.
En als je je speakers voluit kan zetten terwijl je muziek luisterd betekent dat of dat je speakers niet erg hard gaan (en misschien dan ook wel niet goed zijn) of je hebt gehoor beschadiging...
OT: Beste track alleen na anti klinkt het idd beetje leeg vind ik. En persoonlijk zou ik die melodie in de 2e climax niet erg vinden.
Ik heb hier 2 sets speakers staan, waarvan een subwoofer waarschijnlijk al minstens 2x zo duur is als jouw hele speakerset. Mijn Z4 speakers kan ik normaal gesproken niet voluit zetten, omdat de bass dan ontzettend door gaat dreunen door het hele huis, maar als dergelijke impact in het laag ontbreekt dan kan ik die speakers gerust voluit zetten. En hoe hard je speakers gaan zegt vrij weinig over hoe goed je speakers zijn. Mijn logitech Z4 mag misschien dan wel een relatief goedkoop pc setje zijn, maar ik ben live nog nooit verbaasd geweest over een plaat, in tegenstelling tot velen hier. Mocht ik het volgens jouw daar niet goed op kunnen beoordelen, als ik het op mijn Yamaha's (HS10W & HS50M) beluister, kom ik tot dezelfde conclusie. En dat jij mij een zeikerd vind doet me niet zoveel, ik nam jou na je 1e reactie hier op het forum toch al niet meer serieus.
Ik vind het zo leuk dat jij altijd super snel op je teentjes getrapt bent. Genieten.