Hopen op dit soort tracks in hun openingsset op Fusion of Dance zaterdag.
Dan is het gelijk om 12 uur voluit knallen
Dan is het gelijk om 12 uur voluit knallen
BETER!The I's wrote:Komt wel goed
IddSvonD wrote:deze mannen komen er wel!![]()
ik zeg solutio & the I's op de volgende editie van Loudness
VOLLEDIG mee eens!SvonD wrote:ik zeg solutio & the I's op de volgende editie van Loudness
2 minutes and 17 secondsD-Ruz wrote:Nog niet geluisterd, kan hier niet. Ben benieuwd. Waar staat 2.17 eigenlijk voor?
Inno wrote:2 hours and 17 minutes
The I's wrote:Inno wrote:2 hours and 17 minutes![]()
Zoals de vocal het al zegt. 2 MINUTES and 17 SECONDS
Zonde dat ze van die serie geen 2e seizoen hebben gemaakt. Was echt vet.The I's wrote:Inno wrote:2 hours and 17 minutes![]()
Zoals de vocal het al zegt. 2 MINUTES and 17 SECONDS
Ja, 't einde was echt vet en dan stopt 't ineensGangsterdwerg wrote: Zonde dat ze van die serie geen 2e seizoen hebben gemaakt. Was echt vet.
Was ook nog eens een open einde. Wil zo graag weten hoe het verder gaat, heb nog zoveel vragen hahaInno wrote:Ja, 't einde was echt vet en dan stopt 't ineensGangsterdwerg wrote: Zonde dat ze van die serie geen 2e seizoen hebben gemaakt. Was echt vet.Begin en einde waren echt vet. Maar de middelste afleveringen waren echt kut
Alleen maar uitstel en rekkerij met al die relatieproblemen en dat kutwijf dat alsnog met die engelse fag gaat flikflooien enzo
Denk dat ze daarom geen fundings hebben gekregen voor 2e seizoen
Grootste open einde wat 'k ooit heb gezien of gelezenSolutio wrote:
Was ook nog eens een open einde. Wil zo graag weten hoe het verder gaat, heb nog zoveel vragen haha
Toch wel één van mijn favoriete series
Nee dat komt omdat de uitzendingen in Amerika na 6 afleveringen werden onderbroken en pas 2/3 maanden later verder gingen. Daardoor hebben ze veel kijkers verloren en heeft ABC besloten om de stekker eruit te trekken.Inno wrote:Ja, 't einde was echt vet en dan stopt 't ineensGangsterdwerg wrote: Zonde dat ze van die serie geen 2e seizoen hebben gemaakt. Was echt vet.Begin en einde waren echt vet. Maar de middelste afleveringen waren echt kut
Alleen maar uitstel en rekkerij met al die relatieproblemen en dat kutwijf dat alsnog met die engelse fag gaat flikflooien enzo
Denk dat ze daarom geen fundings hebben gekregen voor 2e seizoen
Betekent het feit dat jullie 'm zelf gedraaid hebben op de radio dat er nu eindelijk een release aan zit te komen?
Neem ook aan dat eerst het nieuwe label gemeld gaat worden voordat er een release gemeld wordt toch?The I's wrote:Als er een release aankomt zal dat zo snel mogelijk gemeld worden door ons
Zou dus zomaar nog heel erg lang kunnen durenThe I's wrote:zo snel mogelijk
I knowThe I's wrote:Wanneer de release komt is voor ons ook een raadsel, hoop dat jullie nou toch wel eens snappen dat dat echt niet aan ons ligt...
Ik meld alleen dat wanneer de release komt dit zo snel mogelijk gemeld zal worden door ons